heb nog een kruitvat test gedaan en zie mijn banner!!!
En ook hier wil ik je nog een keer feliciteren!!! Super hoor meid!!! Zie je nu wel dat je niet alleen achter blijft!!
En nu, hoe staat het met hub en wanneer ga je het idereen vertellen?
Btw hier een licht positieve ovutest gehad!!! Op naar morgen.
@bianca&? wrote:
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
getest en ik zie een heeeeeeeeel licht streepje ik heb foto gemaakt maar weet f niet meer hoe ik hem erop moet zetten.
zit fucking te shaken!!!
Goed zeg! GEFELICITEERD!! Maar je hebt dus wel gewoon mijn advies in de wind geslagen…
ja heb je advies niet op gevolgd en gelukkig maar haha
dank jullie wel!!!
hubbie heb ik het door de telefoon gezegt
en vertel het iedereen meteen.
morgen naar mijn ouders geef gewoon een kaart met de tekst EEN KLEINKIND
Bij mij geven die ovulatietests echt nog helemaal niks aan! Of ik doe het niet goed of mijn cyclus is deze maand nog langer dan vorige maand…
wat doe je precies?
niet te veel drinken, min 4 uur ophouden, hoelaat test je, hoeveel seconde houd je hem in je urine? Kan ook zijn dat je een korte luteale fase heb. Dat heb ik ook nl 12 dagen. Dus het kan nog wel.
Ik doe het met ochtendurine (hoort niet weet ik, maar vorige maand ook gedaan en toen kwam er wel op een gegeven moment een licht streepje) dus zeker vier uur niet gedronken. Hoe lang in de urine? Tja dat is lastig, ik probeer me aan het juiste aantal seconde te houden maar ik vind het altijd lastig te tellen.
:: GEFELICITEERD :: Bianca!!!
Geniet er lekker van!!!
Biana gefeliciteerd!
Liefs Marieke
Nou dan kom ik me hier ook maar aanmelden. In mijn uppie doorschrijven bij de wannabe Juli mama’s is ook niet alles :lol: Ik moet nog een week wachten voor ik weet of ik nog een Juli mama word dus ik heb nog geen nod voor op het lijstje van Augustus. Maar mag ik er toch al bij op?? Ik ga voor de 2de en ben 25 jaar. Mijn nieuwe NOD en ronde geef ik dan volgende week door (nou ja eigenlijk liever niet natuurlijk :mrgreen: ).
Liefs,
Daniëlle
Welkom Danielle…ik hoop dat je volgende week je nieuwe NOD datum niet hoeft door te geven!!
@bianca&? wrote:
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
getest en ik zie een heeeeeeeeel licht streepje ik heb foto gemaakt maar weet f niet meer hoe ik hem erop moet zetten.
zit fucking te shaken!!!
** breekt even in***
Van harte Bianca!!! Ontzettend leuk voor je!!
** breekt weer uit ***
@chris1981v wrote:
Welkom Danielle…ik hoop dat je volgende week je nieuwe NOD datum niet hoeft door te geven!!
Haha ja dat hoop ik natuurlijk ook. Hoewel het met jullie ook best gezellig is hoor :mrgreen:
Wie had er hier ervaring met temperaturen???
Ik temp nu vanaf het begin van mijn cyclus deze maand enne hij is eigenlijk constant 36,1 en na wat ik denk dat mijn ei was is hij nu constant 36,4. Het maakt niet uit hoe laat ik wakker word, mijn temp blijft echt constant. Tenzij ik om 6 uur wakker word, mijn temp meet, weer ga slapen en dan weer mijn temp meet. Dan is hij ineens 36,7. Welke temperatuur moet ik dan aanhouden? En is het normaal dat die temperatuur zo constant blijft?
@purpled82 wrote:
@chris1981v wrote:Welkom Danielle…ik hoop dat je volgende week je nieuwe NOD datum niet hoeft door te geven!!
Haha ja dat hoop ik natuurlijk ook. Hoewel het met jullie ook best gezellig is hoor :mrgreen:
Wie had er hier ervaring met temperaturen???
Ik temp nu vanaf het begin van mijn cyclus deze maand enne hij is eigenlijk constant 36,1 en na wat ik denk dat mijn ei was is hij nu constant 36,4. Het maakt niet uit hoe laat ik wakker word, mijn temp blijft echt constant. Tenzij ik om 6 uur wakker word, mijn temp meet, weer ga slapen en dan weer mijn temp meet. Dan is hij ineens 36,7. Welke temperatuur moet ik dan aanhouden? En is het normaal dat die temperatuur zo constant blijft?
ik temperatuur ook en hou alles bij op fertilityfriend.com Vorige maand had ik steeds een vrij constante temperatuur, na je eisprong stijgt hij ongeveer 0,3-0,5 en dan moet hij hoog blijven. Als hij op je NOD dag nog steeds hoog is dan bestaat er een kans dat je zwanger bent. Als je 6 uur wakker word hou dan gewoon die tijd aan.
dank jullie wel
Nou dan doe ik hier maar verder.
Allereerst: Bianca Gefeliciteerd!!!
Ten tweede: mijn ovulatietest gaf vanmorgen aan dat mijn eisprong eraan zit te komen! Precies zoals het hoort te zijn dus eigenlijk! Helaas kunnen we niet teveel klussen… Dus hoop dat we vanavond nog de kans krijgen…
Haha Danielle, hier is het net zo gezellig!! Maar hopelijk wordt jij toch nog een juli mama!!!
Lindaaaa toppie dat je ei er aan komt!!! Wel heeeeel jammer dat het klussen waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar wie weet, zoveel tijd heb je er niet voor nodig, dus misschien lukt het toch nog even ergens stiekem :silenced:
Had je zelf rond deze tijd bij je vorige cyclus ook verwacht dat je ei er aan zat te komen. Of zat je er een aantal dagen naast?
Femmieke :hug: :hug: . Op naar het leuke kerstkadootje!!
Oh alle ladies die nog niet op het lijstje staan, zouden jullie mij willen pb-en. alvast bedankt.
:-*
@lelle wrote:
Lindaaaa toppie dat je ei er aan komt!!! Wel heeeeel jammer dat het klussen waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar wie weet, zoveel tijd heb je er niet voor nodig, dus misschien lukt het toch nog even ergens stiekem :silenced:
Had je zelf rond deze tijd bij je vorige cyclus ook verwacht dat je ei er aan zat te komen. Of zat je er een aantal dagen naast?
Vorige keer wist ik via een website wanneer mijn vruchtbare dag was, ik voelde er alleen niks van. Dit keer wel! Dus ik denk dat ik nu bijna volledig ontpilt ben ofzo.. haha (ontpilt.. LOL Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.. haha)
Gisteren op mijn werk voelde ik gewoon dat de eisprong eraan zat te komen, wilde ook zo snel mogelijk naar huis om mijn mannetje te bespringen.. LOL Op naar een geslaagde ronde! (hoop ik..)