Wannabe augustus mama's

@bianca&? wrote:

linda waar heb je dat gevonden over dromen??

hier trouwens flinke steken in me vagina (sorry)

iemand ervaring mee?? morgen zou mijn innesteldag moeten zijn

Geen ervaring maar ik hoop het voor je! :pray:

Over die dromen: ik denk ook eerder dat het je onderbewustzijn is waardoor je dat droomt. Ik heb al twee keer gedroomd dat ik ging lopen/ rennen en er halverwege achterkwam dat dat helemaal niet mocht met mijn gipsen beentje :mrgreen:

Ik heb wat gegoogled op droomverklaringen, zo kom ik dus aan die onzinnige onzin ;-). Maar ik denk dat ik er ook gewoon veel te veel mee bezig ben, dan droom je er vanzelf wel over.

Ben benieuwd of ik er vannacht verder over droom, of k opeens met een dikke buik rondloop ofzo. Zou wel grappig zijn. Ik had zelf eigenlijk bedacht als droomverklaring dat je er gewoon klaar voor bent om te proberen kindjes te krijgenā€¦ Maar ja, het blijft gewoon een teken dat ik er veel en veel te veel mee bezig ben. En voor degenen die dezelfde droom gehad hebben: Jullie ook! :wink:

ladies wat is het rustig hier!!!

En linda nog gekke dingen gedroomd?? Hier niet meer. En nog steeds niets van een ei te merken. Iemand anders al een ei gespot?

Ik ga vandaag lekker niksen. Even een hele lekkere luier dag van maken. Tis de afgelopen week zo druk geweest. Kwam pas om 11 uur me bed uit :oops:

dikke knuf

"t is even wachten hier tot de eisprong. Verder (nog) niks zinnigs te melden. Vandaag lekker rustig aanā€¦ lees: NIKS DOEN :smiley:

Ik heb verder ook weinig te meldenā€¦wacht ook op de ā€˜klusperiodeā€™. Straks weer werken, dus kijk vanavond wel weer eens op het forum!

Fijne dag allemaal! :smiley:

hallo allemaal

ik ga vandaag ff me haar op verschillende manieren proberen te doen.

tja je moet wat he!!

manlief heeft vanmorgen weer een stuk van de zolder geverft.

en ik heb vanavond een verjaardag helemaal geen zin in maar goed!!

en straks ffies me wenkbrauwen epuleren.

verder niets bijzonders.

tja ben misselijk maar ja ik zal wel weer in de maling worden genomen door me lichaam!!

femmieke nog getest??

Hallo dames.

Zoals ik van de week schreef heb ik woensdag mijn ei gespot. We hebben dinsdag, woensdag en donderdag geklust en nu had ik gistermorgen (zaterdag) toen ik nog in bed lag 2 hele heftige krampsteken in mijn buik. Zo heftig dat ik haast niet kon bewegen. Daarna was het over en was er de rest van de dag alleen nog wat gerommel in de buik. Zou dit iets kunnen betekenen, heb dit namelijk nog niet eerder gehad??? :eh:

@ Bullie: Het zou kunnen zijn dat die steken komen van de innestelingā€¦ :pray: heb er zelf geen ervaring mee,maar heb er veel over gelezen zeg maar haha :stuck_out_tongue:

Bij ons beginnen de ā€˜echteā€™ klusdagen woensdag weer ā€¦ik heb als het goed is de 21 mā€™n eisprong.

Ik ga nu lekker voor de tv hangen ā€¦Gooische vrouwen :smiley:

Heey meiden,

Ben nu aan het werk, al vanaf vrijdag, heb nog geen tijd gehad om te tikken. Donderdag ben ik weer vrij dus tot dan!

Liefs, Janine

@janineB: Je hebt toch wel tijd gehad om te klussen hoop ik?

Waarom is eigenlijk iedereen (voor je gevoel) om je heen zwanger op het moment dat je het zelf ook heel graag wilt?? Of komt het gewoon omdat je in een bepaalde leeftijd komt waarbij het blijkbaar hoort?

Herkennen jullie dat ook?

Tis volgens mij op het moment dat je er zelf aan wil beginnen, dat je er dan ook veel meer op let. Toen ik zwanger was van Kian zag ik ze overal!!! Ik heb ze nu bijna 2 jaar niet gezien. En nu we weer beginnen, zie ik ze weer echt overal. De ene keer, maakt het me niets uit en de andere keer voel ik een klein beetje jaloerzie komen. Maar ik mag niet klagen ik heb al een mooi wonder wat nu naar ernie en bert zit te kijken.

Bullie innesteling lijkt mij niet. Dat is meestal zoā€™n 5 tot 7 dagen na je eisprong. Dat zou nu dus wel heeel erg snel zijn. Wat het anders zou kunnen zijnā€¦geen idee

Hier vanmorgen een ovutest gedaan. In de hoop dat ik misschien ook een korte cyslus zou hebben. Maar helaas zwaar negatief natuurlijk. Dus we wachten maar weer geduldig af, pfffff

Hebben jullie trouwens elke ronde een ei aan de andere kant. Ik heb ze tot nu toe volgens mij alleen maar links gehad.

Hallo,

Ik breek ff in hoor, word misschien een juli-mama (morgen testen :pray: ), maar anders misschien ook een aug-mama :pray: :pray: , dus vandaar dat ik ff langskwam :smiley:

@lelle: ik heb ook weleens zulke steken tijdens het vrijen. Echt heel vervelend, want dan gaat gelijk helemaal niets meer. :evil:

Zijn periodes dat ik er regelmatig last van heb, andere weer helemaal niet. Ook gƃĀ©ĆƒĀ©n idee wat het is/kan zijnā€¦

breekt weer uit :wink:

@ Lelle: misschien is het dat ook wel. Ik ben niet snel jaloers maar op dit vlak toch wel. Als ik dan weer hoor dat iemand anders in ronde 2 al zwanger is dan denk ik: waarom ben ik dat niet!! Maar ja ik moet ook maar zo denken: het komt wanneer het komt en als het nog niet komt dan is het zo nog niet bedoeld. Aan de andere kant denk ik dan weer: er zijn ook mensen die 4-6 jaar bezig zijn, daar kan ik ook gaan bijhoren. Voor die mensen gaat de vlieger van ā€˜het is nog niet bedoeld nuā€™ ook niet meer op.

Wanneer ga je nu weer een ovutest doen??

gelukkig ben ik niet de enige waarbij een klein beetje jaloezie op komt. :oops: .

Ik ga nu denk ik pas testen als me lichaam ook iets aan geeft. Dat deed het nu namelijk niet. Maar geeft me lichaam niets aan, dan ga ik in iedergeval vanaf vrijdag testen. Als me cyclus een beetje zo is als de vorige dan zou ik rond maandag mn ei moeten hebben. Meestal begin ik 4 dagen daarvoor al met allerlei lichamelijke dingentjes. Dus dat zou vrijdag moeten zijn.

Zijn er eigenlijk veel meiden die ovutesten gebruiken?

Het kan mij niet snel genoeg maandag zijnā€¦

tijd voor klussen ehhhm tjaā€¦

Heb 3 concerten afgelopen in bijna 1 week. Gisteren naar Mika geweest, dat was zo ontzettend gaaf!!!

@ Lelle ik voel mn ei meestal links en dan is het weer een maand rechts ofzoā€¦ Maar dat maakt volgens de HA niks uit, een ei is een ei! Ik ga deze maand ook werken met ovulatietesten, ik ga deze gebruiken vanaf donderdag ofzoā€¦heb als het goed is de 21e mn ei. Ik ben mn agenda al zo aan het inplannen dat we nog tijd hebben om te klussen :oops:

Nu gaan de weken ineens wel weer snel, maar dat zal na het klussen wel weer anders worden ben ik bang voor :lol:

Nou ik ga zo mn bedje opzoeken, tot morgen!! En klus ze voor degenen die daar nog mee bezig gaan :mrgreen:

@lelle; wat voor dingen voel je dan allemaal?

@janineb: gaaf lijkt me Mika, leuk dat je daar naar toe bent geweest :slight_smile:

Hier ook eentje die best wel een beetje jaloers kan zijn op meiden die wel zomaar zwanger zijnā€¦ Lijkt me gezond toch? :wink:

Ik ben vanmorgen begonnen met ovulatietesten. Aangezien ik vorige maand opeens een cyclus van 26 dagen had, ben ik toch maar op tijd begonnen met die dure dingenā€¦ Ben benieuwd of het gaat helpen!

3 concerten!!! Toe maar!

En klussen wordt hier echt tijd voor gemaakt. Laat het niet nog een keer gebeuren dat ik me ei mis :x

En wat ik voelā€¦uhm steekjes ik voel echt als ware dat ei steeds verder door me eileiders gaan. Middenbuikpijn en dan nog eens een lekker ā€˜zelfonderzoekā€™ dagelijks., met de welbekende lekkere slijmpjes :sick: . Zat er iemand nu aan zijn ontbijtā€¦Sorry dan

ik ga deze ronde maar eens de dipsticks proberen. Bevalt het me niet dan haal ik zo me persona staafjes weer. Maar het scheelt toch weer geld.

ik probeer al 10 minuten kaartjes voor paul de leeuw te bestellen, maar kom er maar niet doorheen :frowning: