JOEHOE!!! ik ga weer naar paul de leeuw :mrgreen: :mrgreen: . alleen nu naar de mooi weer de leeuw show!!! vrijdag 21 december. Moest wel meer dan 50 keer me groene knopje van me telefoon indrukken. Maar uit eindelijk toch gelukt.
Kan niet wachten!!! Ik hoop dat de maand december mijn maand wordt
Hoe kan ik mezelf op het lijstje zetten? Klets graag met jullie mee.
Ik ben 32, ga voor de derde en mijn NOD is op 28 nov⊠:mrgreen:
O ja, en het is de eerste ronde
ik zet je op het lijstje
enne welkom!!!
Helemaal geweldigâŠBedankt
Hoe plaatsen jullie die banners?
hier kun je een banner maken http://www.kindjeopkomstindicators.nl
daarna de code plakken in je profiel bij onderschrift volgens mij.
@lelle wrote:
hier kun je een banner maken http://www.kindjeopkomstindicators.nl
daarna de code plakken in je profiel bij onderschrift volgens mij.
En je moet aanvinken dat je wilt dat je onderschrift met je plaatsingen meekomt.
Leuk lelle dat je naar Paul de Leeuw gaat
Over dat slijm he? Beetje raar praatje, maar haal je dat van diep of van niet diep? (Dit staat echt zooooo raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren.)
hahahahahaha. uhm zit te denken. niet van heel diep, volgens mij geen hele vinger. als ik echt dicht op me ei zit, loopt het er zelfs uit, hoef ik nog geen eens naar binnen.
heerlijk deze praatjes. :lol:
@lelle wrote:
hahahahahaha. uhm zit te denken. niet van heel diep, volgens mij geen hele vinger. als ik echt dicht op me ei zit, loopt het er zelfs uit, hoef ik nog geen eens naar binnen.
heerlijk deze praatjes. :lol:
Hahaha inderdaad, lekkere praatjes :lol:
Hi meiden!!!
Zo, ben weer helemaal over de teleurstelling heen en kom gezellig hier meekletsen!
Hahahaha, wel weinig te melden eigenlijk :think: :think: :think: :mrgreen:
Ben nog steeds ongie, dus eigenlijk best lang voor mijn doen. Normaal eigenlijk maar hooguit een dag of 3, en nu gewoon al 5 dagen.
Ik ga deze maand wel beginnen met ovulatie testen, want ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn ei op springen staat. Zou het wel heel fijn vinden als ik dat wel weet natuurlijk!
Nou, ga weer lekker met mijn mannetje tv kijken. Saampies onder de deken!
xxx
Oh, en geweldig, al die ranzige praatjes!
Dat kan ook alleen op het forum hoor!
Mijn slijmpies zitten voornamelijk op het wc papiertje, maar soms loopt het er inderdaad ook uit!
Hahahahahaha, ben zo blij dat ik dit soort dingen met jullie kan delen!
Bij mijn mannetje hoef ik hier echt niet mee aan te komen!
xxx
@lautje84 wrote:
âŠ
Hahahahahaha, ben zo blij dat ik dit soort dingen met jullie kan delen!
Bij mijn mannetje hoef ik hier echt niet mee aan te komen!
xxx
Hahaha nee ik kan dat ook niet met mijn vriend! Die wil het al niet horen als ik problemen heb met menstruatie, laat staan slijmpjes! :lol: Maar mijn praatjes over menstruatie moet hij maar voor lief nemen, ik moet het soms tegen ĂÂemand kwijt, en dan is hij dus de klos
Ik ben begonnen met die ovulatietest. nu weet ik dat je die eigenlijk niet met ochtendurine moet doen, maar ik hou het overdag niet vol om 4 uur niet naar het toilet te gaan. Een vriendin zei dat zij het ook gewoon met ochtendurine deed en zij heeft toch haar ei gespot.
Nu heb ik een vraag, weet iemand van jullie wanneer die teststreep moet gaan oplichten, hoeveel dagen voor je eisprong moet dat een beetje zichtbaar worden? Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan maar helemaal niks, zaterdag was eigenlijk te vroeg maar ik weet niet hoe mijn cyclus loopt dus vandaar zo vroeg begonnen. Nu heb ik er vanmorgen weer Ă©Ă©n gedaan maar weer helemaal geen teststreep. Ik dacht dat ik nu toch wel iets zou moeten kunnen zien. Als ik net zoân cyclus heb als vorige keer dan moet ik dit weekend mijn eisprong hebben, zou ik dan niet nu al een lichte teststreep moeten zien?
meld! :mrgreen:
vanacht na 17 dagen overtijd eindelijk ongi geworden⊠moet me hier nog inlezen, maar lees wel al verhalen over slijmpjes en hoever van diep, geweldig :mrgreen:
tot later!
ohwja, NOD geen idee wanneer dat isâŠ
zo 3 a 4 dagen voor je ei licht die op. Meestal een dag voor je ei staat er een gelijke streep en op de dag van je ei is die donkerder.
Het kan dus goed zijn dat je hem morgen of overmorgen pas gaat zien.
En bij mij werken ze niet op ochtendurine. Ik ga meestal zo rond 7 uur naar de wc. hierna drink ik 1 klein glaasje met gelijk me foliumzuur en teunisbloemolie en dan kan ik het wel volhouden om 4 uur niet te hoeven plassen. Je lh piek is ook meestal savonds, dus het kan dan zijn dat je hem niet spot. of een ochtend te laat.
Ja dat lekkere gekletst kan inderdaad alleen maar hier. Zelfs met je beste vriendin doe je dat nog niet, althans ik niet, hihi
Lautje 3 dagen ongi. Ik ben er pas na een hele week vanaf, bleh. Moet ik wel bij zeggen dat ik s nachts nooit ergens last van heb.
Amy eindelijk ongi geworden, klopt het ook een beetje achteraf naar je gevoel?
hier is het klussen begonnen, nu nog een ei. Morgen komen de ovutesten. Hopelijk is er gelijk iets op te zien.
amy stuur je gegeven ff zet ik je op het lijstje. wilde kijken bij de juli mamaâs maar daar was je al weg gehaald.
Wanneer kan ik trouwens beginnen met die ovu testen?
En dan mag het niet 's morgens?
( Weet echt niet op dat gebied! :oops: )
ik zou bij jou beginnen op dag 10 en elke dag 1 keer. Bij de digi ovutesten van cb staat dat je het wel met ochtendurine mag doen. Bij alle andere testen niet. Lh hormoon maak je s sochtends aan net voordat je wakker wordt. Dus de kans is klein dat je het in je ochtendurine zit.
Als je niet s middags kan testen kun het ook s avonds doen. Het beste is tussen 10 en 10. Als je maar 4 uur van te voren niet heb geplast en niet te veel heb gedronken.
kijk ff op deze link http://www.sensitest.nl/index.php?page=100Ă·testen&r=btzw&s=
en anders googlen kom je heeeel veel te weten.
als je nog meer wil weten, ga je gang!
Nou meiden, net een superpack gekocht met ovulatie testen en zwangerschapstesten!
Dan kan ik in ieder geval spotten wanneer mijn ei springt!
x
Snap er niks meer van. Vanmorgen al een vet positief ovu test, en dat op dag 8 van mân cyclus. Zou dat niet veel te snel zijn, mân eisprong zou dan op dag 9 zijn? Nou ja, mân man was nog thuis dus toch maar effe geklust :lol: Gelukkig dat ik vandaag ben begonnen met testen, anders had ik mân eisprong zelfs gemist.
Tempen lukt al een paar dagen niet, ik moet er steeds uit omdat mân dochtertje ziek is.
Nu nog even mân banner aanpassen. Geen peil op te trekken, mijn cyclus.
Lieke hoelang is je cyclus ongeveer? Als die normaal 30 dagen is. dan lijkt het mij inderdaad sterk dat je nu al je ei heb. Maar heb je altijd een korte cyclus dan zou het wel kunnen dat je nu een ei heb. Wel heel goed dat je zo vroeg bent begonnen met testen.
ik ben benieuwd.
als je inderdaad zo vroeg een ei heb. is het logisch dat je nog niet zwanger bent. Wie rekent er nu op dag 9 op een ei!?!?