doe mij dan maar de hele dag slapen
Even een andere vraag.
Op welk moment van de dag gaan jullie testen?
Doen jullie het 's ochtends of zou het net zo goed middag op de dag kunnen?
@Lotte wrote:
Even een andere vraag.
Op welk moment van de dag gaan jullie testen?
Doen jullie het 's ochtends of zou het net zo goed middag op de dag kunnen?
Toen ik de eerste keer zwanger was heb ik 's middags (positief) getest, maar gewoon niet teveel drinken van te voren, dan is het geen probleem.
Wat is het hier spannend!!!
ik kan nog niet testen met babybrabbel want zit nog niet in de wachtperiode!!
ik hoop dat er hier snel een zwangere komt!!
ik heb nog 3 testen liggen en ga deze maand ook zeker niet testen voor me NOD!!
en die kwaaltjes daar luister ik niet meer na :snooty: :naughty:
ik heb alles al een keer gevoeld zelf een hele dikke opgeblazen buik!!
maar gewoon ong geworden!!
amy geen rood geen nood!!!
marieke veel plezier vandaag!!
lotte lekker gewerkt?? veel plezier bij je ouders!!
ik vind het ook heerlijk om sānachts alleen te slapen!! ik ga ook eerder naar bed als me vriend en wordt dan ook wakker als ik alleen slaap slaap ik de hele nacht door HEERLIJK!!!
in januari gaat hij een week op wintersport!! lekker hoorā¦
nou ik ga ff chillen heb echt vet erge hoofdpijn.
joehoee ik ben er ook weer!
ik heb net nog even op babybrabbel gezeten en heb ook even ingevuld dat ik pijnlijke/gevoelige (.)(.) heb en een verhoogde temp. (hou netjes een temp.lijst bij) Nu blijk ik dus 71% kans te hebben op een zwangerschaps :mrgreen: het word steeds beter :mrgreen:
71 % ook!!! Joepie. Grappig is dat he.
ik test altijd s ochtends. Dus dinsdag ochtend ook. En dan horen jullie het natuurlijk heel snel.
Bianca ik hoop dat je het vol houd niet testen voor je nod. we zeggen het allemaal maar ondertussenā¦
en wat zijn onze mannen gezellig. Vraag me ook wel eens af, ligt het soms aan ons. Maar heeeeeel vaak echt niet. Die van mij kon ik vandaag ook wel wat aan doen. Wat hebben mannen toch?!?!?!
ff plakke uit de augustusstoppers:
En weer een domme actie van mij
Kian was aan het spelen met een kastdeurtje wat niet mag. Hij doet hem weer dicht dus ik loop weg. Ik leg wasgoed weg, ben binnen een paar tellen terug en ziet dat het kastje weer open is. Ik zeg gelijk dat hij hem dicht moet doen en dat doet hij ook. Paar tellen later doet hij gek met zijn tong en er gaat gelijk een lichtje branden. Ik ruik aan zijn mond en weet gelijk wat het is. (glorix spray!!!) Geef hem gelijk water, laat hem zoveel mogelijk drinken en hij wilde gelukkig ook nog appelsap. En hij wil slapen.
Maar dan zit ik beneden en vind het niks en besluit dan toch de hhp te bellen. We moeten hem goed in de gaten houden, zodra hij gaat hoesten korts of het benauwd krijgt moeten we gelijk komen. Hij kan dan een chemiche longontsteking hebben
Ik snap niet dat dit mij kan overkomen, alles zit pot dicht en dan net zo spuit krijgt hij te pakken, wanneer ik net even weg loopt. Ik voel me zo ontzettend schuldig. Wat ben je voor moeder als dat je gebeurd?!?!
diepe zucht
knuf
Ach Lelleā¦dat kan echt iedereen overkomen!! Je moet jezelf niet schuldig voelen hoor!! Heel goed dat je hem veel hebt laten drinken, het komt vast wel goed met hem!!
En ik denk dat jij een geweldige moeder bent hoor!!
Erg knap dat jullie dat āniet testenā gaan volhoudenā¦weet niet of mij dat gaat lukken :silenced:
talulah heeeel erg bedankt, kon ik wel even gebruiken. En dat testen gaat jou ook lukken, geloof mij maar, al dat getest voor je nod heeft toch geen zin.
:-*
nou tot nu toe maak ik me helemaal niet drukā¦ik durf het gewoon bijna niet te zeggen (ik wilde het eigenlijk ook niet zeggen) maar ik heb gewoon een positief gevoel :oops: :oops:
Ik ben bang dat als ik nu negatief test dat het dan wel even een tegenvallertje zal zijnā¦meer dan de vorige 2x.
:-* terug
komt mij heeeeel bekend voor. Ik wilde het ook niet zeggen, maar nu jij het doe doe ik het ook. Ik heb ook een positief gevoel, vandaar dat ik niet durf te testen
hoi allemaal
nog enkele daagjes wachten bij mij
en dan zijn we weer klaar voor het slechte nieuws
groetjes , en nog veel succes allemaal :kaars:
zucht (van verlichting) ik dacht al dat ik gek aan het worden was :oops:
ā¦denk echt dat ik gek word. Gisteren in de Bios dacht ik dat we daar met zān 3-tjes zaten :oops: :oops: :oops: schaam me dood!! vooral als ik straks niet positief test.
Lelle, je bent inderdaad niet de enige bij wie het gebeurd dat ene kind bij de schoonmaakmiddelen komt.
Mijn nichtje heeft een keer op haar manier het toilet schoongemaakt met bleekwater :shock:
Haar hele jurkje was gebleekt.
Ze weten nog niet hoe ze bij de fles kon komen.
Wat een positieve gevoelens hier zeg.
Ik hoop voor jullie dat je niet teleurgesteld wordt.
Vanmiddag werd ik ineens onpasselijk van de geur van het kippenvlees dat mijn moeder aan het trekken was voor de soep.
Ook met eten kwam er zoān vlaag voorbij.
Ik weet dat ik mezelf helemaal gek zit te maken, maar zoān gevoel krijg je toch niet zomaar :think:
ooh dat had ik vanochtend toen ik de bruine boterham rook die mijn vriendin in de auto aan het eten was. bleh!!
Lekker stel zijn we he?
Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek heeft.
Ik zou niet de 1e zijn wie dat overkomt.
ja tis dermee dat we opt voorhand negatief doen e
zo worden we niet teleurgesteld
maja, als vrijdag is, ist toch weer van dat ā¦
en anders maken we onzelf wat anders wijs e
t begint wel tegen te steken
op de duur heb je zin meer
nachtwerkster :hug: :hug: :hug:
en ladies niet elkaar gek maken hoor, doe ik ook niet :liar:
trouwens lotte nog bedankt voor je reactie. :-* toch snap ik het nog steeds niet. ik hoop dat alles goed blijft gaan, ben net nog bij hem wezen kijken, maar alles was goed.
Hou hem gewoon goed in de gaten, en als je het niet vertrouwt de HA bellen.
ik begin al te denken dak niet normaal ben
ma als ik sommige meisje/ vrouwen hoor over hoe lang ze al bezig zijn
denk ik, troost u meiske tzal wel komen
ma duurd toch wel erg lang hoor, waarom eigenlijk?
ZOU er iets schelen, ist er iets niet normaal
komt het door te stress (zus heeft chronische leukemie, pas verhuisdā¦)
nog aant werken aant huisjeā¦
tkan zoveel zijn, waarom toch lukt het bij ons niet?
TIS NU AL VOOR DE ELFDE KEER, bijna een jaar,
als het einde vant jaar, niet van dat is, bel ik gyn voor afspraak
mijn vriend mag op zijn kop gaan staan, (zegt dat ik overdrijf en geen geduld heb) tis dan nog 3 maand wachten voor ik mag gaan,
wachten zeker en blijven proberen, maar elke keer wordt het lastiger en lastigerā¦