Wannabe augustus mama's

Hier zijn ook de ovutesten elke ronde aanwezig hoor. Maar vorige ronde heeft hubbie mij een beetje in de steek gelaten op de dag van me ei :evil: . Maar hij heeft nu beloofd dat hij dat niet meer zou doen. Dus ik ben beneiuwd… Maar helaas is het nog niet zo ver en zal ik nog wel 2 weken moeten wachten.

Nou christa laten we maar hopen dat ze gewoon weg blijven :pray:

Ik heb vorige maand mijn ei niet gespot… ik had mijn been gebroken voor ik de kans kreeg. Was wel al begonnen, maar had nog geen positieve test gehad.

Hoi hoi

hier ook een wannabe :slight_smile:

Ben benieuwd… gisteren een fm gehad, 2 eitjes van 18 mm en van 15 mm. Maar het slijmvlies was nog dun, 4.7 terwijl 7 mooi is.

Bloedgeprikt, hormonen waren gestegen. Maandag weer een fm. Hopelijk zijn de eitjes dan niet gesprongen en is het slijmvlies dikker!

Ik heb een eisprong dmv clomid.

x Janine

Ik ben een beetje blond op dit gebied, maar wat is FM?

folikel meting

Loop in het ziekenhuis, heb 3 miskramen gehad.

2 eitjes is een mooi begin!! Wel jammer van je slijmvlies, maar hopelijk is dat inderdaad maandag dikker. Anders zouden ze je daar toch ook hormonen voor kunnen geven? Is wel geen pretje. Maar wel beter voor een eventuele innesteling. Nou ik hoop dat je maandag 2 mooie eitjes ziet, die bijna op springen staan. En dan ook maar gelijk :pray: dat alles goed blijft gaan. 3 miskramen is niet niets. Hoelang ben je al bezig.

En stuur me je gegeven even.

dikke knuf

Ik ben niet zo bekend met de MM. We zijn net pas bezig met ons eerste kindje proberen te maken. Dus op voorhand bied ik vast mijn excusses aan als ik daar (veel) vragen over stel :smiley:

Maar in elk geval hopen dat het goed gaat!

Ik wil er ook bij op het lijstje :mrgreen:

Uhmm Debbie, we gaan voor de 2e en het is de 2e ronde, de eerste was een mk. Ik heb nu pas mijn eerste ongi na de mk en ik had normaal een cyclus van 5,5 a 6 weken dus uitgaande van 6 weken is 10 dec mijn NOD.

Hoi debbie, zodra ik tijd heb zet ik je op het lijstje. En welkom!!!

Heb je eerst een ronde afgewacht na de mk of ben je toch weer gelijk verder gegaan?

Nee we hebben eerst nog gewacht. Gewoon omdat mijn lichaam weer in orde moest komen. Die hormonenschommeling is niet echt goed voor mij :mrgreen:

Nou hallo, ik verplaats me van het julie-wannabe topic naar dit topic :wink:

Aug.2008 word onze mama-maand…hoop ik :pray:

Ik verplaats me ook van het juli-topic naar dit topic… Hopelijk hier iets meer geluk…

@Lindaaa wrote:

Ik verplaats me ook van het juli-topic naar dit topic… Hopelijk hier iets meer geluk…

Jij hebt nog een kans, toch? Of heb je het gevoel dat je ongesteld wordt?

@Tedski wrote:

@Lindaaa wrote:

Ik was al ongesteld geworden…

@Lindaaa wrote:

@Tedski wrote:
@Lindaaa wrote:

Ik was al ongesteld geworden…

Dat is balen. Laten we hopen dat het deze ronde raak is voor ons allemaal :mrgreen:

Ik hoop het ook!!!

:pray:

Weet één van jullie trouwens of een narcose invloed heeft op je menstruatiecyclus?

Ik denk dat dat er wle mee te maken kan hebben, maar ik ben geen arts dus zeker weten doe ik het niet…

Ik wilde kijken voor een ovulatietest, hebben jullie daar een beetje ervaring mee? Welke kan ik het beste bestellen?

Ik was vorige maand begonnen met die ovulatietests, maar brak mijn been voor ik mijn ei gespot had. Ik had die van matcare besteld en heb nog een paar digitale gekregen van een vriendin. Zij is inmiddels zwanger. Zij vond die digitale van CB het beste omdat het apparaat zelf aangeeeft of je een eisprong hebt, bij alle andere moet je het zelf aflezen. Ik heb echter hier op dit forum ook al van dames gelezen dat het streepje wel donkerder wordt maar nooit donkerder dan de controlestreep, dus dan is zo’n digitale weer niet handig.

Ik za zo even het lijste bijwerken.

Linda ik gebruik de persona ovulatietesten. Zonder de persona computer. Ik vind ze heel erg fijn je moet wel weten hoe ze werken. Maar ik vind het fijn dat me LH en me oestrogeen er op weer gegeven wordt. Ik kan niet zonder ovulatietesten, maar dat komt ook doordat me cyclus onregelmatig is.

Janine hoe is het met de eitjes??