Ik heb vanmiddag ook een ovulatietest gedaan, ik had een licht streepje… Ik heb een cyclus van 30 dagen :think: even afwachten wanneer hij donkerder word voor mij
@Lieke als die test het nu al aangeeft zal je idd wel een hoge HL piek hebben nu, ik zou nog wel een aantal dagen blijven testen en natuurlijk Klussen!!!
christa een ovutest geeft al vaak een heeeeeel licht streepje omdat je altijd een betje lh in je urine heb. Maar je zult zien hij wordt steeds dikker. Op naar het ei!
Chris, jij zit in je tweede ronde. Slikte je daarvoor de pil? Anders weet je nog niet helemaal zeker of je cyclus 30 dagen is toch? Dan kan het varieren. Weet iemand of je die CB ovutesten ook ergens online kunt bestellen? Aangezien ik niet in staat ben om naar een drogist te gaan en ik mijn vriend hier niet mee wil opzadelen… die kun je geloof ik wel met ochtendurine gebruiken, vandaar.
http://www.thuistesten.nl/ovulatietest-c-135.html?gclid=CKW764DF3I8CFQ2wQwodvWRq7Q
http://www.drogisterij.net/index.php?groep=T&partnercode=222&gclid=CKrz34jF3I8CFRAUQgodWw-o8Q
Verder zijn er niet zoveel online winkels die ze verkopen
@lelle wrote:
Lieke hoelang is je cyclus ongeveer? Als die normaal 30 dagen is. dan lijkt het mij inderdaad sterk dat je nu al je ei heb. Maar heb je altijd een korte cyclus dan zou het wel kunnen dat je nu een ei heb. Wel heel goed dat je zo vroeg bent begonnen met testen.
ik ben benieuwd.
als je inderdaad zo vroeg een ei heb. is het logisch dat je nog niet zwanger bent. Wie rekent er nu op dag 9 op een ei!?!?
M’n cyclus varieert nogal, van 25 dagen de korste (tot nu toe dan) tot 29 dagen, maar de laatste maanden wordt het steeds korter. Deze keer ga ik uitkomen op zo’n 21/22 dagen, luteale fase is meestal zo’n 12-13 dagen. Ik gebruik trouwens elke maand ovutesten, dus gelukkig heb ik nog nooit m’n ei gemist, maar nu is 't wel erg snel. M’n ongi is nog maar net over. Aan de ene kant wel “handig”, dan ben je ook weer snel toe aan een volgende poging. Maar ik hoop dat dit niet aan de korte kant is.
@ Tedki, nee ik ben al een paar jaar van de pil af…ik weet dus dat ik een cyclus van 30 dagen heb.
@Lelle, vorige ronde heb ik ook 2 x een ovulatietest gebruikt en deze gaf de eerste keer geen streepje aan, een aantal dagen inderdaad wel een duidelijke streep, dus we zullen zien wanneer ie positief is…
Ik voel mn ei meestal wel, maar vind het wel leuk om voor de zekerheid die ovulatietesten te gebruiken, we gaan SMEppen…
@Tedski wrote:
Ik ben begonnen met die ovulatietest. nu weet ik dat je die eigenlijk niet met ochtendurine moet doen, maar ik hou het overdag niet vol om 4 uur niet naar het toilet te gaan. Een vriendin zei dat zij het ook gewoon met ochtendurine deed en zij heeft toch haar ei gespot.
Nu heb ik een vraag, weet iemand van jullie wanneer die teststreep moet gaan oplichten, hoeveel dagen voor je eisprong moet dat een beetje zichtbaar worden? Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan maar helemaal niks, zaterdag was eigenlijk te vroeg maar ik weet niet hoe mijn cyclus loopt dus vandaar zo vroeg begonnen. Nu heb ik er vanmorgen weer één gedaan maar weer helemaal geen teststreep. Ik dacht dat ik nu toch wel iets zou moeten kunnen zien. Als ik net zo’n cyclus heb als vorige keer dan moet ik dit weekend mijn eisprong hebben, zou ik dan niet nu al een lichte teststreep moeten zien?
Ik heb dat meestal pas 1, hooguit 2 dagen voor m’n LH piek, daarvoor heeeeeeeeeel licht streepje.
@lelle wrote:
gelukkig ben ik niet de enige waarbij een klein beetje jaloezie op komt. :oops: .
Zijn er eigenlijk veel meiden die ovutesten gebruiken?
…
Ik gebruik nu al bijna een jaar :? ovutesten dus ik mag me bijna de expert van de wannabe augustus mama’s noemen denk ik, wat betreft die testen… Maar ik moet zeggen dat ik er veel aan heb, het geeft duidelijkheid. En bij m’n dochtertje heb ik ze ook gebruikt.
@Lieke74 wrote:
Ik heb dat meestal pas 1, hooguit 2 dagen voor m’n LH piek, daarvoor heeeeeeeeeel licht streepje.
Dan is het maar goed dat ik vanmiddag niet nog een test heb gedaan. Dat is ook zo zonde van de tests. Ik ga gewoon morgen wat later op de dag testen en toch maar proberen om het 4 uur op te houden
Joehoeee…
Meldt zich! :mrgreen: Sinds augustus bezig voor een 1e kindje en nu de 3e ronde ingegaan.
Ik heb me hier niet ingelezen, maar ik zal vanaf heden ook hier posten.
Ben nu actief in 3 topics… das ook wat.
X Bren.
HELP
die testen die in de kast liggen roepen me!!
maar is nog te vroeg om te testen.
en soms zegt me gevoel ja het is raak en soms nee het is niet zo.
zal ik morgen ochtend testen??
ik moet zondag ong worden.
@bianca&? wrote:
HELP
die testen die in de kast liggen roepen me!!
maar is nog te vroeg om te testen.
en soms zegt me gevoel ja het is raak en soms nee het is niet zo.
zal ik morgen ochtend testen??
ik moet zondag ong worden.
Verstandelijk zeg ik: nee nog niet testen, gewoon wachten tot zondag. Maar ik snap ontzettend goed dat je al wilt testen!! Ik zou het ook hebben. Maar toch: Nee niet testen. Waarschijnlijk wordt er nog niks gemeten als het wel al raak is. Lekker wachten tot zondag of maandag.
dank je wel
Lastig om niet te testen, maar probeer het!! Je kan het! En hopelijk zondag een positieve test!!
Hee ladies,
Hier ben ik dan weer…
Lelle, leuk kaarten voor mooi weer de leeuw, ik ben ook een keer naar een opname geweest en heb me helemaal suf gelachen! Ik ga morgen bellen of ik nog kan…
Bianca, het is inderdaad moeilijk om te wachten!! Hou vol!
Wat leuk al dat gebabbel over de ovutesten Ik begin er niet aan… deze cyclus is mijn ei gespot dmv een echo…
Heb ze ook nog nooit gebruikt dus ik kan er niet over mee praten hahaha en over dat onderwerp gaan geloof ik de laatste 2 pagina’s
Zo heheh nu ff 2 dagen vrij en dan weer 6 dagen pfff, ik werk sinds kort op een jongere groep, maar mijn hart gaat toch uit naar de verzorging. Dus 1 februari ga ik weer terug naar mijn ouwe stekkie (ben toendertijd weggegaan omdat ik niet meer met een collega kon opschieten, maar zij gaat nu weg)
Greetz, Janine
Mijn ovutest (CB) begon vanmorgen al wat donkerder te worden! Het klussen was gelukkig alweer begonnen, maar daar gaan we dan maar mooi nog even mee door!! :mrgreen:
Joehoe een ei!!! Nou aan de klus Linda!!!
Janine ik denk dat kaartjes moeilijk worden. Ik zit al op de laatste opname dag! Het gaat zo snel.
Bren ik zet je snel op het lijstje!
Mijn ovutesten komen vandaag, ben benieuwd hoor.
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
getest en ik zie een heeeeeeeeel licht streepje ik heb foto gemaakt maar weet f niet meer hoe ik hem erop moet zetten.
zit fucking te shaken!!!
wow spannend !!!
Wat leuk Bianca!
Heb je de foto al ergens geplaatst, dan kunnen we kijken of wij ook wat zien en je daarna eventueel feliciteren!