Wannabe juli mama's DEEL 2

ik hoop dat je het volhoudt chris

is je eerste ronde dus kan zijn dat je cyclus niet zo loopt als jij denkt.

heb je je ei gevoeld??

en van hoeveel dagen ben je uit gegaan op je banner? 28?

ik heb namelijk de 1e ronde 4 testen er tegen aan gegooit als het er niet meer waren ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was.

ik ging uit van een cyclus van 28 dagen en d8 me ei gevoeld te hebben!! haha niet dus!!

ik had een cyclus van 31 dagen werd dus 3 dagen later ong!!

dus het kan van alles zijn!!!

he chris wat balen!!

ik heb me keurig weten in te houden.

Al weet ik zelf wel dat het voor mij eigenlijk geen zin heeft om te testen. Althans dat bedacht ik me vanochtend. Iedereen test natuurlijk pas 14 dagen na eventuele bevruchtig. Maar aangezien mijn LF kort is denk ik niet dat ik zo snel HCG in mijn lichaam kan krijgen om mij voor NOD een positieve test te geven :think:

Ik moet dus gewoon tot 3/4 dagen na mijn NOD wachten met testen :evil:

@Talulah wrote:

he chris wat balen!!

ik heb me keurig weten in te houden.

Al weet ik zelf wel dat het voor mij eigenlijk geen zin heeft om te testen. Althans dat bedacht ik me vanochtend. Iedereen test natuurlijk pas 14 dagen na eventuele bevruchtig. Maar aangezien mijn LF kort is denk ik niet dat ik zo snel HCG in mijn lichaam kan krijgen om mij voor NOD een positieve test te geven :think:

Ik moet dus gewoon tot 3/4 dagen na mijn NOD wachten met testen :evil:

He Talulah,

Ik heb ook een relatief korte LF, voor de zwangerschap van m’n dochtertje zo’n 11/12 dagen. En ik testte bij haar postief 12 dagen na de eisprong… Dus zou theoretisch wel kunnen hoor, testen op je NOD.

Talulah… wilde ik al eerder zeggen, als blijkt dat je LF kort blijft (d.w.z. 9 dagen of minder) dan zou ik eerder aan de bel trekken hoor. Er zijn vrouwen die er zwanger mee kunnen worden maar het is wel moeilijker. In elk geval is het een reden om bijvoorbeeld eens een progesteron te laten bepalen na de eisprong…

Maar goed, zover ben je nog niet. Eerst maar eens kijken of de LF zo kort blijft.

Ik ben inderdaad uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, omdat ik dat normaal gesproken ook altijd heb.

Ben niet aan het ontpillen ofzo, want ben al 2 jaar van de pil af. We gebruikten alleen condooms. Maar ik ben nu niet heel erg teleurgesteld ofzo hoor, het is inderdaad de 1e ronde. Ik wacht nu eerst het weekend maar eens even af en als er maandag nog niks is…ga ik nog maar eens testen.

Maar ik voel mn ei inderdaad, dat heb ik al een aantal jaar dat ik die voel, exact 2 weken voor mn menstruatie.

Nou we zullen echt even moeten afwachten, ik mag ook niet meer testen van mn hubbie tot na het weekend :naughty:

Liefs Christa :pray:

Yep hier ook een luteale fase van 12 dagen, maar wel ±je op mijn NOD. En zelf 2 dagen ervoor een superlichtstreepje op de matcare test.

Maar ik wil je niet gek maken hoor Talulah :liar: :wink:

dames ik ga nu heel erg goed opletten want voel me ei niet.

ik weet dus niet zo goed hoelang de luteale fase bij mij is.

chris als je al lang van de pil af ben kan het zeker zo zijn dat je zwanger bent!!!

ik heb goeie hoop voor je!!!

als ik niet zwanger wordt deze maand dan ga ik volgende maand echt ovulatie testen gebruiken ben zo benieuwd wanneer ik me ei heb.

en hubbie kwam er zelf mee!!! de schat :inlove:

hij zei je heb toch van die dingen waarmee je kan testen wanneer we moeten haha.

@Lieke74 wrote:

Talulah… wilde ik al eerder zeggen, als blijkt dat je LF kort blijft (d.w.z. 9 dagen of minder) dan zou ik eerder aan de bel trekken hoor. Er zijn vrouwen die er zwanger mee kunnen worden maar het is wel moeilijker. In elk geval is het een reden om bijvoorbeeld eens een progesteron te laten bepalen na de eisprong…

Maar goed, zover ben je nog niet. Eerst maar eens kijken of de LF zo kort blijft.

Daarom ben ik nu ook aan het temperaturen. Dat vraagt de HA toch als ik daar naar toe ga.

Aaaaah nienke je maakt me gek :wink:

Ach…ik probeer me gewoon in te houden. Voelde me vanochtend misselijk bleh!!

Maar volgens mij word je pas rond 6 weken zwangerschap misselijk dus dit zit gewoon tussen mijn oren!

Dank je Bianca we blijven positief, het schijnt dat het met behulp van ovulatietesten inderdaad snel kan gaan. Omdat je zo beter overziet wanneer je eisprong is. Ik had ze ook al in huis liggen, maar nog niet gebruikt…eerst maar even gewoon proberen :wink:

Maar wat houdt luteale fase eigenlijk in ? :oops: Heb het al vaker voorbij zien komen…

Ha ha… al die kwaaltjes… :lol:

Ja, afgelopen 10 maanden al van alles gehad voor m’n NOD…

Niet tegen bepaalde geurtjes kunnen, misselijk, steekjes, gevoelige borsten… etc .etc…

Toen ik zwanger was van m’n dochtertje had ik voor m’n NOD eigenlijk nergens last van… Hooguit iets gevoelige borsten, maar zeker niet opvallend… Misselijkheid pas met 6 weken (wat ik ook meteen het vervelendst vond van de hele zwangerschap en bevalling). Dus op kwaaltjes kan ik zelf niet afgaan… helaas. Nog een week wachten… Ben het wachten zo zat !! 't mag nou wel eens raak zijn!

@chris1981v wrote:

Dank je Bianca we blijven positief, het schijnt dat het met behulp van ovulatietesten inderdaad snel kan gaan. Omdat je zo beter overziet wanneer je eisprong is. Ik had ze ook al in huis liggen, maar nog niet gebruikt…eerst maar even gewoon proberen :wink:

Maar wat houdt luteale fase eigenlijk in ? :oops: Heb het al vaker voorbij zien komen…

Het aantal dagen tussen de eisprong en je menstruatie.

Oke dank je ben ik daar ook weer in thuis, bij mij is deze altijd 14 dagen…

Die misselijkheid. Bedacht me gisteren ook ineens dat dat er waarschijnlijk weer aan zit te komen. De vorige 2 keren ook gehad. De laatste keer iets erger, waarschijnlijk omdat het een 2-ling was. Ik heb er toen niet over geklaagd, omdat ik het de goden verzoeken vond. Maar ga nu lekker klagen…

Nounou t wordt spannend hier. Een paar meiden al bijna op de NOD.

Even een vraagje aan de dames die ovulatietesten gebruiken/gebruikt hebben. Als je een paar dagen voor je eisprong een ovulatietest doet dan krijg je de controlestreep te zien, maar zou de teststreep ook niet al heel lichtjes zichtbaar moeten zijn??

Liefs,

Daniëlle

@purpled82 wrote:

Nounou t wordt spannend hier. Een paar meiden al bijna op de NOD.

Even een vraagje aan de dames die ovulatietesten gebruiken/gebruikt hebben. Als je een paar dagen voor je eisprong een ovulatietest doet dan krijg je de controlestreep te zien, maar zou de teststreep ook niet al heel lichtjes zichtbaar moeten zijn??

Liefs,

Daniëlle

Welke merk gebruik je? Ik zelf gebruik altijd de Clearblue (niet de digitale, gewoon met de streepjes)

Bij mij is de 2e streep een aantal dagen voor de eisprong bijna niet te zien, vlak voor de eisprong wordt de streep steeds duidelijker, en bij de LH piek is de streep zelfs donkerder dan de controlestreep. Maar ik denk dat het van persoon persoon verschilt. Misschien is je eisprong nog niet in aantocht?

Even off topic… maar als ik nu niet snel zwanger word dan raak ik failliet door alle ovulatie- en zwangerschapstesten die ik moet kopen… :lol:

Hahaha ja ze kosten wat!

Ik heb Romed ovulatietesten. Ben heel benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb en of het verschilt met wanneer ik denk dat ik hem heb :lol: Ik heb nu in ieder geval zat testen voor deze cyclus. En voor die erna, en die erna… :shifty:

enne ff helemaal offtopic… ik krijg elke keer als ik een berichtje plaats zo’n raar venster. Er staat iets van DEBUG :think: Hebben jullie dat ook?

Dit staat er:

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234

File : emailer.php

:eh: :think:

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh me berichtje weg!!!

was een hele lange en nu is ie weg!!!