Wannabe augustus mama's

Voor alle ladies die net zoals mij, een augustusmama willen worden.



Wil je op het lijstje pb me dan even.



Je hebt een kans dat je een augustusmama wordt, als je nod op of voor 23 december valt. Daarna wordt je een september mama. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen.



Dikke knuf



En dat het maar een vruchtbare maand mag wezen!!

Ik hoop natuurlijk dat ik je geen gezelschap zal komen houden, maar ja… heb het helaas niet voor het zeggen! Misschien tot snel in dit topic, misschien ook niet…

Ik wil me wel graag aanmelden! Ik moet mijn banner nog aanpassen, maar daar heb ik nu even geen zin in.

wij zijn sinds begin juli bezig en tot nu toe is mijn cyclus niet erg regelmatig.

Linda ik wil je hier niet zien!!! :wink: Je moet 'gewoon’zwanger zijn!



Tedski pb me je gegevens. leeftijd, ronde, voor een eerste of een tweede en wanneer je denk dat je nod ongeveer is. Ik schrijf bij mij ook gewoon een ? want ik weet het ook niet.

Ik heb je een PB gestuurd en ik heb mijn banner aangepast :smiley:

Ik hoop hier niet mee te hoeven doen…

Wel wil ik zeggen dat ik al een augustus mama ben, m’n dochtertje is in augustus geboren… errrug leuk. Lekker meteen buiten wandelen, mooi weer :smiley:

Hallo allemaal,



Ook ik wil mij graag aanmelden bij dit topic. Hoop ook een augustusmama te worden (vader, zus, twee ooms en myself zijn ook in augustus jarig, zou dus leuk zijn) Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn gegevens, lelle.

Bullie welkom!!

Lelle, en de rest natuurlijk ook, veel succes met zwanger worden.



Misschien tot over een paar dagen, maar ik hoop het natuurlijk niet.



Liefs Lotte

Lelle, wat heb je toch een mooi lijste gemaakt! :thumbup:

Als het deze ronde raak is, wordt ik nog een juli mama, maar anders kom ik gezellig mee kleppen hier!



xxx

nou ik hoop dat het hier heeeeel rustig blijft.

trouwens als ik een beetje een zelfde cyclus als de vorige keer heb, dan is mijn nod op de dag dat mijn ouders zijn getrouwd. Ook bijzonder.



en jullie, is het voor jullie een bijzondere data. Afgelopen nod was op me verjaardag :?

Voor mij niet. Ik denk ook dat ik mijn NOD moet verplaatsen. Het heeft namelijk niet echt goed doorgezet en ik heb het idee dat dat nu ongeveer gaat gebeuren.



Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en ik denk dat die narcose er toch een beetje mee te maken heeft, ondanks dat ik gelezen heb dat het eigenlijk niet kan.

Voor mij is mijn NOD niet op een bijzondere datum. Stel dat het deze maand raak is dan zit ik wel op de grens, of juli, of augustus (zou dan 31 juli uitgerekend zijn). Maar zoals ik al eerder zei, er zijn veel familieleden in augustus jarig (waaronder ikzelf), ik zou augustus dus wel leuk vinden, maar ja, dat heb je niet voor het zeggen :?

@lelle wrote:

Linda ik wil je hier niet zien!!! :wink: Je moet 'gewoon’zwanger zijn!






Ik hoop het, ik hoop het!!

Tedski waar ben je aan geopereerd??



Hier is het best wel behoorlijk aanwezig. Ook veel last van me buik. Ik ben ook weer begonnen aan de teunisbloemolie, dat maakt het wel wat minder erg.



Ik hoop echt dat ik nu ook rond de 28 dagen zit, maar dat zal wel niet.

Ik heb mijn been gebroken en er moest een plaatje ingezet worden. Vrijen wordt trouwens ook lastig, want ik zit tot aan Sinterklaas in het gips en mag het voorlopig nog niet belasten. Volgende week vrijdag wordt er een nieuwe foto gemaakt om te kijken of ik loopgips krijg.



Ik heb trouwens mijn banner aangepast, want mijn menstruatie is nu pas echt goed doorgekomen. Mijn NOD zou nu 3-4 dagen later moeten zijn.

Dan doe ik je nod zo even veranderen.



En zit er dan wel een kansje in deze ronde. Met je been in het gips moet je wel crea zijn :wink:

Ik ga ovulatietests doen en dan hopen dat we mijn ei spotten zodat we wel een beetje een kans hebben :smiley:

Ik kijk alvast met jullie mee, over 3 dagen mijn NOD…mochten de :twisted: :twisted: komen voeg ik me ook gezellig bij jullie!!



Groetjes