Wannabe juli mama's DEEL 2

Ach nachtwerkster, wat vervelend!! Hou anders je temperatuur eens 2/3 cyclussen bij, daar kun je ook op aflezen wanneer je eisprong is. (bijv. bij fertilityfriend.com) Dan zou je over een maand 2/3 eens naar de huisarts kunnen gaan om te kijken wat die erop te zeggen heeft.

Het eerste wat een huisarts vraagt is inderdaad om een paar cycli te tempen.

Ik heb een paar maanden geleden ook een templijst van de HA gekregen.

Mocht het erg lang duren voordat we zwanger zijn, dan ga ik ook tempen.

Meid na 12 keer, mag je echt naar de gyn!!! Ik zou haast zeggen je moet. Heb je al wel een templijst, dat vragen ze meestal. Maar komop er hoeft echt niets geks met je te zijn, het kan aan zoveel dingen liggen. Meissie komop, al snap ik hoe moeilijk dat is :hug: :hug: :-*

je hebt het forum! Gooi alles er maar uit!

dike knuf van mij

Lieve nachtwerkster ik begrijp heel goed dat je je zo voelt dat zou ik ook hebben!!!

doe lekker wat die meiden zeggen begin met tempen en gan daarna naar de gyn.

:hug:

lelle en Talulah de meeste mensen die ECHT een goed gevoel hebben die zijn ook echt zwanger ze zeggen dat je onderbewustzijn het dan al weet!!

dus ik heb goeie hoop voor jullie!!!

lelle wat vervelend zeg maar daar kan jij niks aan doen je bent vast een hele goeie moeder!! :hug:

lotte kan heel goed zijn dat je zwanger bent mijn collega was ook van 1 x klussen zwanger en bij jou is de pil al heel lang uit je lijf!!

weltrusten en tot morgen!!

Hoi allemaal, hier meld ik me ook weer eens even :mrgreen:

Jeetje jullie kletsen wel veel zeg :mrgreen: :mrgreen:

Hier nog niets te melden, volop aan de klus maar tot nu toe nog een eisprong, zal het dan terug 39 dagen cyclus zijn, ik hoop van niet :roll: maar het begint er wel op te gelijken!

Iedereen veel succes en ik hoop dat de dames die gaan testen zwanger zijn :-*

Femmieke…klusze! ook een leuke periode toch? Maar wordt wel minder leuk als je niet weet wanneer je precies vaker moet klussen. Wij hebben het toch ruim een week om de dag gedaan om zeker te zijn dat we de eisprong niet zouden missen.

Marieke, waar blijf je. Het is maandag! En Amy, ging jij nou ook testen?

Ik test niet meer, omdat ik gisterochtend al heb getest. Ga vanmorgen wel nieuwe tests kopen, want heb er nog maar 1.

gr. Nienke

Hier niet goed getest dus zodra ik moet plassen ff overnieuw, maar eerlijk gezegd verwacht ik er weinig van want ik heb nog nooit posi getest voor NOD, de laatste keer heel vaag streepje bij 1 dag overtijd.

Liefs Marieke

Net getest - negatief.

Oh Marieke spannend! Nou dan ga ik even duimen voor je!

Argh hier nog een kwaaltje :mrgreen: heb een korter lontje, ik kan onze dochter wel achter het behang plakken vandaag, vanaf het moment dat ze wakker was 6.15 is ze al vervelend, om niks huilen, niet eten, wil ze een appel, zit ze die op de bank helemaal fijn te pulveren :? , ze wil kleuren dus ik geef haar potloodjes, nee mevrouw wil stiften, krijgt ze niet, resultaat hysterisch huilen/gillen… * zucht * verder is ze wel lief hoor :inlove: :mrgreen:

Dat lontje komt me bekend voor. Volgens mij heeft dat gedag van onze lieve dochtertjes ook een naam: peuterpuberteit!

Gr. Nienke

Heb ff de test van matcare opgezocht, zo zag ie er bij mij uit 1 dag na NOD dussuh ik denk dat ik echt gewoon moet wachten tot vrijdag.

Liefs Marieke

@Marieke1978 wrote:

Argh hier nog een kwaaltje :mrgreen: heb een korter lontje, ik kan onze dochter wel achter het behang plakken vandaag, vanaf het moment dat ze wakker was 6.15 is ze al vervelend, om niks huilen, niet eten, wil ze een appel, zit ze die op de bank helemaal fijn te pulveren :? , ze wil kleuren dus ik geef haar potloodjes, nee mevrouw wil stiften, krijgt ze niet, resultaat hysterisch huilen/gillen… * zucht * verder is ze wel lief hoor :inlove: :mrgreen:

Komt mij totaal niet bekend voor :liar: . Ik heb helaas al meerdere dagen een heel kort lontje. echt totaal niet ik, ben iemand met veel geduld, vooral met kinderen, maar de laatste paar dagen…Komt denk ik ook doordat ik moe ben.

Kian zit ook lekker nog in ze zomertijd. Ging gisteren gewoon om half 8 naar bed en werd om 7 uur al wakker, normaal 8 uur. Ik hoop dat dit snel veranderd.

Marieke wanneer ga je nu weer testen?

Nienke spannend :pray:

Ik heb een klein probleempje met testen. Ik moet sinds 3 nachten er wel 3 keer uit om te plassen 's nachts. Om 1 uur, 3 uur en 6 uur. Terwijl ik gisteren na 6 uur savonds maar 2 keer wat heb gedronken. Ik wil zo graag blijven liggen, maar ik kan nooit slapen als ik nodig moet.

Dus vanavond nog minder drinken en hopelijk heb ik dan genoeg voor morgenochtend. Zit er nu ook niet op te wachten om al om 6 uur 's ochtends te testen. Dan kan ik erna helemaal niet meer slapen.

marieke dat denk ik ook! 1 dag na nod zo vaag streepje. Maar aan de andere kant niet bij elke zwangerschap loopt het hcg even snel, of langzaam. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. als je het tot vrijdag kan volhouden, zou ik dat zeker doen.

Hihi en das nou maar net de vraag, heb er nog 3, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en dan vrijdag hup naar kruidvat als ik nog niet ongi ben :mrgreen: :mrgreen: Nee ik heb echt geen idee of ik me kan beheersen.

Hoe is het trouwens met je kleine man, de nacht goed doorgekomen?

lief dat je er naar vraagt :-*

Tot nu toe gaat het goed met hem, maar ik heb ook werkelijk geen idee in wat voor tijdbestek hij die longontsteking zou kunnen krijgen. Ik weet wel dat ik het mezelf nooit vergeef als hij ook daadwerkelijk een longontsteking krijgt. Ik weet wel dat ik bij het minst geringste hoestje bij de dokter staat. Maar dat is ook wat zij mij adviseerde. Ze zegt je zet maar gewoon die fles op tafel en eis dat ze hem onderzoeken. En dat is precies wat ik dan ga doen. Maar laten we maar hopen dat het niet nodig is.

En 3 testen elke dag, hahaha, dat zou ik niet doen, hoogstens om de dag. Ik zou woensdag en vrijdag dan doen. Maar ja dat ben ik.

Haha, nou ik denk dat het vrijdag word en anders misschien woensdagavond ofzo, ik moet di, wo , do werken en vrij vroeg weg, moet eerst Roos wegbrengen en dan moet ik altijd al haasten en heb ik geen tijd om op de uitslag te wachten haha.

We zien het wel, vooralsnog denk ik dat ik niet zwanger ben, bij Roos en bij de mk had ik een hele duidelijke kwaal en die heb ik nu niet gevoeld.

en wat was die kwaal?

en wachten op de uitslag… die staat er zo!!! Ik zeg vrijdag ochtend! als je natuurlijk niet ongi ben geworden. En als je tot vrijdag wacht ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op je! :smiley:

Haha we zullen zien :mrgreen:

De kwaal was een hele duidelijk steek onder mijn rechteroksel, en dat een hele dag door, zo ongeveer rond de innesteling.