Hey Nien,
Mwah het gaat wel goed met me, ik kan het wel handelen dat het nu niet raak is, ben niet erg verdrietig ofzo.
Wel verlies ik enorme bakken met bloed, niet gewend, hopelijk is het snel weer over.
Hoe is het met jou meid?
Liefs Marieke
Het wordt echt spannend aankomende week, er zijn veel dames die dan hun NOD hebben. Ga echt heel hard duimen dat we ons mogen gaan verplaatsen
Hier heb ik een vrije dag, alleen heb nog geen r**t uitgevoerd, soms hé, ben ik echt een lui mens :silenced: . Meer mensen last van??
Tussen maandag en vrijdag heb ik mijn NOD, ligt er aan hoe lang de luteale fase deze maand is, vorige maand was hij 10. We zullen het allemaal wel zien. Ik heb zelf gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb heel weinig klachtjes, voel niet super veel meer. Heb klein beetje last van mijn onderrug, wat gespannen borsten en onderbuik en soms wat steekjes. Tja, kan ook een menstruatie betekenen. Wacht gewoon rustig af, dat kan ik zo goed :liar:
Marieke: Balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Brendaatje: Je hebt pb
Nienke: Ik heb bayboom gezien, maar niet gisteren, maar vandaag op de comp . Vind het ze een heel interesant programma, soms wel confronterend, maar het is wel de realiteit, goed om soms over na te denken. Vond ook zo sneu voor dat Ajax stel, ook ik weet het verloop, maar mijn mond is gesloten :silenced:.
Purpled:
Hoe is het met de andere lady’s???
Misschien tot vanavnd, maar denk van niet, gaan de kerstboom optuigen :mrgreen:. Zo gezellig vind ik dat altijd.
Nog steeds geen duivels en ook geen roze verlies… De steekjes zijn ook weg…
Zoals jullie zien, begin ik al langzaam gek van mijzelf te worden!!!
O ja, ik ben een uurtje geleden tante geworden!!!
Het is een meisje, maar hoe ze heet weet ik nog niet…
Dat hoor ik vanavond pas!!!
xxx
Gefeliciteerd lautje
Zo en nu geef ik mezlf een schop onder me hol en ga aan de slag
Tante Lau… :: van harte gefeliciteerd! :: :thumbup: :mrgreen:
Tamara, je hebt een PB terug.
Hier nog 1 die soms echt te lui voor woorden is, haha. :silenced: :mrgreen: ( Moet soms ook wel kunnen)
De laatste babyboomaflevering kijk ik vanavond even. Ben benieuwd hoe het afloopt met dat ajaxstel.
Dames, ik zie jullie misschien vanavond nog even hier en anders waarschijnlijk pas maandagochtend. ( M’n vriend en ik gaan een weekendje weg met familie. :dance: )
Tamara, Lau en Chantal… ik blijf duimen voor jullie!!
X Bren. :-*
Bren, ik beloof dat ik wacht met testen tot je er weer bent!!!
x
@lautje84 wrote:
Bren, ik beloof dat ik wacht met testen tot je er weer bent!!!
x
Das lief lau. :-
Mocht je je niet in kunnen houden met testen ( wat ik me kan voorstellen), dan test je maar gewoon eerder hoor.
Succes met het in spanning afwachten. (Geldt uiteraard ook voor Tamara en Chantal)
Ik heb goede hoop voor ons 4en hoor.
Tot later. :-
X Bren.
Ik wil echt proberen om te wachten tot dinsdag!
En hoop natuurlijk dan op een mooie positieve test!
xxx
Dames, ik lees iets over een algemener topic van wannabe-mama’s, daar zou ik toch wel graag mee willen kletsen :shifty:
Ik zit nu op cd 12 en het is vooral spannend of ik wel of niet bloedverlies krijg na de eisprong. Dat heb ik de afgelopen (9 of 10) cycli wel gehad, maar het zou gestopt kunnen zijn nu ik primolut gehad heb van de gyn. Op dit moment slik ik helemaal niets meer en zijn we ook weer gewoon gaan klussen, de gyn heeft niets gevonden waaruit blijkt dat ik niet zwanger zou kunnen worden.
Uiteraard lees ik regelmatig mee, en het is voor een aantal van jullie wel erg spannend!
Lautje, knap dat je gaat wachten tot dinsdag!
Tammy, hoe was het ookalweer met jouw nod? Is dat nou vandaag?
Hahahahaha, ja wil inderdaad wachten…
Wel heel moeilijk hoor, maar ik heb hubbie de testen laten verstoppen dus heb ook geen idee waar ze zijn… :shock: :mrgreen: :lol:
Zelfbescherming :shifty:
x
Haha slim Misschien wordt de spanning hubbie teveel zondag en legt ie een test in het toilet :mrgreen:
Hahahahaha, dat zou bst kunnen!!!
Hij wilde dat ik vandaag al ging testen…
x
ha meiden!
zo wordt spannend zo te lezen voor een paar van ons!!
lautje gefeliciteerd met je nichtje!! :dance: :inlove:
goed idee van een algemeen topic!! ipv steeds nieuwe voor een andere maand… anders kunnen sommigen niet mee blijven schrijven…
ik weet niet meer wie het zei, maar heb ook gelezen op de babyboomsite hoe het gaat aflopen met het ajaxstel… wel balen voor ze idd, eerst ziek, dan pech…
ik heb dit weekend denk ik vruchtbare weekend, want ongi was 2 weken geleden op vrijdag heel lichtjes begonnen en zette zaterdag door. dus wij gaan flink klussen dit weekend
Sterre: Gezellig dat je ook mee komt kletsen :dance:. Weet niet precies wat mijn luteale fase is, afgelopen keer 10, keer daarvoor 12, dus tussen maandag en vrijdag heb ik mijn NOD. Mijn geduld wordt dus wel op de proef gesteld :shifty:.
Lautje: Krijg al bijna pijnlijke duimen van het duimen, maar ga nog even voor je door tot je positieve test in handen hebt :thumbup: :thumbdown:
Brendaatje: Houden we het hier wel zo lang zonder je uit :think: . In ieder geval veel plezier van het weekend. geniet er lekker van en hoop dat je zonder rooie duivels terug komt . Je hebt ook PB.
Het huis is bijna gedaan, nu dus lekker eten koken. Heb sinds vanmiddag last van mijn onderrug :think:, heb ik echt al maanden niet gehad. Misschien te gespannen :shifty:. Vanavond boom optuigen, dus kom nu echt niet meer . Morgen ochtend werken, s’avonds naar kerstmarkt en zondag verjaardagen vieren, dus genoeg afleiding dit weekend. Tot later :-*
He dames,
ik wil jullie even laten weten hoe het hier gaat.
Zoals verwacht is het nu erg spannend aangezien dit dan ook de 1e "echte"kans is voor ons. Dus ik heb heel bewust een beetje afstand genomen van het forum. Zit nu al 9 dagen na iui en met mijn korte LF zou dus morgen mijn ongi moeten komen. Ik weet dus niet hoe of het gaat maar begin wel zenuwachtig te worden.
Ik lees dus wel af en toe mee, maar kan dus niet zoveel reageren. Sorry!!
Maar ik kom gauw weer terug.
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen die het nodig heeft!!!
Liefs, Chantal
Chantal, ik duim voor je! Zou gaaf zijn natuurlijk als het gelijk bij je eerste pgging raak is!
Hai… toch nog even reageren.
Chantal, ik kan goed begrijpen dat het enorm spannend voor je is. Succes met afwachten en ik duim voor je hoor. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Tamara, weer een PB terug.
Amy, klus-ze dit weekend! :thumbup:
Sterre, welkom hier en ook heel veel succes de komende tijd! :thumbup:
Fijn weekend en tot later. :-*
Lautje: Spannend voor jou!!! Lukt het je nog om niet te testen? Hoe voel je je?
Tammy hoe voel jij je? Nog klachtjes gehad?
Het zal een spannende week worden volgende week! Hopelijk hebben we allemaal een positieve test…
Bij mij blijft het wat hetzelfde… Alles wat ik deze week al heb gevoeld blijf ik voelen, de ene dag wat heviger dan de andere… Dan vraag ik me af: Indien het prijs is, kan ik het dan wel al voelen? Is het daar niet veel te vroeg voor? Ben ik mezelf niet weer gewoon voor de gek aan het houden? :eh:
Fijn weekend allemaal!