Meiden kunnen we geen contract met ze alle opstellen dat we niet testen voor de NOD!! Hoogstens op nod!!
Hier ook de twijfels hoor nu de super sonische ultatesten op de mat lagen, maar ik doe t niet hoor!!! Al is het heeel moeilijk. Maar ik zie 10 keer liever die rot :evil: dan een zware negatieve test. Of dat je uren loopt te turen op een lijntje wat er niet (of wel) staat.
ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor iedereen. Het begint voor ons allemaal nu zo spannend te worden.
Ik ga echt proberen om pas dinsdag te testen. En dan bied ik gelijk me excuus aan dat ik het 1 dag voor de nod doe, maar dan ben ik jarig en zou zo leuk kadootje zijn. En daarbij komt dat woensdag voor mij niet zo uitkomt. Maar als ik maar enig gevoel hebben dat de :evil: er aan komen, dan zie je mij niet testen hoor.
Waarom duren die 2 weken nou altijd zo lang :roll:
Amy, balen zeg, die negatieve test, maar wat al vaker gezegd is, geen bloed geeft moed.
Het is inderdaad voor meerdere meiden spannend.
Zelf ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben.
Lijkt me sterk na 1 keer klussen zonder rubber.
Maar aan de andere kant heb ik nog wel steeds zoβn raar gevoel in mijn onderbuik, hoewel het wel minder is dan gister.
Ik ben vandaag al verschillende keren langs de kast gelopen waar de testen in liggen.
Hoewel ik weet dat testen nu echt nog geen zin heeft is de verleiding toch moeilijk te weerstaan.
Volgens de datumcalculator kan vanaf de 3e testen.
Dat duurt nog een hele week.
en zelfs die week duurt ook lang, hahaha
Ik geloof dat ik naar een plek emigreer waar geen testen zijn.
Dan kom je ook niet in de verleiding. :mrgreen:
mag ik dan ook mee?
Natuurlijk, samen is gezelliger dan alleen.
hahaha, waar zou die plek zijn. denk iets van een zonnig onbewoond eiland.
:mrgreen:
tot op heden geen ongi hierβ¦
idd, geen bloed geeft moed!
en ben gek genoeg wel een stuk rustiger zo, raar he :eh:
marieke, zou als ik jou was nog ff wachten hoor
ik ga volgende keer ΓΒ©cht wachten met testen tot na mijn NOD (als ik dat dan wel vol hou haha)
Ja ja ja, Amy, geloof je het zelf :mrgreen:
Dat willen we graag zwart op wit, en dan ook nog in driefout :lol:
vijffout kan dat ook
Lotte wanneer jou nod er echt aan zit te komen, denk je misschien ook wel dat je wil wachten tot na je nod.
en amy niet bij elke zwangerschap produceer je net zoveel hcg dus misschien heb je gewoon te vroeg getest. positief blijven.
Denk je ???
Nog 9 dagen geduld hebben, dan weten we hopelijk meer.
Hoewel ik met mezelf af heb gesproken dat ik de 3e al mag gaan testen.
dat zou 2 dagen voor je nod zijn. dat is redelijk. Bij kian had ik 2 dagen voor mijn nod een heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Maar 2 dagen later een vette positieve test
Volgens babaybrabbel is vanaf die datum een thuistest mogelijk, mar ik had die datum al uitgekozen omdat mijn nichtje dan jarig is.
Gaan jullie vanavond of morgen nog leuke dingen doen???
manlief heeft avond dienst en morgen ook dan is hij van 3 tot 1 uur snachts aan het werk. Dus ik duik vanavond weer vroeg me bedje in, denk ik. en morgen ga ik over dag naar mijn ouders en blijf ik daar ook gezellig eten. En dan is het voor je het weet weer maandag, hoop ik.
ik kon volgens babybrabbel de 29e een thuistest doen. t blijft heeeel moeilijk. Maar wil t toch niet doen, sowieso omdat dinsdag een leuke dag is. Dan gaan we lekker saampjes uit eten en kan ik s middags als hij positief is iets leuks halen voor mijn mannetje en dat s avonds geven als verassing. oooh wat wil ik toch graag, misschien wel te graag.
en als je 3 november pos test, ga je het dan gelijk tegen iedereen vertellen?
trouwens ga jij nog wat leuks doen??? om de tijd te dode?
Ook ik ben vanavond alleen thuis.
Mijn vriendje is naar een voetbalwedstrijd.
Ik ga straks naar de finale van so you wannabe a popstar kijken en tussendoor natuurlijk kok-en :mrgreen:
Morgen gaat om 6 uur de wekker weer, want dan moet er gewerkt worden.
We willen morgenavond even bij mijn ouders op de koffie gaan.
's Nachts ben ik dan alleen omdat mijn lief de nachtdiens in gaat.
Dus veel spannende dingen ga ik morgen niet doen.
Mocht ik positief testen dan wil ik het niet meteen vertellen, al ben ik bang dat ik mijn mond niet kan houden.
Maar dat is latere zorg.
Eerst maar eens positief testen.
Dat heb ik nu helemaal niet gevolgd. Wij kijken eigenlijk weinig naar sbs6 behalve house :inlove: :inlove: :inlove: .
pffff 6 uur de wekker, dat zijn geen tijden zeg :naughty: .
Zien jullie elkaar ook weinig morgen. Hoe vind jij nachtdiensten? Ik haat het om alleen in dat bed te liggen. Meestal ga ik ook naar mijn ouders en ga ik daar met kian slapen. Ik zit namelijk ook met het probleem: Kian rustig houden de volgende ochtend als hubbie net ligt te slapen :think:
wanneer zou je je innesteling moeten hebben volgens babybrabbel?
Ik vind het altijd heerlijk om allen te slapen.
Dat zijn de nachten dat ik βdoorslaapβ. (lijk wel een baby :mrgreen: )
De reden is dat mijn vriend altijd later naar bed ga dan dat ik dat doe.
En als hij dan naar bed gaat wordt ik altijd even wakker.
Daarna slaap ik wel weer verder, maar toch dat korte moment vind ik niet altijd prettig.
Volgens brabbel heb ik vandaag mijn innesteling.
Het zou dus een heel bijzondere dag kunnen zijn. :inlove:
ooooooh vandaag, dat zou inderdaad een hele bijzondere dag kunnen wezen.
Als het een innesteling was, wat ik van de week voelde, dan was dat bij mij op dag 6 na eisprong. had s woensdag eisprong en dinsdags een innesteling. Maarja of het een innesteling wasβ¦
Ik slaap al maanden slecht. aan 1 stuk doorslapen kan ik mij nog geen eens meer herinneren. Nu helemaal niet, want kian heeft bijzondere nachten de laatste paar weken, heeeel vermoeiend, maarja het hoort erbij.
Wij gaan ook altijd te gelijk naar bed. Lekker saampjes op bed tv kijken. heerlijk bij elkaar liggen. en meestal val ik dan bij hem in slaap, maar soms ook andersom.