Wannabe augustus mama's

@nienke2 wrote:

Yep, positieve test is pas duidelijkheid voor mij. Zijn er eigenlijk al dames die binnenkort hun NOD hebben? (kun je niet zien als je een berichtje typt).

Hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor nacontrole. Alles zag er goed schoon uit en de gyn zei dat we het beste 1 cyclus konden afwachten. Dat was ik ook van plan. Gewoon lekker ongedwongen alles en dan zien we wel waar het schip strand. Een augustus mama zal ik zeker niet worden, maar ja er is nog geen wanna-be-sept mama’s :wink:

Marieke, zeker druk met de verjaardag van Roos? Nog wel getest vanmorgen?

Groetjes Nienke

Mijn NOD is morgen…

x

Wauw spannende tijd, ik duim voor jou, en Marieke, en wie nog meer?

Nienke

Haihai,

Net een bizar nieuwtje van m’n moeder gehoord.

Hebben jullie gister Hart van Nederland gekeken?

In het nieuws werd naar voren gebracht dat er in een woning in Rotterdam een lugubere vondst is gedaan. ( R’dam Esch)

Die woning bevindt zich pal tegenover de woning van m’n broer. :shock: :shock:

M’n broer zat gister dus tegen een witte tent aan te kijken. ( en hordes brandweerlui en politie)

Echt creepy… m’n broer was wel even van slag. Ben benieuwd wat het verhaal erachter is, want volgens de politie was de eigenaar ( die de vondst deed) al tijden vermist???

Ik ga er vanavond even heen,er zal nog wel politie zijn.

Afijn…

Nienke…Ondanks dat het ongetwijfeld nog moeilijk voor je is, kun je wel - nu alles rustig is in de baarmoeder- weer verder vooruit kijken…

Lautje, Marieke, Debbie ( maar die heb ik al even niet gezien hier :think: ), Chantal ( krabje) en ik hebben gauw hun NOD.

Mijn Nod is a.s maandag.

Tammy… je hebt een PB. :wink:

Hoe voelen de aankomende NOd’ers zich? :wink:

Hoe is het met Femmieke?

Hier gaat het allemaal ok. Erg bang om te testen, dus ik heb ook nog niet getest. :oops:

Ik voel wel een wat drukkend gevoel onderin de buik, wat steekjes, heb gevoelige borsten en meer afscheiding.

Het is erg spannend, maar durf nu niet meer al te positief te zijn. :oops: :wink:

Lindaaaa geeft me wel wat hoop, omdat ze hetzelfde voelde, maar toch ben ik wat huiverig. :shifty:

X Bren. :-*

dames, wil even laten weten dat ik wel de hele tijd mee lees en erg met jullie mee leef. Zeker met de dames die binnenkort hun NOD hebben. Hopen op een positieve test!

Ik heb alleen even geen zin om zelf veel te reageren, komt wel weer. Ik zit gewoon even een beetje in de knoop met mezelf :wink:

@Tedski wrote:

dames, wil even laten weten dat ik wel de hele tijd mee lees en erg met jullie mee leef. Zeker met de dames die binnenkort hun NOD hebben. Hopen op een positieve test!

Ik heb alleen even geen zin om zelf veel te reageren, komt wel weer. Ik zit gewoon even een beetje in de knoop met mezelf :wink:

Geeft helemaal niets, denk dat we zo’n periode allemaal wel hebben!!!

Doe maar lekker rustig aan! :-*

x

Tedski, dat gevoel ken ik hoor ! Ik heb het nu ook, niks zinnigs te melden en bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ff snel, hier heeft de ongi gisteren flink doorgezet, dus op naar de volgende ronde.

Nienke idd druk met de verjaardag van Roos.

Liefs Marieke

Haihai,

Heb net in een opwelling toch maar even getest. Helaas negatief.

Ik test nu op z’n vroegst maandag weer.

Voel me wel belabberd, alsof ik ongesteld moet worden. ( wel vroeg, 10/11 dagen na de eisprong)

X Bren.

Tammy en Brenda: Tja als die mama het inderdaad bij het rechte eind had toen ze me feliciteerde dan heeft ze wel een héél speciale gave… :mrgreen: Als ze het inderdaad zo vroeg opmerkt dan denk ik dat jullie morgen allemaal haar deur plat lopen… :wink:

Brenda: Ook ik ben altijd bang om te testen. Bang voor de ontgoocheling moest het weer niets worden… Ik heb me dus voorgenomen om deze keer pas echt te testen als ik flink overtijd ben. :snooty:

Lautje en Lelle: Leuk dat jullie zo’n goeie vriendinnen zijn geworden. Tof dat geschenkje! Het is goed mogelijk dat je iemand via internet leert kennen. Ik heb mijn ventje zo ontmoet. Ik was 16, hij 18, we raakten aan de praat op een chat van een radiozender. Wat over muziek gepraat, ontdekt dat we niet van elkaar woonden, eens afgesproken, en voila, intussen al 9 jaar samen en al bijna 2 jaar getrouwd. :smiley:

Lautje: voor jou begint het echt wel spannend te worden. Alvast hééééél veel succes, ik zal aan je denken morgen!

Marieke: Jammer te horen dat je ongi werd. :hug:

Teski: Doe maar rustig aan… :hug:

Bij mij blijft alles ongeveer hetzelfde. Nu en dan steekjes links of rechts maar iets minder dan gisteren. Gisteren waren deze toch af toe heftig, deed wel pijn. Wat last van hoofdpijn vandaag, pijnlijke borsten, vreemd gevoel in mijn buik af en toe … Ik probeer er niet teveel aan te denken. Soms denk ik dit is positief maar tijdens vorige rondes had ik ook af en toe vage klachtjes en toen bleek het ook niets te zijn. Ik probeer mijn nod af te wachten en te zien wat er komt. :wink:

@ Nienke, zullen we dan maar een September wannabe’s topic openen? Kan alleen die lijstjes niet maken… :?

P.s: Mijn temperatuur is btw wel hoog en zelfs stijgende nog.

Ik test nooit in de ochtend, maar in de loop van de dag ( dagelijks). Niet betrouwbaar, maar mijn temp is wel steeds tussen de 36.8-37.1 ( net dus 37.3)

Vorige maand hetzelfde gedaan, en toen daalde m’n temp een dag voor de menstruatie tot 36.4.

Djoesie… je hebt gelijk, de ontchoocheling is altijd weer erg groot. :frowning:

Jij hebt ook wel hoopvolle klachtjes. :wink:

X Bren.

@Djoesie wrote:

Lautje en Lelle: Leuk dat jullie zo’n goeie vriendinnen zijn geworden. Tof dat geschenkje! Het is goed mogelijk dat je iemand via internet leert kennen. Ik heb mijn ventje zo ontmoet. Ik was 16, hij 18, we raakten aan de praat op een chat van een radiozender. Wat over muziek gepraat, ontdekt dat we niet van elkaar woonden, eens afgesproken, en voila, intussen al 9 jaar samen en al bijna 2 jaar getrouwd. :smiley:

Hahahahaha, ik heb mijn hubbie ook via internet leren kennen 5 jaar geleden! :lol:

:-*

PS dit is het pakje wat ik heb gekregen!!!

Brenda: ik zie nu pas dat je al hebt getest vanavond! Mijn vorige berichtje was maar enkele minuten na het jouwe en in had het niet gezien. :oops: Spijtig dat hij negatief was. Toch mag je de moed nog niet helemaal verliezen, misschien heb je gewoon te vroeg getest… Het is alvast toch postief dat je temp hoog blijft. Ik duim voor je meid!

Lautje: hahaha, wat grappig dat het bij jou ook zo is gegaan! :smiley: Wat je via internet al niet allemaal kan hé :wink:

Het ziet er een heel mooi pakje uit! Lelle heeft goed gekozen!

Ja mijn klachtjes lijken misschien ook wel hoopvol maar ik blijf toch op mijn hoede en blijf twijfels hebben… Bang dat mijn lichaam me voor de zoveelste keer voor de gek aan het houden is…

Ik reageer vandaag nog even uitgebreid,

maar zullen we hier gewoon het algemene wanne be topic van maken. We komen toch allemaal weer bij elkaar, tenzij je zwanger bent dan natuurlijk niet.

En ik blijf dan wel het lijstje maken.

Tot later vandaag! :-*

Lijkt me een goed plan!

Mijn nieuwe NOD is 3 januari ongeveer, uitgaande van cyclus van 29 maar zou ook 7 januari pas kunnen zijn…we zullen zien.

Liefs Marieke

Mij ook!!!

xxx

@Djoesie wrote:

Brenda: ik zie nu pas dat je al hebt getest vanavond! Mijn vorige berichtje was maar enkele minuten na het jouwe en in had het niet gezien. :oops: Spijtig dat hij negatief was. Toch mag je de moed nog niet helemaal verliezen, misschien heb je gewoon te vroeg getest… Het is alvast toch postief dat je temp hoog blijft. Ik duim voor je meid!

Ja mijn klachtjes lijken misschien ook wel hoopvol maar ik blijf toch op mijn hoede en blijf twijfels hebben… Bang dat mijn lichaam me voor de zoveelste keer voor de gek aan het houden is…

Geeft niets hoor. :-*

Bedankt voor het duimdraaien. :wink:

Hier nog 1 die op haar hoede is…:shifty: Dat je lichaam je flink in de zeik kan nemen heb ik ook al heel wat keren ondervonden in het verleden. :shock:

Maar wel enigzins goede hoop houden hoor. :wink:

X Bren.

Zo en hoe is het hier verders? :slight_smile:

Ik las dat sommige van jullie vrienden of partners via internet hebben leren kennen. :smiley: Mijn partner heb ik dus ook via internet leren kennen.

Het gaat nu al bijna 2 jaar geweldig goed. :inlove:

Marieke… wat balen. :frowning: Hopelijk is de volgende ronde de jouwe! :thumbup:

Wat is het btw rustig? Stilte voor de storm? :think:

Met mij gaat het goed. Vooralsnog geen menstruatie in aantocht.

Mijn buik voelt wat zwaar en branderig(??), maar op sommige momenten voel ik even niets. Ik heb meer afscheiding en mijn borsten blijven gevoelig. Ik heb ook het idee dat mijn buik minder opgeblazen is dan anders. :think:

Het is dus nog spannend, ondanks de negatieve test van gistermiddag. :pray: :shifty:

X Bren.

Lelle,

Goed plan! Hoeven we ook niet meer telkens te verhuizen.

Lautje,

:inlove: Wat een super schattig pakje! Echt lief van Lelle :slight_smile:

Brendaatje,

Klinkt allemaal hartstikke positief hoor. De duimen blijven hier voor je draaien :pray:

Ik heb ook heeeeel veel vrienden via internet gevonden. Mijn partner heb ik niet direct via internet leren kennen, maar via internet ben ik wel in de band terecht gekomen waar hij ook in speelde. Dus indirect weer wel via internet.

Djoesie,

Ook voor jou draaien de duimen :pray:

Marieke,

Balen dat de duivels er weer zijn :hug: Nou dan moet het gewoon de volgende ronde raak zijn. Dat zou een mooie start voor het nieuwe jaar zijn. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter trouwens.

Mijn eisprong is hier zeer waarschijnlijk geweest. Gisteren had ik al een hoge temperatuur (36,5 ipv 36,1), maar dat had ook nog kunnen komen doordat ik vaster geslapen had als normaal. Vanochtend was mijn 36,8, dus ik denk wel dat mijn eisprong geweest is. We hebben veel geklust dus ik ga ook voor mezelf duimen :pray: :lol:

Als je temp hoog is heb je het dan ook sneller warm, of heb je het dan snel koud??

Liefs,

Daniëlle

Blijft spannend hier.

Lautje, jij gaat nog niet testen binnenkort? had er niks over gelezen.

Marieke :hug: dat het toch heeft doorgezet. hoe is het met je, afgezien van de feestvreugde van je nieuwbakken peutertje.

Kan iemand de titel dan wijzigen in ‘wanna-be-mama’s’? Lijkt me ook handiger.

Heeft iemand gisteren babyboom gezien? Dat Ajax-stel heeft echt pech, eerst die man koorts voordat ie zijn kwakje moet inleveren en dan onderweg naar het ziekenhuis voor de 4e en laatste IVF poging krijgen ze autopech! Ik zou helemaal doordraaien. Ik heb ook al op de site gelezen hoe het met ze afloopt, maar zal niks zeggen, misschien zijn er meer die het volgen? Het is soms net een soap nu ik dit zo schrijf…

Oh ja, ik heb mijn man niet via internet leren kennen. Maar ouderwets in een feesttent onder invloed van…haha

Groetjes Nienke