Wannabe augustus mama's

@Djoesie wrote:

Lautje: Spannend voor jou!!! Lukt het je nog om niet te testen? Hoe voel je je?

Tammy hoe voel jij je? Nog klachtjes gehad?

Het zal een spannende week worden volgende week! Hopelijk hebben we allemaal een positieve test… :pray:

Hahahahaha, ik had het vanmorgen heel moeilijk... Maar hubbie heeft gisteren mijn testen voor me verstopt, zodat ik kan wachten tot dinsdag!
Maar nog geen roze verlies! :dance:

x

Haha, dus testen kan je voorlopig niet, tenzij je hem natuurlijk zo benieuwd maakt dat hij ze wel moet geven. :wink:

Ik hoop zo hard voor je dat je zwanger bent, het klinkt alvast positief, ik duim voor je!

Goedemiddag dames,

Hier nog steeds last van mijn onderrug :?.

Ben nu op mijn werk, maar moet zeggen dat niet fijn is om nu te werken. Mijn werk vraagt lichamelijk inzet en das nu soms best moeilijk.

Morgen vieren mijn vriend en ik samen onze verjaardag, hoop dat dan beter gaat of nog liever over is. Mijn vriend is morgen echt jarig, ikzelf de 18de, maar net zo makkelijk om samen te vieren.

vanmorgen was mijn temp 0,1 graden gestegen, ben benieuwd of dat morgen ook nog steeds zo is. Heb vandaag eigenlijk niet echt last van kwaaltjes, dus ben best benieuwd. nou dames fijne dag en tot later :-*

Mmmmmmmmmmmmm, ik heb wel getest…

EN IK ZIE EEN STREEPJE!!! NOU JA, TWEE STREEPJES NATUURLIJK!!!

Hij is licht ( omdat ik niet kon wachten, maar met een super klein beetje urine getest terwijl ik een uurtje daarvoor naar de wc was geweest! ), dus een vriendin is meteen hierheen gekomen om hem even te bekijken!

En die zag hem ook!!!

Morgenochtend dus een nieuwe test ertegenaan gooien, en hopen op een duidelijke streep!

xxx

Een mega hypere Lautje…

PS Lelle, dank je wel dat je me meteen terug belde!!!

:dance: :dance: :dance: Lautje gefelicteerd!!!

Liefs, Chantal

:: Gefeliciteerd!!! :: wat super geniet ervan!!! Hopelijk mag ik met je mee naar augustus mama’s, maar dat moeten we nog even afwachten, wil nog niet gaan testen.

:: GEFELICITEERD Lautje… ::

Gefeliciteerd Lautje!! Een streep is een streep :smiley: Maar ja ik zou zelf ook morgenochtend nog een keer willen testen.

Joepie Lautje gefeliciteerd!!! :dance:

Lautje,

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Maarre… wij willen mee genieten dus blaas eens wat hormoontjes onze kant op :mrgreen:

Hahahahaha, dank jullie wel!!!

Geloof het nog steeds niet eigenlijk…

Het is een heel vreemd gevoel!

xxx

O ja, komen ze!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Maak morgen een foto van de test en plaats hem hier! :smiley:

*** breekt even in ***

Ik zag hem echt de streep Lautje !!! Het kan niet anders dan dat hij morgen donkerder is en van de week heel dik en vet!!!

Ik wordt tante!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

*** breekt weer uit ***

Lautje :: Gefeliciteerd ::

Ik heb je HCG- tjes opgevangen :wink:

Waaaaaaaa Lautje !!!

:: :: :: GEFELICITEERd !!! :: :: ::

Geniet ervan!

Lautje… :shock: GEFELICITEERD!

Nienke

vang!!!

Lautje gefeliciteerd!!!

Liefs Marieke

Yes! :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hoera Lautje! :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEERD! Waar heb je de testen gevonden? :wink:

Lautje gefeliciteerd!

Super voor je zeg!

Hier wat vage klachtjes, felle steken in mn onderbuik, naar mn schaamlippen toe maar dat had ik dus ook verleden maanden!

Beetje uitslag in mn gezicht pffff maar kom zal wel niets zijn :?