Voor diegenen die deze dagen hun NOD hebben
Zelf moet ik nog tot volgende week wachten… ben zeer benieuwd… M’n temp is wel mooi gestegen, 36.9 (voor eisprong 36.5). Ben weer begonnen met tempen, scheelt me namelijk handenvol geld aan testen. Als ik ongi moet worden daalt m’n temp namelijk al 1 dag voor m’n NOD, dus dan weet ik eigenlijk al dat testen zinloos is.
Zijn er hier nog meer die tempen?
@Talulah wrote:
Niet lelle?!?!?! :? sjit wat balen!
Lotte je moet iedere ochtend hetzelfde tijdstip tempen! Ik had van de week om kwart voor 7 een temp van 35,9. 3 kwartier later, het tijdstip waarop ik elke dag meet, was het 35,6. Als ik om half 6 ben wezen plassen dan meet ik gewoon om half 8.
Jij tempt dus ook… wat een lage basaal temp, temp je wel rectaal?
@Nienke, spannend meid!
@Lelle, :hug: , hopen dat augustus jou maand wordt.
Ik ben pas in de tweede ronde, maar zelfs ik zou teleurgesteld zijn.
Bij Jorrit ging het zo snel dat je eigenlijk stiekem er vanuit gaat dat het weer zo snel gaat ( helemaal fout, ik weet het ).
In ieder geval gaan we goed klussen :mrgreen:
Groetjes Chico.
Hoi,
Ik had gisteren een verschrikkelijk dag, ik had flinke migraine…normaal gebruik ik hier medicatie voor mocht ik het voelen opkomen. Maar dat durfde ik nu niet, stel ik zwanger zou zijn… :?
Maar ik heb alleen migraine als mijn hormoon huishouden bezig is. Met menstruatie en eisprong vaak. Die dingen zijn nu nog niet aan de orde.
Dus misschien toch iets anders met mn hormonen…zwanger???
Ik zal echt nog even moeten wachten, voor ik kan testen… Gelukkig voel ik me vandaag weer een stuk beter!
Ohja ik blijf natuurlijk ook duimen voor iedereen!!
Liefs Christa
Goeie morgen allemaal!!!
Amy ik ga de hele dag duimen dat je niet ong wordt!! en dat ik je als zwangere erin mag zetten!!!
nienke voor jou duim ik ook!!! dat je niet ong wordt en ik je als zwangere erin mag zetten!!
Noortje 6,5 jaar is erg lang ik kreeg ook kippenvel toen ik jou verhaal las maar hoe gaat het nu verder dan?? via de normale manier weer??
femmieke wil je in het lijstje? op de eerste pagina?? stuur me dan ff pb met al je gegevens!!
lieke ik temp niet ik vind dat zo onhandig!!
chico bij mij is het de 3e ronde pas maar hoop ook echt dat het nu raak is ik wil het zo graag ik kan gewoon niet wachten!!
chris wat vervelend zeg dat je migraine kreeg en er niks voor kon nemen!! nou is het wel zo dat de eerste 6 weken het kindje niks via jou krijgt (bloedbaan) dus ik zou ff met de arts bellen want volgens mij mag dat wel!!
ik ga f koffie drinken en me huis schoonmaken tot vanmiddag!!
Nou Bianca…zet mij maar bij de zwangeren!!!Yeah! :dance: :dance: sta hier te trillen. Net een niet digitale CB test gedaan en er kwam direct een + in beeld :shock: …pppffff
Mijn uitgerekende datum zou 8 juli zijn.
Ik maak al wel een banner aan, ook al ben ik nog erg terughoudend ivm de missed abortion.
gr. Nienke
Hey Nienke Gefeliciteerd zeg!!!
Mooi man, nu de rest ook nog!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Christa
Nienke… gefeliciteerd … :dance: :dance: :dance:
Hopelijk volgen er veel meer…!
WAUW… GEFELICITEERD :shock:
:dance: Nienke gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeert!!! :dance:
Talulah wanneer ga jij testen, we zitten op dezelfde dag met de NOD…??
Liefs Christa
hee das toevallig!!
ja ik vind het moeilijk. dat komt omdat mijn luteale fase heel kort is. De eerste keer was deze 11 dagen en de 2e keer 9 dagen dus ik ben nu van 10 dagen uit gegaan. Ik probeer mezelf in te houden en te wachten tot vrijdag of zaterdag…maar of ik dat ook ga redden :silenced:
Maar goed, omdat mijn LF zo kort is zou het dus zo kunnen zijn dat er denk ik op mijn NOD nog niet genoeg HCG in mijn lichaam zit om te testen :think:
wanneer ga jij testen?
Ik probeer me in te houden tot zondagochtend, maar of dat gaat lukken…
ik lees hier veel teleurstellingen na het eerder testen voor je NOD, dus dat heb ik liever niet.
Welke testen gebruik jij? Ik ga voor de Matcare…
Groetjes Christa
@nienke2 wrote:
Nou Bianca…zet mij maar bij de zwangeren!!!Yeah! :dance: :dance: sta hier te trillen. Net een niet digitale CB test gedaan en er kwam direct een + in beeld :shock: …pppffff
Mijn uitgerekende datum zou 8 juli zijn.
Ik maak al wel een banner aan, ook al ben ik nog erg terughoudend ivm de missed abortion.
gr. Nienke
Nogmaals gefeliciteerd !!!
Nu zijn we natuurlijk allemaal benieuwd naar je “kwaaltjes” (als je die al had) voor je NOD? ? ? Was dat hetzelfde als bij je eerste zwangerschap?
Ik heb nog 3 testen liggen van sensitest.
ja een negatieve test voor je NOD is inderdaad wel een teleurstelling.
Oh vrijdagochtend kan ik niet eens testen want dan komt er een keukenmonteur al heel vroeg op de ochtend. Ik zorg er gewoon voor dat ik de andere dagen ook vroeg van huis ga en dat ik geen tijd heb om een test te doen :mrgreen: Dat zal dan een stuk schelen haha.
Ik had net een heel erg ongi-kramp gevoel, ik moest even stil staan want het deed echt zeer. :think: nu is het weg, heb wat kleine krampjes.
Het is me wel opgevallen dat ik veel meer last van mijn darmen heb sinds mijn eisprong…beetje vaag!
Ik dacht ook al dat ik me dat verbeelde, ik voelde heel veel in mn buik gebeuren na mn eisprong…
Of het mn blaas nou is of mn darmen? En af en toe wat steekjes. Normaal gesproken let ik er natuurlijk ook niet zoveel op, nu wil ik graag wat voelen
Verder met vlagen af en toe misselijk, maar nog geen ongi- krampen bij mij hoop dat dat zo blijft!
Groetjes
Nienke… :: VAN HARTE GEFELICITEERD!::
:dance: :dance:
Ik had bij jou al zo’n voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn. Misschien door het 1 en ander wat je opschreef.
:: NIENKE GEFELICITEERD!!! :: Wauw wat een geweldig nieuws!!!
ik maak meteen het lijstje anders!!!
Oh leuk Nienke, gefeliciteerd!
Ja, ik lees hier af en toe weleens mee, schrijven heeft even geen zin vind ik… :? :shifty:
Ik dacht het al, want ik las een poosje geleden dat je temp hoger was :thumbup:
Al uitgetrild? Geniet ervan, super hoor! :dance:
okidoki veranderd!!! he wat voelt dat goed zeg!!!
nienke je zei dat je zwanger was van een tweeling die het helaas niet gehaald hebben was dat 1 of 2 eiig???