ja dat kan ook natuurlijk
Ik moet eerlijk bekennen dat het niet helemaal mijn idee was om het zo te doen hoor.
Mijn vriendje was zo slim.
:lol: Hebben we ineens een heel gesprek over mijn KOK-naam.
haha slim vriendje :mrgreen:
amy is ook niet mijn echte naamâŠ
heb vanaf vroeger al gezegd dat als ik ooit een meisje zou krijgen, ze dan amy zou heten
maar heb toch nog een leukere naam gevonden (tot nu toe dan), amy staat wel op stip op 1 als 2e naam :inlove:
Dus jij gebruikt ook niet te eigen naam.
Ik vind het wel lekker anoniem zo.
Ben veel te bang dat er een bekende mee leest.
Daarom plaats ik ook geen fotoâs.
nee, maar bij de 1e kwartaalstoppers is mijn naam wel bekend, staat ook gewoon op het forum⊠ook fotoâs her en derâŠ
ben hier ook al een bekende tegen gekomen, een meisje van ritmisch gym van ehh 8 jaar geleden ofzo :mrgreen:
Het zou zomaar kunnen dat ik dat ooit eens gelezen heb.
Kan het me niet meer herinneren.
Ik heb een keer op een ander forum geschreven (ook weer onder een andere naam trouwens) en toen ik af wilde sluiten zette ik mijn echte naam er onder.
Meestal kan je je verhaaltje nog wel wijzigen, maar dat ging op dat forum niet.
Ik baalde er wel van moet ik zeggen, maar ja er was niks meer aan te doen.
Meiden het was gezellig vanavond, maar ik ga jullie nu toch verlaten.
Morgen gaat om 6 uur de wekker weer :?
Er moeten centjes verdiend worden.
Tot morgen.
Amy succes met testen, ik voor je.
ik ga ook weerâŠ
laat het jullie morgen zsm weten
lotte werkze morgen!!
fijne avond verder iedereen!
Nou ik mijn echte naam is wel Talulah :liar: :liar: :mrgreen:
@Lotte wrote:
Je kan Lotte zelfs toevoegen op je Hvs.
nou die ene vind ik niet zo geweldig, die andere heb ik nog niet bekeken.
Ik zal die andere link ook even bekijken die je door gaf.
Ugly Betty vind ik ook niet leuk, dat ga je idd vergelijken. ONM volg ik niet.
Ik weet niet of er hier bekende van mij zitten, ik weet dat een goeie vriendin van mij hier is aangemeld maar de laatste maanden niks heeft gepost.
Jaja ik zou eigenlijk in bed liggen maar ik ben in bad geweest ipv douchen dus zit nu nog even op de bank.
ladies heb geen tijd nu om te reageren, moet snel op de fiets stappen ne werken, maar wilde toch nog even voor amy. Laten we het beste er van hopen en nog vele volgen
vanmiddag klets ik weer gezellig met jullie mee, als jullie er dan zijn
dikke knuf van mij
Amy amy waar ben je??? Al getest?
nou, blij dat ik getest heb, want hij was hartstikke negatiefâŠ
nu hoef ik iig niet meer af te wachten of de :evil: wel of niet komen, want weet nu dus dat ik ze zeer binnenkort kan verwachtenâŠ
:wall:
Meid, zolang ze er nog zijn is er nog hoop hoor, ik teste de vorige keer ook pas posi 1 dag na NOD en heeeeeeeeeeeeeeel licht.
:-*
Amy Je moet het echt nog even afwachten hoor, net wat Marieke zegtâŠhet kan best nog een positieve uitslag worden!!!
Ga je nog een keer testen komende dagen of ga je eerst je NOD afwachten?
Wie is de volgende die gaat testen???
Liefs Christa
Ik heb vanochtend al getest. Negatief, maar goed, het kan zijn dat mijn cyclus op zân gat ligt ivm de mk 6 weken geleden en dat ik een beetje stresserig ben ivm het kopen van een huis.
Amy en Debbie ik hoop dat jullie heel snel alsnog positief zullen testen!!
Amy er is nog hoop. maar als je er zelf rust uit kunt halen is het natuurlijk altijd goed.
Hier zat ik gisteren ineens te twijfelen of ik wel maandag al moet testen. Aan de ene kant denk ik âwat kan het schelenâ âŠaan de andere kant : twijfel, twijfel, twijfel⊠:roll:
Heb hier verder nog geen idee wat het gaat worden, tâis nu dag 10 met een hoge temp. Was gisteren op babybrabbel die innesteling aan het opzoeken en zag toen âthuistest mogelijk vanaf 28 oktoberââŠdat is morgen al!
Nou weet ik dat dat niet voor iedereen werkt natuurlijk. dus misschien is maandag dan een goede tussenoplossing (1 dag voor mogelijke NOD).
Was gisteravond poep van de kat van mijn zus aan het opruimen, en bedacht vanmorgen dat ik dat beter niet had kunnen doen :wall:
Groetjes Nienke
He Amy, Ik voor je !
Spannend. Volgens mij voor iedereen een spannende week!
Hihi twijfel twijfelâŠik had vanmorgen bijna een kruidvattest meegenomen omdat deze erg gevoelig is, tis dat ik dat bedacht op moment van bijna afrekenen bij de kassa, anders had ik em meegenomen.
Had vanmorgen ineens buikpijn, nu is het gek genoeg weer over :think:
Ik zit nu 5 dagen voor NOD en wil eigenlijk al testen maar probeer me te bedwingen tot iig maandag⊠:roll:
Gingen vanmorgen naar de markt en had Roos beloofd dat ze in de draaimolen mocht, die staat er namelijk altijdâŠalleen nu dus juist niet :? lieve meisje zegt de hele tijd draaimolen :? vind het echt sneu, ga eens ff neuzen of er hier in de buurt misschien ergens kermis is ofzo.
Liefs Marieke
Marieke, moeilijk hĂš, wachten. Of beter gezegd, moeilijk om niet toch te testen. Ik neem het me ook steeds voor maar kan het dan toch niet laten :?