Wannabe juli mama's DEEL 2

Wat dat betreft is mijn vriend niet echt gezellig.

Hij vind het niet erg dat ik tegen hem aan kom liggen, maar als hij wil slapne, dan moet ik snel weer naar mijn eigen helft.

Je ziet wel, hij is een echte romanticus, NOT

hahahaha en ik maar denken dat die van mij erg was :stuck_out_tongue: . Ach hij zal vast wel met andere dingen heeeel leuk zijn

wat loop jij mij gek te maken bij de augustusstoppers, hahaha

nog ff en ik slaap helemaal niet meer, hihi

bij babybrabbel had ik 71% kans op zwanger, en jij?

ohoh, ik zie dat paul de leeuw zo gaat beginnen, ik spring snel even onder de douche. en spreek jullie morgen weer.

weltruste allemaal!!!

dikke knuf

@lelle wrote:

wat loop jij mij gek te maken bij de augustusstoppers, hahaha

Wie, ik???

Ik moet ff nadenken hoor.

Ah, ik weet het weer, dat je nog maar 3 nachtjes hoeft te slapen :mrgreen:

Ik heb 55 % kans om zwanger te raken deze cyclus.

De “kwaaltjes” die ik heb staan niet in het rijtje dus die kon in niet aanvinken, en we hebben maar 1 keer geklust in de vruchtbare periode.

Maar goed, er is een kansje.

Welterusten :zzz:

pff denk dat ik toch ongi ga worden morgen, heb nu steeds van die scherpe steken onderin mn buik…

Zo jullie zitten weer lekker te kletsen!

Op babybrabbel had ik 65% kans op een zwangerschap, sinds vandaag beginnen mijn (.)(.) een beetje pijnlijk aan te voelen.

spannend hoor Talulah!! :pray:

Goede morgen op deze vroege lichte zondag.

talulah heeeeeel spannend!!ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En amy we blijven hopen hoor, je weet maar nooit.

Hier dacht ik ook heel even dat :evil: er aan kwamen, maar dat gevoel is weer helemaal weg. pff ik hoef alleen nog maar morgenochtend te overleven en dan kan ik eindelijk testen…als het nodig is.

Ik geef mezelf een klein schouderklopje dat ik mij deze ochtend heb kunnen inhouden.

Goedemorgen allemaal,

Lelle wat knap dat je je hebt kunnen bedwingen, hier is het vanochtend ook door mijn hoofd geschoten maar ook niet getest.

Ga zo met Roos naar Twente, dus denk niet dat ik veel online zal zijn, misschien ff in twente en anders vanavond als ik terug ben.

Fijne dag allemaal!

Liefs Marieke

80% kans op zwangerschap! En ik heb niet eens ingevuld dat ik ook geregeld misselijk ben. (maar heb nog niet overgegeven) Maar goed, niet teveel hopen dat het raak is… Mijn uitgerekende datum zal dan 14 juli zijn, apart toch eigenlijk he?

Goedemorgen!

Ik heb ook even getest op Babybrabbel en ik 62% kans dat ik zwanger ben.

Heb sinds gisteravond ook last van pijnlijke borsten en moet heel vaak plassen, heb soms een beetje pijn bij het plassen…herkennen jullie dat?

Liefs Chris :pray:

Ik moet ook vaker dan normaal plassen (en ik drink altijd al veel te weinig) maar het doet geen pijn bij mij.

Ik heb even op google gesnuffeld en blaasontsteling kan met zwangerschap te maken hebben… :? Weer een kwaaltje??? haha

Hallo dames, veel geklets en wat ik me herinner was het voornamelijk over wachten, NOD’s en testen.

Nou ik kon ook niet wachten, maar een harstikke negatieve test. Nu weet ik het wel, NOD duurt nog 2 dagen en kan zelfs nog langer duren. Maar het voorgevoel dat ik niet zwanger ben wordt nu wel sterker. En ik en er niet eens heel down onder. (wel dat ik het dan niet juist met kerst zou kunnen vertellen, leek me zo speciaal!)

Ik ben ook de rest van de dag offline, we moeten een vrijgezellenfeest organiseren, ook leuk!

Gr. Nienke

Nienke als je toch de volgende ronde zwanger wordt kun je het toch alsnog met kerst vertellen? nou ik blijf voor je duimen hoor.

en ik ben reuze benieuwd wat je georganiseerd heb? wat voor geks gaan jullie doen?

Linda wat een hoog percentage, het kan haast niet anders zou je zeggen.

christa blaasontsteking is inderdaad een kwaal die heeel vaak voor komt.

Ik ben nu toch al 5 dagen verschrikkelijk moe. Maar dat kan ook aan een laag hb liggen, heb ik namelijk vaker last van. Maar er is ook van alles bezig in mijn buik, het borrelt enorm en moet volgens mij vaker plassen.

als ik vandaag die :evil: niet zie, krijg ik toch hoop. vorige keer had ik een luteale fase van 12 dagen, dat zou vandaag zijn. pfff ik haat wachten

Hier is de harde werker weer.

Lelle, nog steeds niet getest, wat goed zeg.

Linda, als wij deze ronde beide zwanger blijken te zijn hebben we dezelfde uitgerekende datum :mrgreen:

Het zou vor mij de meest onhandige periode zijn om uitgerekend te zijn.

11 Juli is namelijk mijn laatste schooldag.

Ik geloof dat de “steekjes” hier bijna weg zijn.

Af en toe voel ik wat, maar niet meer de hele dag door.

Ik heb vandaag niet echt de drang om te testen.

Vooral ook omdat ik geen “rare” dingen meer voel.

Of ik er vanavond nog zo over denk :think:

Maar niet te laat naar bed gaan.

Des te erder is het morgen, en weer een dagje dichterbij mijn nod.

lotte vandaag niet te drang om te testen!?!?!? Die drang mag je de komende dagen ook nog niet hebben!! hahaha Nog 'even’volhouden.

voor je het weet is de week weer voorbij :liar:

Nee, tot nu toe nog niet.

Ik ga zo even een uurtje naar bed, en daarna naar mijn ouders.

Alles bij elkaar zijn we dan dus een paar uur verder, en in die tijd kan ik niet testen.

Dus goede tip voor iedereen die nog niet wil testen maar voor wie de verleiding wel erg groot is.

Blijf niet huis zitten, zoek een plek waar testen onmogelijk is (of ga de hele dag slapen :mrgreen: )

Hahaha