Wannabe augustus mama's

Ja inderdaad met een gebroken been word het wel iets minder gymnastieken :lol: hahaha

Ik ga deze ronde ook met ovulatietesten werken, ik ga dat doen vanaf dag 10 in mn cyclus…kijken of het werkt.

En talulah…heb je al iets gevonden over vegetarisch en een korte LF??

:think:

Haha ja ik denk ook dat het niet erg makkelijk zal zijn met een gebroken been, maar ik zou het zonde vinden als deze ronde geheel aan ons voorbij gaat.

Nee natuurlijk niet voorbij laten gaan !!! Bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je met een gipsbeen vast niet zo creatief in bed bent als zonder haha :lol: Maar het zal heus wel lukken!!

@chris1981v wrote:

Nee natuurlijk niet voorbij laten gaan !!! Bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat je met een gipsbeen vast niet zo creatief in bed bent als zonder haha :lol: Maar het zal heus wel lukken!!

Ik snap dat je dat niet bedoelde hoor! :smiley:

Ik hoef alleen op mijn rug te liggen :wink:

:mrgreen: hahaha inderdaad :zzz:

LF, dat is toch de fase tussen eisprong en menstruatie?

Als dat zo is dan had mijn ma een nog kortere lf dan die jij hebt. Mijn moeder kreeg haar eisprong 2 a 3 dagen vóór haar menstruatie, probeer dan maar eens zwanger te worden. Eens in de zoveel tijd kreeg ze haar eisprong eerder en zo zijn wij (ik, zusje en broertje) gekomen :slight_smile:

2 a 3 dagen. Mijn god dat is echt heeeel erg kort.

Ladies als ik vanaaf zin heb zal ik het lijstje ff in orde maken. Maar ben heel erg moe. Dus wil liever gelijk met Kian naar bed. Maar wie weet krijg ik dadelijk ineens nog energie.

talulah, waarom ga je geen monnikspeper proberen?

Het is nog erg rustig hier…??

Iedereen is natuurlijk aan het wachten op de Klus- periode :wink:

daarna komen de verhalen over krampjes en klachten wel weer los denk ik…

Ik moest gisteren wel lachen m,n man zag dat ik een mailtje kreeg van KOK bij mn msn en hij zei “een berichtje van het kindje klussen forum” hahaha :lol: Ik vond het wel even grappig

Nou verder heb ik weinig te melden, vandaag en morgen nog lekker vrij en dan het weekend weer werken. Vanavond Babyboom weer op tv!!!

Ga ik zeker weer even naar kijken, oh nee we kijken altijd prison break :o Dan moet ik Babyboom maar opnemen, kan ik morgen in alle rust lekker alleen kijken…

Fijne avond allemaal!!

Het is inderdaad een beetje rustig. Grappig dat je man/vriend het zo noemt :lol:

Ik had me ook verheugd op Baby Boom, maar ik kan het vanavond ook niet zien. Normaal gesproken moet ik ook eigenlijk naar school op donderdagavond, maar door mijn gebroken been heb ik het nu vanaf het begin kunnen zien. Vanavond moet ik toch even wat voor school doen en komt er een studiegenoot langs… misschien zijn we snel klaar maar ik verwacht het niet.

Tedski morgen is er ook nog een herhaling op 's middags, weet eigenlijk niet hoelaat… en anders kun je altijd nog kijken bij uitzending gemist :dance:

Maar studeerse dan vanavond!!!

Groetjes

Komt hier al een beetje meelezen

@Femmieke wrote:

Komt hier al een beetje meelezen

Je hebt nog vier dagen!! :smiley: Denk je dat het toch komt?

Ja ben er bijna zeker van dus waarschijnlijk post ik volgende week in dit topic terug :mrgreen:

Ik kom me ook weer even melden hier, heb de computer niet zoveel gezien de afgelopen dagen. Heb gisteren ook maar ovulatietesten (clear blue) gehaald, hopelijk werkt het een beetje! Ik ga daar volgende week maandag of dinsdag mee beginnen denk ik.

Heb vannacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed, er was meteen duidelijk op te zien dat ik zwanger was… Hoop dat deze droom geen bedrog is! :slight_smile:

hahaha linda, 3 dagen geleden dezelfde droom gehad. hihi

Ik hoop het ook dat hij heel snel uitkomt.

Maar eerst maar een positieve ovutest!!

Ik moet ze nog steeds halen. Maar heb er nog 1 liggen.

Femmieke het kan altijd nog hoor, positief blijven.

hier nog niets van een ei te bespeuren…

Zou het een teken zijn zo’n droom? Ik ga eens even speuren!

Zwangerschap

Als een vrouw droomt zwanger te zijn voorspelt dit ontevredenheid over haar man en onaantrekkelijke kinderen. Als een maagd droomt zwanger te zijn wijst dit op een schandaal en tegenspoed. Als een zwangere vrouw droomt zwanger te zijn voorspelt dit een voorspoedige bevalling en een vlot herstel.die

Hmn… klinkt niet goed! haha

:lol: :lol: :lol:

Ontevredenheid kan nog ergens wel kloppen, maar onaantrekkelijke kinderen…zeker niet!!

Ben jij een maagd? ikke niet.

Wel grappig hoor.

Bedoelen ze maagd hier niet letterlijk i.p.v sterrenbeeld? dacht ik hoor … :? Ik heb ook al vaak gedroomd dat ik zwanger ben, met testen etc. Maar volgens mij komt dit meer omdat ik er in mn onderbewuste toch heel erg mee bezig ben…ook 's nachts waarschijnlijk.

Ik geloof verder niet zo in de droom analyses. Ik droom namelijk altijd over mn bezigheden, toen we gingen trouwen droomde ik daar namelijk steeds over :lol:

linda waar heb je dat gevonden over dromen??

hier trouwens flinke steken in me vagina (sorry)

iemand ervaring mee?? morgen zou mijn innesteldag moeten zijn