Goedemorgen meiden!
Nou, de test was vanmorgen nog steeds licht, dus ga van de week weer testen.
Het dringt nog helemaal niet door, maar ook vanmorgen weer een lichtroze streepje. Ik ben dus gewoon echt zwanger!!!
xxx
Lautje…
Geloof het maar, je bent zwanger! :dance:
Een streep is een streep, dus geloof het maar en geniet ervan meid!
En… waar heb je dan de test gevonden?
Hahahahaha, in de computerkamer… Achter de computer… :oops: :oops: :oops:
Ben wel even bezig geweest om te zoeken, maar het was het helemaal waard!
xxx
Dag Dames!
Ik denk dat ik toch zo af en toe weer mee kom schrijven hier hoor! Lijkt me toch wel gezelliger, gedeelde smart is halve smart zeggen ze wel eens
Voor de mensen die me niet kennen:
Ik ben Becca, 29 jaar, vriendinnetje van Lautje, en sinds okt '06 bezig voor een 2e kindje. Bij Amy duurde het een jaar voor we zwanger werden en nu zijn we dus ook weer een jaar verder. Ik heb een redelijke korte cyclus van 25 dagen, dus veel kansen, maar ook veel teleurstellingen.
Mijn Nod is dinsdag, maar vandaag had ik al wat roodverlies, dus helaas deze maand weer niet…
2008 wordt mijn jaar 8)
Lautje: wat een mooie banner :inlove: :inlove: :inlove:
Wie heeft er verder deze week haar nod?
He Becca,
Gezellig dat je hier komt meekletsen! Ik heb je al gesproken via PB’tjes, erg lief trouwens dat je er 1 stuurde na m’n miskraam! We spreken gewoon af dat 2008 ons jaar wordt… ok Het wordt wel eens tijd ! Geldt natuurlijk voor iedereen hier !!!
Ik heb zaterdag m’n NOD, maar verwacht er niets van. Ik heb trouwens net als jij een vrij korte cyclus van 25/26 dagen.
Ja, klopt Lieke! Ik ga voor je duimen dat jij dit jaar nog een posi test hebt
Wij gaan op oudejaarsavond ook met vrienden van ons toasten op een vruchtbaar jaar. Zij zijn ook al een tijdje bezig…haha, zal toch wel?
Ik had zonet ook een positieve zwangerschapstest, maar ik wil hem niet meer… :lol: Ik heb dus 9 dagen na de miskraam nog steeds HCG’tjes in mijn lichaam. De vorige keer na de curretage had ik 11 dagen erna een negatieve test.
Onwerkelijk he Lautje? Je hebt nog alle tijd om aan het idee te wennen, voor je het weet loop je met een dikke buik rond te paraderen.
Groetjes Nienke
Zo te zien heb jij ook geen geluk gehad Nienke! :hug: Ik heb geen idee hoe lang zo’n test nog positief kan blijven na een mk :think: Hopelijk kan je snel weer aan de slag!
Hoi helaas gaan wij door naar een volgende ronde. Morgen maar weer zkh bellen voor de fm.
Dus op naar iui poging 2.
Liefs, een verdrietige Chantal.
Chantal :hug:
Nienke
Ahhh Chantal… :hug: He wat een teleurstelling…wees maar lekker even verdrietig zou ik zeggen, dat hoort er bij, Sterkte meid :-*
Jaaaaa Becca doet weer gezellig mee, hoera :mrgreen:
Ik duim mee (ook voor mezelf) voor een vruchtbaar 2008 met veel baby’s!
Ik verwacht morgen of overmorgen een hogere temp, zit vandaag op cd 14. Ik zou zoooooooooo graag goed nieuws hebben met de kerst
Nu gaan we Kerstspulletjes kopen
wat een warm welkom :mrgreen: Hoe is het nu met jou Sterre? Jij was toch naar de dokter gegaan?
Chantal :hug: Wat ontzettend K U T om te lezen zeg!!
Chantal: :hug: :hug: :hug:
Echt vervelend.
O Chantal…
Een hele dikke knuffel! :hug: :hug: :hug:
x
Dank je wel dames.
Ik heb nu zo’n ongelooflijke hoofdpijn alleen van het huilen en piekeren.
Ga nu lekker mijn gedachten verzetten en de kerstboom versieren.
Liefs, Chantal.
Chantal :hug:
Becca; welkom en heel veel succes!! zie de naam van je dochtertje!! Wij hadden eers ook de combinatie Amy Caithlyn! :inlove:
wij hebben vrijdagavond, gisteravond en dan vanavond geklust… hopelijk weer snel raak :mrgreen:
Ja Becca, ik ben 2x bij de gyn geweest, echo’s gehad, bloed onderzoek, kweekjes gemaakt, alles was goed! Maarja, geen verklaring voor mijn ‘spotting’ van de eisprong tot aan de menstruatie. Ik heb de afgelopen 9 of 10 cycli daar dus steeds last van gehad. Ik heb vorige maand primolut geslikt 10 dagen, toen had ik dus geen bloedverlies, en daarna gewoon ongesteld geweest.
Dus nu weer afwachten hoe deze cylus zich gaat ontwikkelen, als ik weer bloedverlies krijg, ga ik weer terug naar de gyn. Maar ik zou ondanks dat bloedverlies dus wel zwanger kunnen worden, dat had de huisarts ook al gezegd :?
Chantal, gezellig de kerstboom optuigen, muziekje erbij, gaan wij ook doen. Nou ja, ik laat het voorlopig even aan man en kinderen overlaat
Amy: ik begrijp dat Amy de naam van je dochter is :inlove: Hoe is ze en hoe heeft ze nu een 2e naam? Wat toevallig dat je ook die combi had! :mrgreen:
Sterre: ik heb ook met regelmaat spotting voor mijn nod. Meestal 2 dagen, wat de meeste hebben, maar soms ook gerust vanaf mijn ei. Voor ik zwanger werd van mijn dochter had ik dat ook, dus ik maak me er niet al te veel zorgen over. Hopelijk vinden ze niks verder!
Chantal: het lijkt me zo zwaar de mmm! Mede daardoor heb ik ook nog steeds niet met de huisarts gebeld. Mijn hubbie gaf me eindelijk groen licht (hij hield het eerst tegen) en nu durf ik niet meer :roll: Heb mezelf nu tot april gegeven (verjaardag van mijn dochtertje) en dan zie ik wel weer verder… Evengoed veel plezier met het optuigen van de kerstboom, hopelijk geeft het je afleiding!
eh nou Becca, wij zijn vanaf februari bezig voor ons eerste kindje… zou wel willen dat ik al een dochtertje had met die mooie namen :inlove: heb in juni mk gehad en in sept en nov beide keren weer niet goed gegaan… maar goed dat wist jij ook niet
maar had dus wel die namen voor een meisje in gedachten, hoewel amy nu waarschijnlijk de 2e naam wordt, en we een heeeeeeeeeeele leuke als 1e hebben :inlove: :inlove: