Wannabe juli mama's DEEL 2

Hey dames,

Ik heb net de berg strijkgoed weer weggewerkt, leuk! :liar:

Heb dus de test ingepakt. En op zijn bord gelegd vlak voordat hij aan tafel ging zitten. Hij dacht dat het een pen was, omdat ik eerder ook een schrift voor hem moest kopen. Toen ie de test zag, ging ie het eerst inspecteren om te kijken of het wel positief was :wall: ja ik pak een negatieve test in met een strikje er omheen!

Hij is natuurlijk blij, maar is net als ik heel terughoudend. We moeten eerst de komende 8 weken maar eens door.

Had trouwens net de motivatie gevonden om echt aan de lijn te denken. Nou ja, geen tussendoortjes is natuurlijk nooit slecht.

Nienke

hahaha ach ja nienke, mannen he :wink:

ik ga nu écht beginnen :oops:

damn, als ik zaterdag niet had getest, had ik morgen gewoon misschien positief kunnen testen :wall:

En nu tijd voor nog meer positieve testen! Hier wat HCG’tjes om de plusjes tevoorschijn te laten komen :: :: :: :: :**:

Waarom test je morgen dan niet Amy, heb je je dat zelf voorgenomen?

Gr. Nienke

mn vriend zegt dat ik maandag pas mag testen :mrgreen:

heb nl nog maar 1 test liggen, die cbdigital…

en ik moet het nu gewoon van mezelf volhouden… :shifty:

Hihihi hoe je dat vertelt, van dat strikje heerlijk gewoon :mrgreen:

femmieke kijk maar op de 1e pagina wat ik allemaal van je wil weten!!

nienke dat zijn mannen he!! de mijne d8 dat je een test alleen het harde hoesje hebt en er iedere keer een nieuw stripje in moest doen hij vind het zonde dat je dat plastice ding maar 1 keer kan gebruiken!! haha

amy ik kan wel een test naar je op sturen :wink:

een week w8 pffff als je zwanger ben knalt ie dan al als je nog geen eens in de urine gehouden hebt!! :wink:

tot morgen

dan nog maar 18 dgn schiet al op!! zit vandaag op dag 13 en heb zojuist het slijm gespot!! woehoe!! :dance:

bianca bedankt voor het aanbod maar wijs het af, moet toch een keer iets vol kunnen houden :mrgreen:

jij succes met klussen!!

Ineke…klussen!

Nienke, dat is echt een mannenreactie.

Ik denk dat mijn vriend nieteens zou weten wat voor ding ik op z’n bord gelegd zou hebben :mrgreen:

Vanavond hetb ik op mijn nichtje en neefje gepast.

ik ben al vroeg naar ze toe gegaan omdat ik had bedacht dat mijn nichtje het misschien wel leuk zou vinden om samen pannenkoeken te bakken.

Ik kan jullie verzekeren, het was een groot succes.

Vooral toen de pannenkoeken omhoog gegooid werden.

Dat was voor mij een hele gok, want ik had dat nog nooit gedaan.

Er is er niet 1 op de grong gevallen :dance:

haha nienke moest best lachen om de reactie van je man!!

Lotte gaaf dat het pannenkoeken bakken zo’n succes was!!

Ik ga even een hapje eten, tot zo!

Eten? Nu?

Het is kwart over 10 :think:

Ja ik was laat thuis, 4 dagen in de week eet ik op dit tijdstip :wink:

Ow, vandaar :mrgreen:

De pijn in mijn rug is bijna weg, en ik heb er niks voor/tegen gedaan :think:

Alleen nog een gevoelige plek boven mijn rechterbil.

Mijn temp was vandaag 36,8.

Ben nu al benieuwd wat het morgen zal zijn.

Mijn temp. was weer 36,1 Ik hoop dat hij zo een paar weken blijft :wink:

Ik ben ook inderdaad nieuwsgierig wat het morgen zal zijn :mrgreen:

Klinkt wel goed bij jou Lotte!

Spannend dames. Wat kunnen die tempen verschillend zijn he? Bij mij is de lage temp rond de 36.4-36.6 en de hoge temp rond de 36.8-37.0

Marieke al getest? je bent aan het werk natuurlijk…

Gr. Nienke

Ik voelde me gisteravond ook “zwanger” ik heb nu vaak dat het net boven mn heupen begint te ‘trekken’ ja hoe leg ik dat nu uit… :? vooral met slapen voel ik dit goed.

Ook beginnen mn borsten steeds gevoeliger te worden en te jeuken,aders zichtbaar etc. Ik temp verder niet. Ws ga ik morgenvroeg toch een test doen :pray:

Ging Marieke vandaag testen?

Liefs Christa :thumbup:

spannend chris!!!

ik hoop voor je dat het in 1 keer raak is het kan echter ook zo zijn dat je lichaam met je speelt ik heb ook alles al een keer gevoeld!

maar hoop voor je dat je wel zwanger bent!!

doe morgen maar een test,morgen is me laatste vrije dag dan heb ik er 6 gehad wat gaat dat snel he!!

en dan moet ik weer veel werken en kan ik weinig komen kijken hier.

en iedereen kletst altijd zoveel hier.

Ik breke ff in…Nienke wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Hey ,

Daar ben ik ook wel bang voor hoor, dat mn lichaam een spelletje met me speelt… :frowning:

Ik kon me net niet beheersen en heb toch een test gedaan…negatief uiteraard. Het is ooknog vroeg dat weet ik, maar kon me net als zovelen :oops: niet beheersen. Ik wacht nu of mn menstruatie komt en ga anders testen als ik overtijd ben. Dat lijkt me een beter idee…

:pray: