Wannabe augustus mama's

nou ladies denk dat jullie moeten wachten totdat de dvd uit is, want kan niets van hem vinden. Jammer hoor. Had graag ze mooie koppie weer willen zien. Nog een voordeel. Ik heb m ook al in de boxershort gezien, hahaha. Hij mag er echt wezen. En hij had een geweldige mooie lach…ohoh volgens mij ben ik verliefd :oops:

Ik kom me hier ook melden, vandaag op dag 33 heeft de ongi goed doorgezet, blijkbaar is na de mk mijn cyclus veranderd van 28 naar 33 dagen dus we hebben vorige maand verkeerd geklust ( daarbij was manlief niet lekker, ik daarna niet dus helemaal niet meer geklust na wat ik dacht de vruchtbare periode ). Dus nieuwe ronde nieuwe kansen haha.



9 december is dan nu mijn NOD.



Liefs Marieke

Marieke ik had net zoiets, ik had nu een cyclus van 30 dagen en dacht dat ik een cyclus van 28 had. Dus ook wij hebben te vroeg geklust en daarna eigenlijk ook niet meer :lol:

Dus inderdaad nieuwe kansen voor ons!!!



Lelle je maakt me nu wel nieuwschierig naar die lekker man!!! Helaas wachten op de DVD haha :wink:

Hallo,



Ik kom me ook hier melden… Nog geen :evil: maar die komt ongetwijfeld vandaag. (temp is namelijk flink gedaald)… Helaas, weer een ronde verder. :cry: :cry: :cry:

Een warm welkom voor alle nieuwe wannabe augustus mama’s, hopelijk hebben veel van ons goed nieuws deze maand :wink:



Zelf heb ik vandaag steken rechts onder in mijn buik en kramp in mijn buik (soort ongikramp), dit is de voorbereiding op mijn eisprong. Ben erg blij dit te voelen, want nu weet ik dat er geklust moet worden. Dit hebben we gisteravond gedaan en volgens de dames van een ander forum kunnen we nu het beste nog 2 dagen achter elkaar klussen, dan een dag over slaan en dan nog eens (smep methode). Dit gaan we proberen en ook al heb ik echt last van mijn buik, ben gewoon blij dat ik mijn eisprong voel en neem de pijn voor lief :dance:

hoe zit het dan met die smep-methode?

Hoeveel dagen achter elkaar voor je eisprong moet je dan klussen?

Welke dag is de dag dat je niet klust?

Werd daar niet helemaal wijs uit vanaf het andere forum.

Hoi Talulah,



Ik heb het even op een rijtje gezet voor je:


  • Als ongesteldheid voorbij is om de dag klussen
  • Dag voor eisprong klussen

    *EISPRONGDAG klussen
  • Dag na eisprong klussen
  • Dag overslaan en dan nog 1 keer klussen
  • Eventueel nog om de dag klussen



    Veel vrouwen die met deze methode werken gebruiken ovulatietesten zodat ze weten wanneer de eisprong eraan zit te komen en op dat moment klussen ze drie dagen achter elkaar. Ikzelf werk niet met ovulatietesten, maar voel deze maand mijn eisprong aankomen en gebruik dus deze maand deze methode. Is namelijk het proberen waard, zijn al veel vrouwen zwanger mee geworden.

haha dat trek ik niet hoor na me ong om de dag klussen en dan 3 dagen achter elkaar en dan weer om de dag pfffffff

ik doe gewoon in de vruchtbare week om de dag dus vanaf dag 10 tot met dag 20

heb deze maand zo gedaan

dag 10,12,14,16,17,19

en heb dag 18 me ei gehad!! maar toen was ik niet lekker was kapot van het werken en had mega hoofdpijn anders had ik die dag ook mee gepakt



meer klussen trek ik niet pfff

Wij gaan deze maand ook de SMEP methode proberen, maar begin dan met klussen vanaf dag 10 van de cyclus. Eigenlijk dus hetzelfde als Bianca, en dan rond de eisprong wel 3 dagen achter elkaar…

Ik lees hier inderdaad veel positieve verhalen over :smiley:

We zullen eens zien of het bij ons gaat werken, wel leuk als meerderen hier dat gaan proberen, kijken bij hoeveel het werkt?

Had ergens op deze site gelezen dat iemand die bij de gynaecoloog liep voor het moeilijk zwanger worden het volgende advies van hem kreeg, na de menstruatie om de dag klussen, maar de dagen voor je eisprong en op de dag zelf, ZO VAAK als JE KUNT. Ongeacht de kwaliteit van het zaad. Is pas ook nog onderzoek naar geweest.

Dat wordt massaal thuis blijven rond de eisprong :smiley: :smiley:

Wij zijn met de eisprong net een weekend weg met de familie haha, word een gezellige boel dan…stiekem weg sluipen :wink: haha

Ja je hoort veel verschillende dingen, de ene zegt om de dag en de ander zoveel mogelijk. Wij gaan ook maar voor het laatste rond de eisprong :lol:

@chris1981v wrote:

Wij zijn met de eisprong net een weekend weg met de familie haha, word een gezellige boel dan…stiekem weg sluipen :wink: haha


ik dus ook! :roll:

@Talulah wrote:

@chris1981v wrote:
Wij zijn met de eisprong net een weekend weg met de familie haha, word een gezellige boel dan…stiekem weg sluipen :wink: haha


ik dus ook! :roll:


Als ik pech heb zijn zowel ik als m'n hubbie van half 7 's morgens tot 6 uur 's avonds weg omdat we moeten werken.. Het is maar 1 dag per week dat we samen werken, maar zul je net zien :think: Dat wordt samen "pauzeren" of iets anders creatiefs bedenken. ! :lol:

Nou dat word nog wat met ons deze maand :lol:



Bullie bedankt met voor het lijstje!!



Ik zit me rot te googlen, stel mezelf inmiddels de vraag of mijn korte luteale fase misschien iets te maken kan hebben met het feit dat ik al jaren vegetarisch eet.

Nou meiden, ik mag me ook weer aansluiten bij jullie…

Vind jullie heel lief, maar had veel liever een mama geworden ipv een wannabee… :cry:

Net de eerste echt roze troep verschenen, dus het is nu alleen nog afwachten wanneer het echt door gaat zetten! Denk dat het zo al is!



Mijn volgende NOD zal dan 5 december zijn…



x

Waar ga jij heen dan Talulah, wij gaan naar Limburg…



Dat word dan toch wel lastig klussen voor een paar :? dus we moeten inderdaad creatief zijn :dance: Gaat ons wel lukken joh!!



En welkom iedereen die nieuw is hier!! Succes

@Talulah wrote:

Nou dat word nog wat met ons deze maand :lol:



Bullie bedankt met voor het lijstje!!



Ik zit me rot te googlen, stel mezelf inmiddels de vraag of mijn korte luteale fase misschien iets te maken kan hebben met het feit dat ik al jaren vegetarisch eet.




Volgens mij kun je er zelf heel weinig aan doen, aan een korte LF. Lijkt me onwaarschijnlijk dat vegetarisch eten er invloed op heeft (eet zelf trouwens ook al jaaaaaaaren vegetarisch). Misschien kun je teunisbloemolie proberen? Dat schijnt soms te helpen bij een ontregelde cyclus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar baadt het niet dan schaadt het niet.

nee dank je teunisbloemolie begin ik niet aan. Mijn cyclus is wel regelmatig alleen mijn LF te kort.



nou ik ga mijn huis maar eens schoonmaken!!



tot straks

Hoe weet je dat je LF te kort is??



Welkom trouwens aan de dames die zich net hebben aangemeld.

Voor mij wordt het klussen ook lastig met een gebroken been, maar ga ovulatietests doen, hopelijk spot ik dan mijn ei :smiley:

@Tedski wrote:

Hoe weet je dat je LF te kort is??




Via ovulatietesten en temperaturen.

Klussen met een gebroken been vergt veel creativiteit denk ik :lol: