Wannabe juli mama's DEEL 2

Dat is wel de meest bijzondere die ik ooit heb gehoord. Maar ja wel een hele duidelijke en 1 die je je ook niet zo makkelijk kan inbeelden. Maar toch blijf ik voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Thnx!

Wanneer ging jij nou testen? Morgen?

En waar blijft Amy nou? die zou toch ook testen?

ja ik dacht ook dat amy nog ging testen. :think:

En ik ga inderdaad morgen testen, als de :evil: niet te bekennen zijn.

Ik had bij Kian 2 dagen voor me nod een lichte streep.So let we :pray:

Spannend spannend spannend, Nien sms je me ook ff als Lelle morgen posi getest heeft haha, hoezo nieuwsgierig :mrgreen:

hahahaha. En ik dacht dat ik nieuwschierig was.

:shock: Meiden, ik heb even een melding gemist via de e-mail geloof ik.

Ik kan jullie niet bijhouden zo, haha.

Wat een mooi lijstje Bianca :clap:

Ik hoop dat er snel een zwanger lijstje bij komt, haha.

Nou ik ga weer een poging wagen hier :mrgreen:

Groetjes Chico.

@nachtwerkster wrote:

ik begin al te denken dak niet normaal ben

ma als ik sommige meisje/ vrouwen hoor over hoe lang ze al bezig zijn

denk ik, troost u meiske tzal wel komen

ma duurd toch wel erg lang hoor, waarom eigenlijk?

ZOU er iets schelen, ist er iets niet normaal

komt het door te stress (zus heeft chronische leukemie, pas verhuisd…)

:cry: nog aant werken aant huisje…

tkan zoveel zijn, waarom toch lukt het bij ons niet?

TIS NU AL VOOR DE ELFDE KEER, bijna een jaar,

als het einde vant jaar, niet van dat is, bel ik gyn voor afspraak

mijn vriend mag op zijn kop gaan staan, (zegt dat ik overdrijf en geen geduld heb) tis dan nog 3 maand wachten voor ik mag gaan,

wachten zeker en blijven proberen, maar elke keer wordt het lastiger en lastiger…

Je bent niet de enige hoor… ben ook al sinds dec. '06 bezig…

ik ben misselijk :sick: gisteravond ook al in de auto :roll:

Lol, het zegt alleen geen ene drol, vorige maand had ik alle kwaaltjes en was ik ook niet zwanger 8)

hahaha, maar we laten de moed niet zakken hoor.

AMY?!?!?!?!?

Het testen blijft de perikelen bezig houden :mrgreen:

Ik heb even een vraag voor degene die tempen.

Is het erg als je 's nachts je bed uit gaat om te plassen?

Beinvloed dat je temp?

Ik werd vannacht om 4 uur wakker.

Omdat ik toch alleen was, en dus mijn mannetje niet wakker kon maken heb ik getempt, 36,6.

Daarna uit bed om te plassen.

Vanmorgen om 7 uur voor het opstaan/plassen weer getempt, 36,8.

Dus iets hoger.

ik dacht zet de computer uit en ga even nog terug naar bed. Dus ik zet de laptop uit, wil nog even plassen en daar waren de :twisted: :evil: …

Mijn testen blijven dus in het laatje liggen.

Maar nu weet ik wel dat ik geen 14 dagen hoeft te wachten maar 12. vorige keer was het ook 12.

Ik word dus de eerste augustusmamma. Nu maar hopen dat dit dan mijn maand is zodat ik leuke kadootjes voor iedereen kan kopen met de kerst, om het heugelijke nieuws te vertellen.

ik hoop dat ik met weinig meiden dadelijk in augustus zit en dat er dus vele zwanger zullen zijn. :pray: :pray:

Ach Lelle das balen meid, op naar de volgende ronde dan maar :hug:

Hier trouwens ook weer buikpijn, had ik gister ook al…

Ik kruip zometeen ook ff lekker mijn bedje in als dochterlief wil slapen. :pray:

Niet lelle?!?!?! :? sjit wat balen!

Lotte je moet iedere ochtend hetzelfde tijdstip tempen! Ik had van de week om kwart voor 7 een temp van 35,9. 3 kwartier later, het tijdstip waarop ik elke dag meet, was het 35,6. Als ik om half 6 ben wezen plassen dan meet ik gewoon om half 8.

Hai meiden…

Ga proberen het hier ook bij te houden, is wel gezellig. :wink:

Lelle… verdorrie, wat balen!! :hug: :hug: :frowning:

Heeft het echt compleet doorgezet nu?

Nienke, Talulah, Marieke, Lotte, Chris, Amy, Noortje… :pray: :pray: :pray:

Ik duim voor jullie! :thumbup:

Wow wat een hoop NODérs. :lol:

Ik copy/paste even mijn bericht van de augustusstoppers :wink: :

Het is geen garantie dat ik nu een goede eisprong krijg, maar ik ben toch heeeeel blij met m’n positieve ovutest. ( zie foto)

:mrgreen: :inlove:

Deze test was van gisteravond heel laat, ik heb er vannochtend ook 1 gedaan die ongeveer even duidelijk is.

Zaterdag rond 12.00 had ik ook een test gedaan, maar die was compleet negatief. Aangezien de LH piek pas 's ochtends begint en vanaf vroeg in de middag echt goed waar te nemen is, zou het zo moeten zijn dat de LH piek zaterdagochtend of zondagochtend is begonnen. ( het kan zijn dat ik zaterdag toch nog iets te vroeg getest had)

Hmmmm… :think: De LH piek is 1 a 2 dagen waarneembaar, dus ik denk dat de LH piek toch zondag begonnen is. ( aangezien ik nu nog LH waarneem)

M’n vriend en ik hebben de afgelopen 30 uur 2 x geklust en gaan hopelijk vanavond ook nogmaals klussen, dus we maken goede kans deze maand! :inlove:

Ik had gister en nu ook een wat zeurderig gevoel in mijn buik/ bij mijn eierstokken, kun je 2 dagen zo’n rotgevoel hebben bij een eisprong?

Afijn…de wachtweken zijn voor mij al begonnen dus! :pray:

Ik hoop in vredesnaam maar dat de ei niet weer doorgroeit tot een cyste!:frowning:

He Lelle, dat is balen zeg.

Maar ik blijf hetknap vinden dat je je in hebt kunnen houden met testen.

Je hebt nu geen test verspeeld.

Talulah, het testen was meer een experiment dan dat ik er veel waarde aan hecht.

Maar toch wil ik proberen de komende dagen mijn temp in de gaten houden om te zien of het daalt.

Ik dacht vandaag dat het ongigeveol weg was, maar vanmiddag was het er ineens weer :think:

lelle balen meid!! :hug: :-*

stuur me maar pb met je nieuwe gegevens!!!

brenda wat goed zeg!!! ik ga vanaf volgende maand ov testen gebruiken als dat nog nodig is tenmiste!!

Bianca doe ik vanaaf of morgen even. al heb ik natuurlijk geen idee wanneer me nod is.

ik blijf in iedergeval heeeeel hard voor jullie duimen!!!

Hier gaat het na flink wat huilen wel weer aardig. Ik denk dat alles eruit kwam van de afgelopen weken. Had alles iets teveel opgekropt. de waren nog geen eens de druppel, maar meer de reactie van hubbie via de sms. Maar hij is speciaal eerder naar huis gekomen en heeft ze smsje nader verklaard en heeft me flink zitten troosten. Misschien dat hij morgen ook thuis blijft. Nu gaan we met goede moed weer door en hoop ik ontzettend hard dat dit onze ronde wordt.

Btw het zet helemaal niet door, niets meer te zien, daar baal ik dan wel weer van. Maar dat zal morgen wel komen.

en met kian gaat het ook nog steeds goed.

ladies bedankt!