Wannabe augustus mama's

Lieke, balen dat je ongesteld bent geworden.

Marieke, longontsteking, heftig hoor! Roos is je dochter neem ik aan?

Zie banner :wink: :mrgreen:

:cry: Tamara, heel veel sterkte, ik heb ook al bij de aprilstoppers gereageerd :hug:

Becca, sterkte met Amy, ik weet hoe bezorgd je kunt zijn als je kind ziek is. Wel leuk dat het zweet uitbrak bij de dokter :mrgreen: En dan zo’n last van haar oortjes, zielig zeg. :hug:

Djoesie, het dansje is vanavond :smiley: Sterkte met wachten!

Danielle, jij ook sterkte met wachten!

Becca, de :evil: zijn nog niet door hoor, dat was Lieke, dus Lieke :hug: Lekker jezelf even verwennen de komende dagen, verwarming wat hoger, wie weet kaarsjes aan, lekker chocolade kerstkransje erbij :drool:

Mijn hoop komt en gaat bij ieder toiletbezoek. Vanmorgen even een tampon in gedaan voor de zekerheid, en zodat ik niets zou voelen, wat voor kleur dan ook. Maar er zat dus toch een klein beetje rood aan, een sliertje zeg maar, en daar begint het meestal mee.

Becca, jij had het er laatst over dat je ondanks spotting toch zwanger geworden was, maar had je dan ook last van spotting in de maand dat je zwanger werd?

Innesteling is het dus nooit geweest tot nu toe en daar zou het ook nog te vroeg voor zijn denk ik.

Ik zit er toch over te denken om de gyn weer te bellen, dat heb ik tenslotte met hem afsgesproken, maar alleen als het erger wordt. Beetje afscheiding schrik ik niet zo van, maar van die druppels helderrood (nu nog niet gehad trouwens), dat zit me toch echt niet lekker. :?

Zal ik nou wel of niet nog een tukje gaan doen? Beter van niet denk ik, misschien is het beter om bezig te blijven, met de was bijvoorbeeld. Of de kerstkaarten even afschrijven, ik was al bij de ‘W’ in mijn adresboek :mrgreen:

Tammy: :hug: :hug: :hug: eerst even die dikke :hug: voor jou.

Meid, ik snap echt wel dat je even je mond hebt gehouden. Maar ik baal ontzettend voor je dat het nu toch mis is gegaan. Weet ook eigenlijk niet zo heel veel te zeggen, maar wil je wel laten weten dat ik aan je denk!!!

Becca: beterschap met je dochter.

Sterre: Veel plezier vanavond op het feest en met je optreden!!! Wel foto’s showen!!

Djoesie: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Lieke: ook een :hug: voor de rot :evil: :evil:

Voor de rest heb ik geen nieuws. Dinsdag weer de 1e fm. Ben benieuwd hoe mijn eitjes het nu doen op 100 mg clomid.

iedereen fijn weekend!!!

Liefs, Chantal.

Tam: wat kl*te meid,veel sterkte!!! Dikke knuffel voor je!

Spannend hier ook!

Ik heb nu immers zeventien dagen gerekend na mn eisprong en morgen ben ik dus dag achttien na de eisprong! Ik weet niet of ik dan al moet testen :think:

Niet veel symptomen, beetje moe maar dat kan van het nieuwe werk zijn en heel veel uitslag in mijn gezicht en op mijn borstkas!

Gevoelige en pijnlijke zijkanten van mn borsten pfff zou het iets zijn? Prachtig kerstnieuws dan wel maar laten we er van uit gaan dat het niets is :mrgreen:

Marieke: longontsteking is ook heftig zeg :shock:

Oeps Sterre, dat was Lieke :hug: Dan hoop ik dat het voor jou niet doorzet!

En Lieke: veel sterkte :hug:

Sterre: ik heb inderdaad altijd last van spotting en volgens mij heel veel meiden hier.Voor Amy had ik het ook steeds. Het begon toen ongeveer 2 dagen voor mijn nod, maar toen ik zwanger was van Amy, verloor ik alleen op dag 21 een beetje (geen idee of het bruin of rood was :think: ) en verder niks meer. Op dag 27 heb ik getest en die was positief.

Hai meiden,

Ben weer wat opgeknapt. :slight_smile:

Sterre en Femmieke… spannend voor jullie!! :pray:

Zou toch mooi zijn als er weer wat zwangeren bij komen hoor.

Djoesie… ben ook erg benieuwd hoe het er bij jou voorstaat.

Becca… beterschap voor je kindje. :hug:

Lieke… klte zeg. :hug: Hopelijk zit je volgende ronde bij de septembermama’s te babbelen. :-

Chantal, hopelijk zit er volgende week een mooi gegroeide follikel! :thumbup:

Ik heb verder geen nieuws, fijn weekend allemaal! :-*

X Bren.

Femmieke: spannend ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Brendaatje: We wachten af wat hij heeft gedaan. Laat het wel weten.

Liefs, Chantal.

Chantal voor jou nog 3 dagen wachten zag ik. dan een fm meting? Is dat ook spannend of meer formaliteit?

Tammy…heel begrijpelijk dat je het stilhoudt als je weet dat er mensen mee kunnen lezen. En vooral als het om zwanger worden gaat…dan kunnen mensen heeeel nieuwsgierig worden. Veel sterkte en apart hoor, dat je het min of mee aanvoelde dat het niet goed zat. Een positief ding is dat het vrij snel uit zichzelf eruit komt…

Djoesie spannend. Wat zei je nu dit weekend niet testen? Of was dat iemand anders? het lijkt ineens heel druk te worden hier.

Hier heel veel last van hormonen. Zullen wel de HCG’tjes zijn die uit mijn lichaam willen. Of ze hebben ruzie met de HCG’tjes die er in willen :wink:

Had vandaag ook veel onenigheid met dochter’lief’.

Hier staat de kerstboom er inmiddels. Gezellig hoor. We hebben een groote dessoir, dus daar staan inmiddels wat kaartjes op, paar lampjes hier en daar en KLAAR!

Verder probeer ik vanavond nog te klussen. dan zitten we mooi op schema van om de 2 dagen. 't is nog steeds wat meer slijmerig, dus geen idee hoe het nu zit, eisprong misschien net geweest of moet nog komen??? Geen idee!

Nienke

Whahahah arme mannetje van je, last van je hormoontjes :mrgreen: :mrgreen:

Hier helemaal geen last in de zin van op de verkeerde manier…heb juist vreselijk zin in vrijen 8) Maarja geloof dat ik mezelf bedwing want ik wil dag 17 en 15 eigenlijk wel optimaal benutten en als ik manlief nu bespring dan kon het die dagen wel eens niet uitkomen :wink: maar geloof dat we morgen toch min of meer maar beginnen met klusschema.

Heb ook geen idee welk schema eigenlijk, moet ik uitgaan van een cyclus van 33 dagen, 28 of toch 29 :think: ga maar van dat laatste uit, klus in ieder geval 2-3 keer in de vruchtbare periode van 29 dagen ( hoop ik, manlief en ik zijn beide nog niet helemaal lekker ) en dan zien we wel.

Chantal ik hoop met je mee op een mooi gegroeide follikel!

Hier staat de kerstboom ook, hij is iets groter uitgevallen dan gepland haha. Roos noemt de kerstbomen geen kerstbomen maar dennebomen en zingt er ook zo leuk bij :inlove:

Liefs Marieke

Nienke: de fm zijn nodig om te kijken hoe de eitjes groeien. Als ze groot genoeg zijn moet ik pregnyl halen en 2 dagen later is dan de iui.

Dus ze horen er wel bij. Ben wel benieuwd hoe mijn lichaam het doet op die 100 mg clomid. Heb helemaal geen last van bijwerkingen (euhm klopt dit wel :think: :think: :think: :think: )

Liefs, Chantal.

becca; beterschap voor amy!!

tammy; pb!

vandaag naar Maastricht geweest, was erg leuk, maar errug druk, en errug veel vertraging met de trein :wall:

wordt hier overigens gek van de jeuk, echt niet te geloven, het kietelt overal :mrgreen:

Goedemorgen dames!

Amy, wat heb je gedaan in Maastricht?

Becca, hoe is het met je dochter?

Tammy, hoe gaat het nu met jou?

Er zou dit weekend ook iemand niet gaan testen, heb je dit vol kunnen houden? :smiley:

Ik had vanmorgen iets wat ik nog nooit gehad heb: heel helder rood bloed op het toiletpapier. Heel weinig, dat wel. Kan dat van het klussen komen?

Verder had ik vanmorgen weer een positieve ovulatietest.

Goedemorgen dames!

Het feestje was erg leuk! De act ging redelijk goed, niet zo goed als bij het oefenen, maar het was wel leuk om te doen. De afro-pruik stond mij geweldig 8) Ik heb zo gelachen, mijn schoonzusje bekeek zichzelf in de spiegel en zei heel serieus dat ze vond dat ze die pruik heel goed kon hebben. Ik hoop dat m’n andere schoonzus vandaag nog wat foto’s mailt! Er waren zoveel camera’s dat we niet meer wisten wie we foto’s konden laten maken met de onze, dus dan maar zo.

2 uur lagen we in bed, 8 uur ging de wekker, mijn vriend moest stand-by zijn vandaag voor z’n werk. Er ging iets mis, en toen moest ie naar z’n werk toe, hij balen, ik klaarwakker. Dus ik ben gaan eten en douchen en heb de was maar weer aan gezet.

Tedski, zou kunnen denk ik, van het klussen, maar weet het niet zeker, hoop dat het bij die ene keer blijft voor je.

Amy, heb je een droge huid vanwege het koude weer? Ik krijg iets meer de kriebels van dit weer, en statisch haar, wat heb ik daar een hekel aan!

Heb je geshopt in Maastricht?

Chantal, wel fijn toch, dat je geen bijwerkingen hebt van de clomid, houden zo zou ik zeggen. Hoe lang moet je dat blijven slikken?

Marieke, lastig dat je niet weet hoelang je cyclus is, is er geen klus schema te verzinnen dat je van alle mogelijkheden gebruik maakt? Als je man er net zoveel zin in heeft als jij moet dat kunnen toch? :wink:

Wat lief dat Roos Dennebomen zegt, het is een mooie meid, ik heb laatst ergens foto’s voorbij zien komen, stralend! :inlove:

Nienke, heb jij ook ergens foto’s? Had je alleen onenigheid met je dochter, of ook met je man? Tja, die hormonen…ik hebb d’r ook regelmatig last van, tenminste, ik denk dat het hormonen zijn, het kan ook in mijn karakter zitten :roll:

Femmieke, als je zin hebt om te testen zou het volgens mij al moeten kunnen toch? Ik weet niet hoelang je cyclus normaal is?

Hoe gaat het met derest? Becca, is Amy’s koorts al wat gezakt?

Tammy: :hug: Ik moet steeds aan je denken, hoe is het nou?

Brendaatje: fijn weekend :mrgreen:

Nienke: klusze! Ik kijk nooit naar het slijm, wordt er echt geen wijs uit :think: Hopelijk zijn de hormoontjes snel je lichaam uit, klote dat je er last van hebt (of dat je omgeving er last van heeft :wink: )

Marieke: lastig om zo’n schema te maken! Misschien moet je het gemiddelde van deze cyclussen aanhouden? Succes in ieder geval!

Amy: lekker geshopt in maastricht? Wat heb je allemaal gekocht?

Tedski: misschien is het bloed wel van je eisprong :think: Ik had ergens gelezen dat je tijdens je eisprong ook wat bloed kan verliezen. Geen idee waarom hoor! Hopelijk betekend het goed nieuws!

Sterre: foto’s!!! En wat lachen zeg! Haha, vooral met die pruik haha :mrgreen:

Hier een redelijke nacht gehad. Ons meisje heeft nog wel koorts, maar voelt zich duidelijk beter. Ze eet niet, drinkt gelukkig een stuk beter en blijft maar in de weer. Prettig dat ze aan het spelen is, maar gunt zichzelf geen rust. Dus dan hangt ze doodziek tegen je aan en komt weer overeind, omdat ze wat ziet. Straks maar even verplicht in bed stoppen, hopelijk helpt het.

Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus, nog 2 dagen en dan beginnen we met de ovu testen, zal mij benieuwen :mrgreen:

sterre; nee ik heb altijd juist vettige huid, nou ja altijd, ook wel droog…

zouden naar de kerstmarkt gaan in Maastricht, maar wát een aanfluiting zeg! ik vond het net een combinatie van een kermis en de markt van Beverwijk… maar goed we zijn vorig jaar in Keulen geweest naar de kerstmarkt, daar had je tenminste echt allemaal kerstdingen enzo!

mooi bruggetje naar Lautje; hoe heb je het gisteren gehad? Geweldig is Keulen he!!! zo sfeervol enzo! Nog veel gekocht? :slight_smile:

nog 6 dagen :mrgreen:

Sterre, klinkt als een erg leuke avond! Ben benieuwd naar de foto’s.

Ik ben voor dat bloedverlies verder niet bang hoor.

Goedemorgen meiden!

Becca,

Hopelijk is je meisje snel weer helemaal beter.

Sterre,

Fijn dat het feestje leuk was. Heeft de ongi al doorgezet of nog niet??

Tedski,

Het zou een contactbloeding kunnen zijn, maar ook een ovulatiebloeding. Al dacht ik dat die meestal niet helder rood zijn. Maar aangezien je ook een positieve ovutest hebt zou het best kunnen.

Amy,

Nou nou… je hebt wel een boel ‘kwaaltjes’ of niet?! Maak je jezelf niet gek? Nog 6 daagjes… spannend. Ik duim voor je dat het weer raak is :pray:

Chantal,

Geen klachten van de clomid?? Weet je dat zeker? Ik dacht ook helemaal nergens last van te hebben, maar ik had volgens mijn vriend gigantisch last van stemmingswisselingen :shifty: Ben benieuwd hoe groot je follikels zijn Dinsdag.

Marieke,

Ja lastig als je niet weet van hoeveel dagen je uit moet gaan. Kun je geen ovulatietesten gebruiken?

Je dochter heeft wel gelijk. Een kerstboom is toch ook een denneboom :slight_smile:

Nienke,

Oh gezellig die hormonen. Hopelijk zijn die HCG’tjes snel uit je lichaam. Of weer in je lichaam… :think: :lol:

Femmieke,

Wat knap dat je nog niet getest hebt. Er zit toch altijd maar hooguit 14 dagen tussen je eisprong en NOD?

Hier nog drie dagen tot NOD :shifty:

Geen kwaaltjes te bekennen. Gisteren had ik giga hoofdpijn en dat is toch altijd wel weer een voorbode van mijn ongi. Maarja… het blijft toch afwachten. Laat het maar snel woensdag zijn.

Liefs,

Daniëlle

purpled; tja kwaaltjes… zijn gewoon wat dingetjes waar ik last van heb :mrgreen: ik zie het wel volgende week :mrgreen:

Fijn dat Amy iig weer wat drinkt, hopelijk gaat het steeds ietsie beter.

Tja gemiddelde van cyclussen…na mk 33,33,29 das gemiddeld is ongeveer 32 dagen. Maar ik ga nu maar van 29 uit in de hoop dat mijn cyclus weer zijn normale ritme pakt en het 28 dagen gaat worden.

Wbt klussen in een schema van 33/32 of 29/28 tja…manlief haat verplicht klussen en vind het dan echt niet leuk. Dus ik laat het deze maand maar eens op zijn beloop en zien wat er van terecht komt.

Ovulatietesten wil ik niet gebruiken, net als tempen, ik wil er niet teveel mee bezig zijn, dat komt misschien wel als we na een aantal rondes nog niet zwanger zijn.

Liefs Marieke