Dames, ik weet 99,9 % zeker dat ik geen augustus mama word. Net getestā¦ Negatief natuurlijk. Vanmorgen ook een iets lagere temp.
Vraag me echt af of het nog is weggelegd voor ons
Nog geen ongi, maar dat verwacht ik morgen.
Becca, gefeliciteerd en beterschap :hug:
Lieke :hug: Meid, niet opgeven hoorā¦
Jullie vinden het vast niet gek als ik zeg dat ik na het plassen mijn wc papiertje grondig bestudeer he :oops: Ik heb gelukkig geen vergrootglas, maar net dacht ik toch dat ik iets gekleurds zag
@Sterre74 wrote:
Jullie vinden het vast niet gek als ik zeg dat ik na het plassen mijn wc papiertje grondig bestudeer he :oops: Ik heb gelukkig geen vergrootglas, maar net dacht ik toch dat ik iets gekleurds zag
Je bent niet de enige die geobsedeert is door verkleuringen op het wc papier tegen nod-tijdā¦ :oops:
becca; gefeliciteerd met hubbie!! :dance:
lieke; :hug: geen bloed geeft moed he, zoals ze zeggenā¦
ik heb af en toe het idee dat het een beetje aan het rommelen is onderin mn buikā¦ gelukkig nog maar 8 dagenā¦ ik weet dat ik erg ben je met aftellen, sorry hoor :mrgreen:
Het is al een tijdje geleden dat ik nog kon reagerenā¦
Lieke: niet opgeven meid!
Lautje: leuk dat je al kon aansluiten bij de augustus mamaās!! Ik hoop dat ik je kan volgenā¦
Hier is het erg spannend aan het wordenā¦ Nog niet ongesteld! Voel ook nog niet meteen dat het eraan zit te komen. Ik ben dus stilletjes aan het hopenā¦
@Sterre: wiebelbenen heb ik ook soms last van alleen noem ik het rusteloze benen. Gek wordt ik dan! En het enige wat helpt is: slapen.
En je bent inderdaad niet de enige die wc-papiertjes bestudeerd als hobbyā¦ en niet alleen rond NOD-tijd.
Ik hoop voor je dat het stiekem toch raak is. :hug:
Lieke :hug:
@Amy82 wrote:
ik heb af en toe het idee dat het een beetje aan het rommelen is onderin mn buikā¦ gelukkig nog maar 8 dagenā¦ ik weet dat ik erg ben je met aftellen, sorry hoor :mrgreen:
Dat rommelen had ik ook rond dag 7/8 na mijn ei. Zou het iets positiefs betekenen? Een innesteling bijv?? :shifty: :lol:
Becca,
Gefeliciteerd met je hubbie!
Sterre,
Nee vind ik niet gek hoor. De dagen voor en de dag van mijn NOD bestudeer ik ook altijd het toiletpapier :roll:
Lieke,
:hug: :hug: Balen meis. Hoop houden hoor!
Djoesie,
Spannend. Wanneer was jou NOD?
Marieke,
beterschap!
Nienke,
Ik heb ook geen idee of je zwanger kunt worden als er nog HCG in je lichaam zit. Maar het lijkt mij dat als je baarmoeder verder schoon is je gewoon weer zwanger kunt worden.
Tedski,
Veel plezier met klussen vanavond
Hier nog 5 daagjes wachten tot mijn NOD. Ik voel niets vreemds dus het is gewoon afwachten.
Goedemorgen dames, hoe gaat het met jullie?
Djoesie, was vandaag al jouw nod?
Lieke, :evil: al doorgebroken? :hug:
Amy, nog 7?
Danielle, dat gaat dus al opschieten! Hou je het nog een beetje uit?
Nu ik weet dat jullie net zo omgaan met het wc papier als ik ga ik jullie een volgende vraag stellen:
Hebben jullie weleens zere tepels? Ik bijna elke maand wel een paar dagen, dat ze gevoelig zijn als ik ze aanraak. Maar nu voelen ze al een dag of 2 āandersā soms worden ze hard ( :oops: ) ook als ik het niet koud heb en het voelt niet prettig. Ik denk eigenlijk dat het komt doordat het buiten kouder is, want als ik slaap heb ik er geen last van, lekker onder mān dubbele dekbed.
Herkenbaar?
Erg drukke dag vandaag: eerst met mijn dochter naar de diploma uitreiking van de kanjertraing. En een kanjer is het, want ze voelt zich niet lekker, hoesten en zenuwachtig, maar ze wil perse gaan!
Daarna de kinderen wegbrengen naar hun vader, is een behoorlijk endje rijden voor dat ik weer thuis ben is het zeker 4 uur Dan wil ik eigenlijk nog een dutje doen, voor het feest van vanavond! Het begint al om 21.00 en ik stort thuis altijd in tegen half 10 :roll: Ben niet zoān avond mens.
Ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe ons dansje/liedje zal gaan! :roll:
Fijne zaterdag allemaal!
Mijn nod is dus DIT weekend. 2 weken geleden (30 november) ben ik nog bij de gyn langs geweest en toen stond mijn eitje bijna op springenā¦ Zo weet ik het dus ongeveer met zekerheid. Intussen nog steeds niets te zien, wat hoopvolle klachtjes maar ook o zo bang dat het toch niets zou wordenā¦ Ik heb me voorgenomen om nog niet te testen dit weekend. :naughty: Ben te bang voor opnieuw een negatieve testā¦
Het is dus spannend ā¦
Sterre: ik heb het ook wel eens, bij mij meestal rond mijn eisprong. Hoe was het dansje gisteren? :lol:
Purpled: Hopelijk een goed tekenen dat rommelen, ik duim voor je. :thumbup:
Sterre,
Ik hou het nog wel uit hoor. Maar wachten is niet leuk.
Ik heb zelden tot nooit zere tepels. Zelfs tijdens mijn zwangerschap niet. Voor mij is het dus niet herkenbaar.
Jij ook een fijne Zaterdag en veel plezier vanavond!!
Liefs,
DaniĆĀ«lle
Djoesie,
Oh spannend hoor!! Hopelijk is het raak
Goedemorgen dames,
Ik heb niet zulk leuk nieuws te melden . Voor sommige komt het heel onverwachts dat ik dit vertel, aantal wisten het. Ik heb vorige week geplaatst dat ik ongesteld was geworden, maar in werkelijkheid had ik positief getest.
Ik wilde alleen niet dat mijn schoonzus er hier achter zou komen, die leest weleens mee, dus koos ik ervoor om te zeggen dat ik ongesteld was en zou later vertellen dat ik zwanger was, als onze familieās ervanaf wisten.
Heb zondag positief getest, die dag was ik er erg blij mee, echter de dag erna kwam de twijfel. Ik werd erg onzeker en was erg bang voor een miskraam of om geen hartje te zien op de echo die we zouden krijgen.
Dit gevoel kon ik moeilijk aan de kant zetten. Ik kon na zondag niet echt blij zijn met dat ik zwanger was, ja was er wel blij mee, maar kon het niet geloven/bevatten en zat helemaal niet op een roze wolk.
Gisterenavond begon ik bloed te verliezen eerst bruin/rozig. Heb de verlos gebeld, die vertelde dat het alle kanten op kon gaan of miskraam of innestelling of gesprongen adertje of door de druk van ontlasting. Als ik kramp kreeg of stolsels ging verliezen kreeg ik waarschijnlijk een miskraam. Vanmorgen vloeide ik nog wel, maar geen kramp of stolsels, wel heel ziek geweest overgeven en me erg beroerd voelen. Het bloed werd vanacht wel echt rood met soms donker rood erdoor. Verlos om 11 uur zoals afgesproken gebeld, kon me geen duidelijkheid gegeven, moest afwachten. Als ik zou blijven vloeien of kramp of stolsels zou verliezen, moest ik rekening houden met miskraam. Nou nog geen kwartier later na de wc en ja daar waren de stolsels. Dat betekent dat ik dus een miskraam aan het ondergaan ben. Voel me op moment heel leeg en verdrietig van binnen .
Dat ik me even niet gemeld had kwam dus omdat ik met een mix van gevoelens rond liep deze week en even geen raad met mezelf aan wist. Ik heb nu even tijd nodig om dit te verwerken, want in mei vermoede ik (had niet getest) dat ik miskraam had, eigenlijk zelfde symptomen als nu, alleen had ik toen echt buikkrampen, maar dat komt misschien nog, eigenlijk is dit dus al de 2de miskraam. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht en gaat het de volgende keer wel goed. Hoe gek ook, voel me wat betreft zwanger worden zelf wel opgelucht, want weet dat ik zwanger kan raken, dat er waarschijnlijk niks mis is met vruchtbaarheid. Het heeft jammer genoeg niet zo mogen zijn . Het was zo gegund, maar ooit houden ook wij ons kleine wondertje in onze armen, daar ben ik van overtuigd. Meiden jullie zien me vanzelf wel weer als ik er behoefte aan heb.
Tammy wat ontzettend vervelend zeg. :hug: :hug: :hug:
Tammy: ik kan me niet voorstellen dat iemand het je kwalijk neemt dat je toch wel positief had getest. Heel begrijpelijk zelfs dat je het nog even voor je wilde houden, omdat je hier bekende hebt! Maar wat een ongelooflijke K L O T E afloop voor jou zeg :shock: Neem je tijd om dit te verwerken en kom maar als jij vind dat je er klaar voor bent :hug: Heel veel sterkte!!!
Sterre: jeetje, wat zijn we toch hetzelfde zeg! :mrgreen: Ik ben een ochtendmens en stort ook in rond 10 uur! Omdat we nu nog slechte nachten hebben, trek ik het helemaal niet meerā¦ En dan die obessie voor wc papier Maar dat hebben er meerdere hier!
Ik had deze maand echt zere boobies, maar het zei helaas dus niksā¦hopelijk voor jou wel goed nieuws!!
Zit nu te wachten tot we weg mogen, het gaat niet goed met Amy en we gaan zo naar de HAP , ze drinkt en eet niet, hoge koorts, rillingen, ze is slap... :? Hopelijk valt het mee!
Becca en Sterre ik ben ook echt een ochtendmens. Om 22:00 kun je me vaak opvegen!
Tammy sterkte meissie met jullie verlies, hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en mag dan alles wel goed gaan.
Liefs Marieke
Bahā¦ wat een ellende allemaal.
Tammyā¦ K**** :hug:
Heb er even geen woorden voor.
Becca: Beterschap voor Amy. Hopelijk valt het mee. Niet eten is niet zoān ramp, maar niet drinken is wel heel vervelend. Hopelijk knapt ze snel wat op.
Hier de :twisted: doorgebrokenā¦
Door naar ronde ā¦ 13 (ongeveer)
Even kort, reageer straks uitgebreider.
Tamaraā¦ wat ongelofelijk klote voor je.
Je krijgt later vandaag een PB, moet nu even weg.
Hou je taai! :-* :hug:
X Bren.
Sterre: gatverā¦ook al de :evil: :evil: doorā¦ :hug: Sterkte!! Volgens mij lopen we redelijk gelijk qua cyclus en pogingenā¦
Nou, we zijn weer terug uit het ziekenhuis. MĆĀ©t een hele stapel medicijnen. Amy heeft ongeveer wat de rest hier op kok ook heeft denk ik: een heftige luchweginfectie ĆĀ©n dan ook nog aan beide kanten een middenoorontsteking :shock: Kind heeft nog nooit aangegeven dat ze last van haar oortjes hadā¦heftig hoor!! De arts stond verbaasd over haar pit, want het zweet brak hem uit toen hij haar moest onderzoeken :mrgreen:
Ze is ontzettend ziek en als de koorts aanhoud moeten we weer terugā¦ Volgens de apotheker was ik al de zoveelste die deze medicijnen kwam halen, het schijnt ontzettend te heersen. Hopelijk zijn alle kindjes snel weer beter!
Becca, beterschap met Amy, hopelijk knapt ze snel weer op, het heerst idd, hier 2 weken geleden ongeveer had Roos longontsteking, van de week was ik flink ziek en ook manlief zit aan de AB.
Lieke balen dat de duivels zijn doorgebroken. Hopelijk heb je deze ronde meer succes
Liefs Marieke