Wannabe juli mama's DEEL 2

Lijstje is veranderd!!!

lelle ga maar lekker genieten van elkaar en lekker bij hem uit huilen geeft niks!!

ik denk dat het voor mij deze maand ook huilen wordt als het niet raak is ik droomde vannacht dat we een kindje hadden en het voelde zo echt!!

lekker flinke reep choco opeten!!! dat helpt!!!

Hier telkens het idee dat de ongi eraan komt, en ben nu alweer misselijk…

Lekker huilen meid, tis toch telkens weer een teleurstelling, fijn dat je mannetje eerder naar huis kon komen. Sterkte meissie :-*

Ondanks dat het praktisch gezien niet handig is om nu zwanger te zijn denk ik dat ik ook wel teleurgesteld zal zijn als ik nu niet zwanger blijk te zijn.

Lelle, nog een extra :hug: voor jou.

Lelle :hug: het is toch weer een domper, ook al houd je je vantevoren voor dat dat niet zo zal zijn…(heb ik tenminste)

meiden, daar ben ik weer! :mrgreen:

Lelle; balen dat je ongi bent geworden! :hug:

ik ben nog steeds niet ongi geworden!! :dance: ga er wel vanuit dat het nog gaat gebeuren, dan valt het altijd mee…

echt, ik heb nog 1 cbdigital liggen… zou het liefst woensdag ofzo gaan testen maar mn vriend zegt volgende week pas :shock: damn, dat is nog echt lang :mrgreen:

maar ik ga het nu écht proberen vol te houden :oops: serieus! :shifty:

btw, ik had dus zaterdag ook getest, maar die was negatief (las dat jullie dachten dat k zou testen, vandaar ;))

@bianca&? wrote:

Lijstje is veranderd!!!

Mijn gegevens zijn nog helemaal niet veranderd en je hebt vorige week al een pb gehad...... :(

Hier nog geen testen hoor. Ik weet dat ik niet eerder dan zaterdag hoef te testen ivm pregnyl.... en dan wacht ik denk ik alsnog een paar dagen. Als ik dat kan....

Lelle, kun je niet nog een late juli-mama worden? Of red je dat niet met je cyclusdagen? :hug:

Amy, zolang de duivels er nog niet zijn, is er hoop en gaan we duimen... :pray:

Voor de rest moet het nog spannend worden toch? Niet te vroeg testen hoor.... :naughty:

:pray: :pray: :pray: voor ons allemaal....

Liefs,
Noortje

en bianca, je had bij mij geen NOD meer neergezet, maar had de 28e wel mogen laten staan hoor :wink:

wat is het hier rustig vanavond :think:

Ik ben weer terug!!!

Vanavond heb ik met een vriendin van me gezwommen.

Het is meer gezellig dan dat we het zwemmen zo leuk vinden.

Na al dat sportieve gedoe doe ik me nu tegoed aan een zak popcorn.

Het plakt alleen verschrikkelijk aan mijn tanden. :wall:

Haha Lotte, echt nuttige info. Popcorn die aan je tanden plakt. Ik zou ook gaan sporten, maar manlief moest ff weg. Dus ik kan niet weg…wat erg! :liar:

Hier nog steeds geen ongi. Heb ook geen behoefte aan zoetigheid. Das verdacht…

Amy…een week na NOD pas testen, :zzz: dan zou ik het stiekem doen als ik jou was. Hij is vast wel blij als ie dan toch positief zou zijn.

Is er onderhand al een juli mama’s onderwerp gestart?

Groetjes Nienke

Ja, er zijn al een paar juli mama’s.

@Lelle: wat balen meid :hug:

lotte; welkom back! :mrgreen: lekker gezwommen?

nienke; tja ik heb mijn ei denk ik sowieso later gehad, zaterdag op test geen streepje te zien (afgezien van teststreep) en ongi is ook nog niet geweest…

ach ja, ik ben zo geduldig, ik wacht nog wel 6 dagen :liar:

Ja hoor.

In het begin was het water niet echt warm, maar al zwemmende werd het steeds beter.

Krijg nu toch wat ergere krampjes en voel mijn borsten, ga toch ongi worden denk ik. We zullen zien morgenvroeg.

Welterusten!

Nienke

noortje en amy SORRY :oops: :oops:

zal het goed maken!!!

amy ik d8 dat jij ong was geworden maar dat had ik dan fout!!!

en noortje sorry was op dat moment druk en nooit meer aan gedacht had ook geen nieuwe pb na die tijd gehad anders had ik hem wel gezien!!

SORRY ik ga meteen veranderen!!!

GEDAAN!!!

bianca; geeft niks joh :mrgreen: zag dat je het al weer had aangepast, :thumbup:

hier nog steeds geen ongi… :shifty:

ga nu naar mn werk, denk tot vanavond! even kijken of ik bovenstaande dan nog steeds kan zeggen :mrgreen:

btw Nienke, hoop dat ze bij jou ook wegblijven!! :pray: bij iedereen natuurlijk!! :pray:

Nou nog niks hoor. En de krampjes zijn ook weg. Misschien vandaag toch nieuwe testen halen in de winkel.

Wordt vervolgd…

Amy duimen vandaag op je werk (dat je niks roods tegenkomt bedoel ik).

Nienke

@bianca&? wrote:

noortje en amy SORRY :oops: :oops:

zal het goed maken!!!

amy ik d8 dat jij ong was geworden maar dat had ik dan fout!!!

en noortje sorry was op dat moment druk en nooit meer aan gedacht had ook geen nieuwe pb na die tijd gehad anders had ik hem wel gezien!!

SORRY ik ga meteen veranderen!!!

GEDAAN!!!

Dank u, dank u… (kreeg even kippevel toen ik 6,5 jaar zag staan… :frowning: echt al lang…)

Geeft niet hoor! :-*

Liefs allemaal,

Noortje

Ik heb gisterenavond nog mijn eisprong gehad en we hebben dus geklust :mrgreen:

Tweede ronde voor ons maar wel de eerste ronde dat we op de eisprong zelf hebben geprobeerd!!

Ik ben erg benieuwd, naar uitrekening zou ik dus ongesteld moeten worden tussen 12 en 14 november :smiley: