Becca, goed te horen dat je kleine meid in elk geval weer drinkt. Dat is het allerbelangrijkst. En nu wel vervelend dat zo nieuwsgierig is
Marieke, mijn vriend vind het ook duidelijk niet leuk om verplicht te klussen, maar als ik het aan hem overlaat doen we het op de verkeerde momenten…
Hier ook een man die het vervelend vind om verplicht te klussen. Ik begrijp het wel, maar ja, ze moeten er toch maar wat voor over hebben
Lol, ja dat ken ik, dussuh ik zit nu in de vruchtbare periode, wil hem vanavond strikken en dan dinsdag ofzo nogmaals, dat komt wel goed, mits we niet te ziek zijn, dus dan is het dag 18 en dag 16 en wie weet lukt het dan nog donderdag maar vrees dat dat teveel van het goede is want dan weet hij meteen dat het dé klusdagen zijn. We zien wel.
Liefs Marieke
hahaha, ja dat is wel het nadeel ja! Het is altijd steeds 1 week dat hij ineens overdreven verleid wordt :mrgreen:
Ik ben wel blij om te lezen dat ook jullie mannen het niet zo leuk vinden op deze manier. Ik dacht al dat mijn vriend een verminderd libido had ofzo (en natuurlijk dat het aan mij lag), omdat je hier zo vaak leest dat mannen er absoluut geen probleem mee hebben dat ze vaker ‘moeten’
hihi nou die van mij mag het graag en vaak doen maar als er 3x om de dag persee moet dan bedankt hij liever hoor.
Tedski: nee hoor! Ik dacht ook dat het aan mij lag altijd, maar gelukkig dus niet. Heb wel eens tegen hem gezegd: jullie mannen hebben altijd zo’n grote bek over S*x, maar als het puntje bij het paaltje komt (of het paaltje bij het puntje :mrgreen: ) willen jullie ineens niet meer! Blijkbaar hebben ze toch moeite met prestatiedrang ofzo, omdat er nu natuurlijk meer verwacht wordt van ze… :think:
gelukkig heeft mijn vriend geen last van verplicht klussen, die wÃl juist dan heel graag (ok hij wil altijd, maar toch :mrgreen:)
Even een berichtje van mij. Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me wel goed :-. Het gaat wel redelijk, kan niet goed uitleggen hoe ik me voel, in ieder geval verdrietig, maar toch ook met klein beetje hoop. Heb nog steeds bloedverlies, wel iets minder dan gisteren. Moet wel zeggen dat ik na een gesprek met een aantal mensen nog wel een heel klein sprankeltje hoop heb. Ik verlies wel bloed, maar anders dan een menstruatie. Het is waterig en zonder stolsels, ook heb ik geen buikkrampen. Het zou dus iets anders kunnen zijn, maar dat is afwachten. Ga er wel vanuit dat het niet goed zit, ook omdat ik de hele week al met een angst rond liep, maar hoe een klein beetje hoop. Ga morgen bellen naar de verloskundige voor een echo. Met mijn vriend gaat het wel goed. Hij vind het heel vervelend en niet leuk, maar ervaart het anders dan ik. Komt omdat hij alleen een positieve test ziet, maar zich niet zwanger voelt. Hij voelt zich van binnen wel verdrietig, maar dat komt ook omdat hij het niet leuk vind dat ik zo verdrietig ben. Dames nogmaals bedankt :-
Oh Tammy ik ben helemaal vergeten te reageren op jouw berichtje :wall: Sorry!
Wat ontzettend K*T voor je. Zo’n twee jaar voor we zwanger werden van Emma heb ik ook een miskraam gehad. Ik had toen ook geen buikpijn, alleen maar veel bloed als bij een menstruatie. In ieder geval veel sterkte gewenst. Neem eenbeetje de tijd het te verwerken :hug:
Nou mijn man is de test halen, ik ben zo zenuwachtig :oops:
Ik ging ervan uit dat het niets zou zijn maar nu ben ik niet zo zeker meer, mijn borsten doen echt pijn en zijn gevoelig!
Brrr wat ben ik zenuwachtig :oops:
@Tam: ik duim voor je meid :hug:
Oh wat spannend!!! Waar haal je een test vandaan op zondag :think:
Ik ga voor je duimen
Tammy: Ik help je hopen dat het toch niet mis is! Het voor mannen ook allemaal zo onwerkelijk! Die voelen niks enzo, dus die ervaren het verdriet heel anders. Dat maakt het soms wel heel erg moeilijk voor je :hug: Hopelijk krijg je snel je echo!
Spannend Femmieke! Je laat de uitslag hier toch wel zo snel mogelijk weten??
Tammy, neem je tijd inderdaad! het is niet niks.
Gelukkig drinkt Amy weer…dat is toch weer een opluchting lijkt me!
Mijn man is er ook niet vies van. Maar het gaat makkelijker als we het geen woord geven dat het ´moet´. Ik denk dat hij wel doorheeft dat het weer zover is, maar als hij echt geen zin heeft, zegt hij het ook gewoon. Hij is nu wel echt toe aan een 2e en is niet meer zo geduldig als toen we voor onze dochter bezig waren of voor de 1e twee miskramen.
Voor de geinteresseerden:
we liggen nog steeds op schema met het klusschema. Geen idee welk schema ik aan moet houden, maar goed das een ander verhaal. Stond het er maar bij he?: vandaag is dag 14 van je cyclus…doe je best!
Nienke
@nienke2 wrote:
we liggen nog steeds op schema met het klusschema. Geen idee welk schema ik aan moet houden, maar goed das een ander verhaal. Stond het er maar bij he?: vandaag is dag 14 van je cyclus…doe je best!
Gna,Gna! Dat zou het zo vereenvoudigen allemaal! :mrgreen:
Hallo allemaal!
Even reageren…
Lieke: :hug:
Tammy: Ik vind het heel erg jammer voor je… :hug: Strekte meid.
Becca: Ik hoop dat je kindje zich snel weer beter gaat voelen…
Krabje: ik ga duimen voor een goede IUI :thumbup:
Femmieke: Succes met testen meid :thumbup:
Hier nog steeds niets!!! Oh wat ben ik zenuwachtig… Gisteren begon het enorm te kriebelen om te gaan testen… Eigenlijk zou ik nu kunnen maar ben te bang zoals ik al zei… Ik heb me echt voorgenomen om nog te wachten tot dinsdag… :snooty: Ik hoop dat het me lukt… Alvast nog geen test in huis gehaald want ik weet dat ik hem anders niet ga kunnen laten liggen :oops: Nog steeds enkele hoopvolle klachtjes… Wat ben ik nerveus…
Djoesie ook voor jou spannend
Ik ben blij dat we nog in de rustige periode zitten nu! Eerst mijn ei maar eens spotten Vooral alle klachten maken het zo :twisted: :twisted:
Ik weet niet meer precies wat voor klachen ik had toen ik zwanger was van Amy, was toen teveel op mijn temperatuur gefocust. :think:
Ik weet in ieder geval dat ik er niet meer op letten, want elke maand is het anders en alles wat je zou kunnen voelen, heb ik al eens gevoeld.
Maar die testen… gelukkig heb ik me steeds kunnen beheersen, maar wat moeilijk om er af te blijven!
Djoessie wat spannend! En knap dat je je nog hebt weten te beheersen. Ik zou het niet kunnen…
@Becca wrote:
Oh wat spannend!!! Waar haal je een test vandaan op zondag :think:
Ik ga voor je duimen
Tammy: Ik help je hopen dat het toch niet mis is! Het voor mannen ook allemaal zo onwerkelijk! Die voelen niks enzo, dus die ervaren het verdriet heel anders. Dat maakt het soms wel heel erg moeilijk voor je :hug: Hopelijk krijg je snel je echo!
Ik weet niet waar jullie wonen maar hier in België zijn de winkels drie zondagen voor Kerst open en de kleine supermarkt is zondags altijd open!
Nou hij is thuis ik zal maar gaan testen :lol:
Tammy sterkte meid, ik duim voor je dat het alsnog goed zit!
Femmieke, spannend laat het ons snel weten!! :thumbup: Ik duim hier hard!
Verder heb ik nog niet bijgelezen, dus iedereen verder veel succes overal mee!
Op het moment ben ik niet helemaal fit, heb afgelopen donderdag 2 verstandskiezen moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg ben er nog steeds niet bovenop…wat een rotgedoe zeg.
Waarschijnlijk had ik gisteren mn ei, maar de laatste dagen niet geklust…volgens stink ik gigantisch uit mn mondje dus dat wil ik mn hubbie niet aan doen
We zouden deze ronde ook niet bewust gaan klussen, dus op naar Januari!