Oeps… sorry :oops: Jij hebt ook al heel wat mee gemaakt zeg!! :hug: Er zijn hier een hoop meiden waarbij het niet wil lukken of niet goed gaat…
Ik heb in okt een hele vroege mk gehad. Was zo vroeg, dat ik pas wist dat ik zwanger was toen het mis ging :? Ik had wel al klachten die ik ook bij mijn 1e had, dus ik was al helemaal blij, wilde gaan wachten met testen tot de dag dat hubbie en ik elkaar 5 jaar kende, maar helaas… een dag eerder ging het dus mis. Eigenlijk heel vaag allemaal toen, het lijkt me gewoon heel zwaar als je wel een positieve test hebt en daarna gaat het mis. Dan weet je het gewoon echt zeg maar.
@Becca wrote:
Chantal: het lijkt me zo zwaar de mmm! Mede daardoor heb ik ook nog steeds niet met de huisarts gebeld. Mijn hubbie gaf me eindelijk groen licht (hij hield het eerst tegen) en nu durf ik niet meer :roll: Heb mezelf nu tot april gegeven (verjaardag van mijn dochtertje) en dan zie ik wel weer verder… Evengoed veel plezier met het optuigen van de kerstboom, hopelijk geeft het je afleiding!
Weet je… je groeit in de mm. Hub en ik hadden vorig jaar afgesproken dat we tot december 2006 zouden proberen en dan naar de ha te gaan voor een verwijzijng naar de gyn. Met lood in mijn schoenen heb ik mijn verhaal gedaan bij de ha. Heb toen gelijk een verwijzing gekregen.
We konden 2 weken later al tercht maar dat wou ik niet omdat we die dag met vrienden een weekend weg zouden gaan dus een week later de afspraak. Toen ik het hub vertelde heeft hij ontzettend getwijfeld met als resultaat dat we die afspraak ook hebben verzet.
In februari toch gegaan. En ik zag er ontzettend tegenop vooral om de inwendige echo.
Nu voor de iui moet ik dus ook steeds die inwendige echo. Bij de 1e poging heb ik dus in anderhalve week tijd 5 gyn’s gezien. Hier in Hengelo zijn er 6 :eh: :eh: :eh: :eh: Maar dat kost me dus geen moeite.
Dus je went eraan en je gaat ook steeds verder in het hele proces.
Maar die eerste stap is o zo moeilijk…
Liefs, Chantal.
Daar was ik ook weer even snel!
heb geen tijd om op iedereen te reageren…
Mn hubbie en ik hebben besloten dan we deze maand niet bewust gaan klussen…omdat het wel veel stress brengt bij mij. En de feestdageb komen eraan, veel verjaardagen etc. En we gaan begin Januari op vakantie. Hij is bang dat ik dan op vakantie misselijk zal zijn o.i.d :?
Dus de ovulatietesten blijven tot Januari in de kast hier…
Blijf duimen voor iedereen!!
@Becca wrote:
Oeps… sorry :oops: Jij hebt ook al heel wat mee gemaakt zeg!! :hug: Er zijn hier een hoop meiden waarbij het niet wil lukken of niet goed gaat…
Ik heb in okt een hele vroege mk gehad. Was zo vroeg, dat ik pas wist dat ik zwanger was toen het mis ging :? Ik had wel al klachten die ik ook bij mijn 1e had, dus ik was al helemaal blij, wilde gaan wachten met testen tot de dag dat hubbie en ik elkaar 5 jaar kende, maar helaas… een dag eerder ging het dus mis. Eigenlijk heel vaag allemaal toen, het lijkt me gewoon heel zwaar als je wel een positieve test hebt en daarna gaat het mis. Dan weet je het gewoon echt zeg maar.
idd dat heb ik laatste keer dus gehad, ik heb ivm probleemjes geen normale cyclus… had toen maandag positieve test en werd zaterdag ongi
volgende keer wil ik echt wachten tot ik een week overtijd ben ofzo. dat zal me echt gaan lukken :liar: :liar:
Lau, ook even hier… helemaal geweldig voor je! :-
Even kort, bericht morgen uitgebreid op iedereen.
M’n menstruatie is nog niet doorgebroken, maar ik had vannochtend veel slijmpjes met lichtbruine afscheiding.
Hoogstwaarschijnlijk breekt het morgen dus door.
Het gekke is wel dat ik nu vrijwel geen zere borsten meer heb en eigenlijk nauwelijks wat in mijn buik voel ( alleen wat steekjes en rare sensaties)
Ik voel me wat down erdoor, maargoed… we gaan gewoon stug door. :?
Tot morgen lieve meiden. :-
Brendaatje…hoe is het nu?
Lautje, wanneer ga je het aan vrienden en familie vertellen? Al gebeld met de vk?
Chantal, ik kan het me heel goed voorstellen die eerste stap. Het is lijkt een definitief iets van dat het niet uit zichzelf lukt en dat je hulp nodig hebt. En ik zou stiekem ook gaan denken dat het toch de laatste fase is van het proberen zwanger te worden.
Nu wil ik niet negatief praten, maar duidelijk maken dat ik het me goed voor kan stellen. Jij hebt nog zoveel kansen te gaan :thumbup:
Ik was vorige week na de miskraam heel rustig en had voor mijn doen heel veel geduld om te wachten. maar merkte gisteren dat ik toch alweer aan het rekenen was: als mijn cyclus zo is, dan zo en als het zo is dan zo…pppfff ik probeer het wel van me af te zetten, hopelijk lukt het.
Groetjes Nienke
Goedemorgen,
Gisteren hebben mijn vriend en ik onze verjaardag gevierd. Hij was echt jarig en ik pas de 18de, maar makkelijk dat hij op een zondag jarig was. Was erg gezellig, wel beetje druk.
Nou hier hebben de duiveltjes door gebroken, dus op naar volgend jaar.
Fijne dag allemaal :-*
Tammy :hug: :hug: :hug:
Ik weet zeker dat 2008 jouw jaar gaat worden!!!
:-*
Goedenmorgen!
Tammy… :hug: 2008 wordt vast en zeker je jaar! :-*
Chantal… potver. :? :hug: Veel sterkte nu en ik wens je heel veel succes met de volgende IUI poging.
Nienke… moeilijk is het toch om er niet teveel mee bezig te zijn he. Ik zit nu ( terwijl ik net ongesteld ben geworden) alweer te rekenen. :doh:
Chris… hopelijk is het zonder ovutesten en stress toch goed raak deze ronde.
Becca… hoi, welkom!
Lau… besef je het al een beetje? :inlove:
Hopelijk ben ik nu niemand vergeten. :roll:
Hier is de menstruatie dus doorgebroken.
Op naar de volgende ronde dus. ( jeeeee. :? )
Het vervelendste is nog wel dat ik iedere maand zo’n 16/17 enorm last van mijn hormonen heb. Rond de eisprong heb ik buikpijn en na de eisprong heb ik zoveel klachten. Ik was nu vanaf donderdag ofzo al niet lekker. :doh:
Afijn… volgende Nod is volgens mij 6 jan.
Ik had overigens wel weer een keurige cyclus van 27 dagen. ( met wederom op dag 12 een positieve ovutest en een LF van 13/14 dagen. )
@Brendaatje: Had net al bij de augustus-stoppers op je gereageerd, maar vind het echt K*T voor je! Had echt goede hoop, want je had echt dezelfde symptomen als wat ik had. Maar ja, zo zie je maar weer hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden!
Goedemorgen meiden!!!
Bren, verdorie zeg Het blijft niet eerlijk hoor! Even een hele dikke knuffel speciaal voor jou! :: :hug: ::
Chantal, ook voor jou een dikke :: :hug: :: . Ik weet zeker dat 2008 beter wordt voor je! :-
Becca, meis, ontzettend bedankt dat je meteen in de auto was gesprongen!!! :-
Wat had ik toch zonder jou gemoeten? :lol:
Nienke, het is bijna onmogelijk om er niet mee bezig te zijn! Voor mij gevoel was ik er niet mee bezig deze maand, maar als ik dan terugkijk in mijn agenda, staan er toch kruisjes op de dagen dat we geklust hebben… :shifty: Er niet mee bezig zijn is zo moeilijk!
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden…
Heb vanaf gisteren last van misselijkheid, heb vandaag ook pas een cracker op… Krijg het gewoon niet weg… :snooty: De welbekende WC HUG heb ik nog niet gehad, maar heb zo’n gevoel dat dat niet lang meer duurt! Alleen het idee van eten staat me gewoon al tegen!
Wel ben ik een emo muts hoor! Merk dat ik om alles jank… :oops:
De ouders hebben we het zaterdag verteld, die waren helemaal in de wolken! Die beseffen het meer dan wij! :inlove:
Verder hebben we het de zusjes verteld ( hebben beide geen broers ) en ook die stonden te springen door de kamer!
Dan met kerst zullen we het nieuws vertellen aan mijn oma, die overgrootoma zal worden! En zij kan het dan op haar beurt aan mijn duitse overgrootoma vertellen! Die is nu 96, maar leeft nog wel! ( Duurt niet heel lang meer denk ik, denk ook niet dat ze de bevalling haalt… )
En de rest pas later, als ik een echo heb gehad!
De VK heb ik nog niet gebeld… Moet ik vanmiddag gaan doen…
x
Thanks Lau. :-*
Wat ontzettend mooi dat je familie zo leuk enthousiast en emotioneel reageert. :inlove:
Hopelijk draaien de ouders van je hubbie ook wat bij. ( las ik volgens mij in het andere topic)
X Bren.
@Brendaatje wrote:
Thanks Lau. :-*
Wat ontzettend mooi dat je familie zo leuk enthousiast en emotioneel reageert. :inlove:
Hopelijk draaien de ouders van je hubbie ook wat bij. ( las ik volgens mij in het andere topic)
X Bren.
Ja dat klopt inderdaad! Beetje sneu voor hem, omdat hij echt super trots is! Ze hadden hem gisteren wel gebeld om te zeggen dat ze het echt heel leuk vinden, dus dat is wel weer positief.
x
Chantal: bedankt voor je uitleg!! Ik denk dat je op een gegeven moment maar gewoon je gevoel uit moet zetten bij zo’n gyn. Toen mij vk met haar halve hand van binnen lag te voelen toen, was het ook heel “gewoon” maar inderdaad, de eerste stap… Hopelijk gaat bij jullie de 2e poging lukken!!
Chris; wat een moedige beslissing!! Hopelijk kan je goed van de feestdagen genieten! Evengoed duim ik ook voor jou!
Amy: dat is het probleem he?! Het wachten met testen :mrgreen:
Brendaatje: we kunnen elkaar een hand geven! Hier ook bruin met slijm :evil: En ook heel veel klachten na de eisprong. Heftige buikpijn en noem maar op :?
Lau: wat haal ik hier nu uit? Dat je schoonouders erg gelaten hadden gereageerd op je hubbie? Echt klote voor die jongen zeg… Hij moet het zo tegen zijn zusje afleggen steeds…
Ik ben er weer ingetuind...zoals elke maand... Heb je 19 rondes ofzo achter je, denk je je eigen lichaam te kennen, maar nee..... Ik had amper buikpijn, wel zere (.) (.) en dat heb ik zelden, eens géén lage rugpijn, temp. bleef hoog, dag 19 en 20 licht bloedverlies en daarna niks... Dat álles had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter.
Vanochtend wilde ik testen als mijn temp nog hoog zou zijn, maar die was dus behoorlijk laag.... Het is nog niet doorgebroken, maar wel al de hele dag bruinverlies met slijm :evil:
Hopelijk zet het snel door, ben ik er maar weer vanaf....
Oh Becca, balen zeg… :hug:
Tja dat lichaam, ik zat daar vandaag nog over na te denken, je temp stijgt als je eisprong geweest is, maar als ie morgen hoog is, hoef ik hem toch niet vandaag gehad te hebben? Kan toch ook gister of eergister geweest zijn?
Ik zit nu op cd 15(als ik het goed heb) temp was nog laag vanmorgen, maar wel zere tepels sinds vanmorgen. Wat kan ik daar nou uit afleiden? Dat ie geweest is, of dat ie nu bezig is? En ook dat zal voor iedere vrouw wel weer verschillen :?
Chantal, is het nog een beetje gelukt met de kerstboom? Hoe is het met de hoofdpijn?
Lautje de vk al gebeld? Dat soort dingen en natuurlijk het vertellen aan je fam. maakt het wel ‘echter’ zeker?
:hug: voor iedereen met :evil:
Ja, de ouders van hubbie reageerden niet echt zoals we hadden verwacht… Ze vonden het wel leuk, maar waren meer bezig met de kleine van mijn schoonzusje die afgelopen vrijdag is geboren… :roll:
Voor Dennis gewoon heel naar, omdat hij ontzettend trots is!
xxx
@Sterre74 wrote:
Oh Becca, balen zeg… :hug:
Tja dat lichaam, ik zat daar vandaag nog over na te denken, je temp stijgt als je eisprong geweest is, maar als ie morgen hoog is, hoef ik hem toch niet vandaag gehad te hebben? Kan toch ook gister of eergister geweest zijn?
Ik zit nu op cd 15(als ik het goed heb) temp was nog laag vanmorgen, maar wel zere tepels sinds vanmorgen. Wat kan ik daar nou uit afleiden? Dat ie geweest is, of dat ie nu bezig is? En ook dat zal voor iedere vrouw wel weer verschillen :? l:
He Sterre. Je temp kan zeker pas na een aantal dagen omhoog gaan, bij mij pas 3 dagen na eisprong !
Kan dat ook nog? 3 dagen na de eisprong omhoog? Hoe weet je dat? :think:
Ik had altijd begrepen dat, zodra je temp hoog is, je ei is geweest. :think:
Ik heb meestal mijn hoge temp op dag 14 en wordt dan dag 26 ongesteld.
Net als vandaag :evil:
Op naar de volgende ronde…
Lau: Wat klote van hun reactie zeg! Jij had het wel verwacht waarschijnlijk, maar evengoed nog steeds een tegenvaller…
Hoi
Ben een beetje nieuw hier, maar morgen is mijn NOD…
Gaan voor nummer 4 !!
Groetjes van Karen
@Becca wrote:
Kan dat ook nog? 3 dagen na de eisprong omhoog? Hoe weet je dat? :think:
Ik had altijd begrepen dat, zodra je temp hoog is, je ei is geweest. :think:
.
Ik heb een abonnement op de ovulatietesten :lol: , dus daarmee weet ik wanneer ik m’n eisprong heb. 2 dagen na m’n eisprong stijgt m’n temp met 0.1 graad en pas 3 dagen na m’n eisprong is m’n temp echt gestegen met 0.3 graad.
Maar nu ben ik dus snipverkouden… bah. Heeft paracetamol ook invloed op de temp? Ik neem het niet omdat ik koorts heb, maar hoofdpijn.
Snif… snotter snotter.