Wannabe augustus mama's

Chantal ik kan de :thumbup: heel goed gebruiken. Maar ik wilde ze aan jou toch ook geven :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ik hoop dat t kaarsje echt iets voor jullie doet! Tis jullie zo gegund

Nou Tamara dat klinkt echt heeeeel hoopvol. Nog 10 daagjes en dan weet je meer. pfff wat duurt dat weer lang. Ik hoop voor je dat je veel afleiding heb en dat die dagen voorbij vliegen.

Fijne avond!

Bren :smiley: ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ben jij heerlijk positief. Ik hoop dat dit positieve gevoel beloond wordt. Maarre niet te vroeg testen he! Wanneer ga je op zijn vroegst testen? ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: heeeeeel hard voor je.

bijna vergeten te zeggen…nog steeds geen :twisted:

Lelle: :-*

Chantal: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

Ik hoop zo dat je over een weekje of twee een mooie positieve test aan je mannetje kan laten zien!!!

:-*

Ik snap helemaal niks meer van mijn cyclus, na de mk 2x een cyclus van 33 dagen gehad, normaal dus 28 dagen. Morgen is dag 28 en zondag dag 33…nu heb ben ik vandaag wat bruinverlies verloren ( beetje sliertjes ) dus denk dat mijn ongi er toch weer aan zit te komen helaas, dan zou het weer op orde zijn met 28 dagen. Alleen hebben we wel geklust uitgaande van 28 dagen dus dat valt erg zuur.

En waar dan mijn misselijkheid en humeur vandaan komt :think:

We zullen zien…

Liefs Marieke

Spannend Marieke, en raar. Die kwaaltjes kunnen ook altijd alle kanten opgaan, irritant! Ik duim met je mee. Niet eerder bruin verlies gehad voor NOD?

(oh ja, voor de dames die me niet kennen, heb net 2e miskraam achter de rug, maar zie mezelf niet meer als wanna-be-mama. ik zie het allemaal wel. leef wel met jullie mee!)

Nienke

Nienke :hug: :hug: Wat ontzettend K*T met hoofdletters! Hoeveel weekjes was je nu? Gaan ze nu kijken waarom je weer een miskraam hebt gehad of doen ze dat nog niet?

Marieke,

Als je van 33 dagen uitgaat zou het ook nog een innesteling kunnen zijn. :pray: Mocht het niet raak zijn deze maand aankomende maand toch maar ovulatietesten gebruiken?

Chris, talulah en Tedski,

:hug: Hopelijk is het dande volgende ronde raak.

Chantal,

Fijn dat het allemaal wel is meegevallen. De inseminatie is inderdaad een niet al te prettig gevoel. De wachtweken zijn altijd het ergst. Ik duim voor je dat het meteen raak is :pray:

Lelle en Lautje,

Spannend bij jullie. Nog geen duivels gearriveerd?

Tammy,

Fijn dat het goed met je gaat. Hopelijk blijft dat zo ook als je NOD naderd.

Mamalies,

Een streepje is een streepje. Dus bij deze een voorzichtige felicitatie.

Amy,

Fijn klusweekend gewenst alvast :wink:

Brendaatje,

Jij bent positief zeg. Je gevoel herken ik wel. Ik heb het ook één keer gehad dat gevoel, toen werd ik ook te laat ongesteld, en had ik ook echt gevoel wel zwanger te zijn geweest. Ik hoop voor je dat je gevoel je niet in de steek laat :pray:

Lindaaa,

Gefeliciteerd!!! :dance:

Djoesie,

Welkom hier. Jij hebt wel follikel metingen, maar geen IUI?? Wat is de reden daarvan als ik vragen mag??

Femmieke,

Jij zit ook in de wachtweken… Ook voor jou draaien de duimen :pray:

Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben. En anders sorry!

Ik heb wel een beetje weinig geschreven de laatste tijd. Sorry daarvoor.

Hier zitten we nog druk in de klusdagen. Vanochtend was mijn temp hoger als normaal, maar ik kan me niet voorstellen dat mij eisprong al geweest is. Ik heb helemaal geen ‘vruchtbaar’ slijm gehad :think: Ik zie het wel… als mijn temp morgen weer hoog is heb ik dus duidelijk gisteren mijn eisprong gehad. Ik heb gisteren geklust dus :pray: Ik heb alleen nog steeds telkens lastg van bruinverlies. Voornamelijk de nacht/ochtend na het klussen. Ook heb ik dan wat last van het litteken van mijn keizersnede. Zou dat litteken in mijn baarmoeder niet de oorzaak kunnen zijn van het bruinverlies? Wat denken jullie?

Liefs, Daniëlle

Hi meis, ik heb echt geen idee waar het bruinverlies vandaan kan komen… Heb het nog nooit gehad eigenlijk.

Enne, hier nog geen duivels…en ook geen roze verlies ( daar begint het bij mij altijd mee… :roll: )

x

Spannend Lautje :pray:

Pff mag ik ook even klagen. Hoorde net dat een buurvrouw zwanger is. Ongepland :wall: Ook de overbuurvrouw is zwanger. Meteen de eerste poging raak. Leuk voor ze hoor, en dat meen ik, maar ik moet mijn best doen mijn jaloerse gevoelens te onderdrukken. Ik zeg dan tegen mezelf “ach meid… je hebt een hartstikke mooie gezonde dochter, wat zeur je nou?” En dat klopt helemaal, maar ik wil zo graag nog een kindje. Nog een keertje zwanger zijn en nog een kindje waar ik intens veel van kan houden.

En waarom wordt zo’n buurvrouw die niet eens nog een kindje wilt wel zwanger en diegene die het zo graag willen (en soms al jaren bezig zijn) niet zwanger? Ik (en vele met mij denk ik) zal er wel nooit antwoord op krijgen.

Zo genoeg geklaagd… ben ik het ook weer even kwijt. :lol:

@purpled82 wrote:

Spannend Lautje :pray:

Pff mag ik ook even klagen. Hoorde net dat een buurvrouw zwanger is. Ongepland, maar ja ach 1 meer of minder maakt ook niet uit :wall: Ook de overbuurvrouw is zwanger. Meteen de eerste poging raak. Leuk voor ze hoor, en dat meen ik, maar ik moet mijn best doen mijn jaloerse gevoelens te onderdrukken. Ik zeg dan tegen mezelf “ach meid… je hebt een hartstikke mooie gezonde dochter, wat zeur je nou?” En dat klopt helemaal, maar ik wil zo graag nog een kindje. Nog een keertje zwanger zijn en nog een kindje waar ik intens veel van kan houden.

En waarom wordt zo’n buurvrouw die niet eens nog een kindje wilt wel zwanger en diegene die het zo graag willen (en soms al jaren bezig zijn) niet zwanger? Ik (en vele met mij denk ik) zal er wel nooit antwoord op krijgen.

Zo genoeg geklaagd… ben ik het ook weer even kwijt. :lol:

Ik heb dat ook hoor!!! Laatst een oude kennis zwanger, ongepland, niet klaar voor kinderen, maar wilde het ook niet weg laten halen… Dan denk ik echt: ^&^%@#(@&*#%^, waarom zij wel maar ik niet???

xxx

Purpeled en Lautje, ik heb ook precies hetzelfde hoor! Ik hoor niet anders dan dat vrouwen zo maar zwanger raken en ondertussen ben ik een half jaar verder. Maar ja als ik het met andere vergelijk heb ik ook nog geen recht van klagen aangezien sommigen hier al in ronde 27 zitten (geloof ik).

Hoi meiden,

Purpled, bedankt voor het duimen. :-

Wat gek dat bruin bloedverlies. :think: Ik zou helaas niet kunnen zeggen of het litteken en het bruinverlies met elkaar verband houdt, maar je kunt altijd even de Ha bellen als het zich blijft voordoen. Al is het alleen maar om daarover wat meer duidelijkheid te krijgen.

Marieke… wat een vage klachtjes. :think: Hopelijk is het bruin bloedverlies vals alarm?! :pray: :pray:

Tammy… ik herken je verschijnselen, ook ik heb ze nu af en aan. Dan weer steekjes, dan weer een zeurend/spierpijnachtig gevoel in de buik.

Hopelijk is het een goed teken! :pray: :pray: :pray:

Nienke2… heel veel sterkte! :hug:

Chantal…na zo’n lange tijd is het jullie enorm gegund dat het raak is.

:pray: :pray: :pray: :pray:

Hier gaat het goed. Nog steeds vage klachten. :shifty:

Ik ga a.s donderdag ochtend waarschijnlijk testen. Dat is vroeg, maar met een gedachte erachter. Indien positief, dan kunnen we het gelijk aan familie vertellen. ( We vieren v/d week verlaat sinterklaas en gaan een weekendje weg met familie) Indien negatief, dan zijn we alvast wat voorbereid op de teleurstelling en is het ook nog niet 100% zeker dat we niet in verwachting zijn. :wink:

M’n vriend en ik gaan vanavond naar familie ( zijn woensdagavond terug). Dus tot later.

:-

Kan me jullie berichtjes heel goed voorstellen. Toen wij voor de eerste gingen werd ik maar niet ongesteld. Dus ook een kwestie van heel lang wachten. Jullie worden wel (redelijk) regelmatig ongesteld, maar worden elke maand weer teleurgesteld. Ondertussen lijkt de periode heel lang te duren omdat je er zo mee bezig bent…

Nou ja, wilde in ieder geval zeggen dat ik me kan voorstellen hoe jullie je voelen.

Marieke, nog steeds bruinverlies?

Nienke

Zo zoals beloofd, ja ja ik kom mijn afspraken netjes na :wink:, kom ik weer even buurten en kom even reageren op een aantal.

Zal niet op iedereen lukken, maar ga mijn best doen.

Femmieke: Van een keer klussen in de goede periode kun je ook zwanger raken. Je hoort dat ook best vaak, dus hier draaien de duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Djoesie: Wat fijn dat je eitje gegroeid was van het weekend. Is hij al gesprongen??

Lelle: Lief dat je naar me vroeg, toen ik even niet geweest was :-. Geeft toch het gevoel, dat je niet vergeten wordt als je even niet komt buurten.

Lautje: Hoe gaat het nu met jou?? Hoe lang moet je nog tot je NOD, als je uitgaat van je eisprong??

Brendaatje: Klink wel heel positief hoor!! Ik herken inderdaad ook best veel bij jou. jij had toch ook gelijk na de eisprong klachtjes??? Veel plezier bij familie!! Snap dat je eerder wilt testen hoor!! Zelf denk ik nog helemaal niet na over testen, moet nog 9 dagen tot aan NOD, tenminste als luteale fase 14 is, meestal is die bij mij 10 o 12, dus kan ook nog 5 dagen zijn, maar we achten rustig af.

Krabje: Spannend hoor, zal wel heel leuk zijn voor je als het raak zal zijn. hoe voel je je vandaag??

Marieke: Heb je dat wel vaker gehad eerst bruin verlies?? Misschien innesteling?? Of is het alsnog door gebroken??

Purpled: Zal voor je duimen dat de cellen zich samensmelten :pray:. Ik snap je gevoel echt helemaal. Pas heb ik het zelf ook gehad. Je gunt het anderen van harte, maar toch jammer als je er zelf wat langer over doet en een ander snel zwanger is.

Nienke: Hoe voel jij je eigenlijk.

Nou hier nog steeds vage klachtjes :think:. Moet zeggen dat ik wel beetje onzeker van wordt. Vandaag weer die menstruatieachtige gevoel, af en toe trok het naar mijn lies. Soms een steek links of rechts in mijn zij. Vanmiddag kreeg ikonder mijn navel een hele iritante steek, wat dat nou weer was. Ach ja, we wachten het gewoon rustig af. Ben er wel mee bezig, maar vind vanmezelf ook wel dat dat mag, maar ben er wel rustig onder. Nou tot snel weer. Fijne avond :-

Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb…

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, ben ik er bijna! Zit nu op dag 26 namelijk. Maar ja, als ik uitga van mijn eisprong, die op dag 20 is geweest, dan duurt het nog wel even! :roll:

x

@ Lautje, je menstruatie komt toch altijd zowiezo 14 dagen na je eisprong? Of zit ik nu fout?

Lau… als je met grote waarschijnlijkheid op dag 20 je ei hebt gehad, dan duurt je LF nog ongeveer 6 dagen. Ik denk dat je dan ergens tussen 10-13 dec. je NOD hebt.:wink:

Hoe is het met Marieke?

Tammy, Lau, ( Chantal ook?) en ik hebben dan ergens volgende week hun Nod.

We moeten gewoon allemaal zwanger zijn, punt uit! :pray:

Ooooooooooh wat spannend!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Bah, ik ben er veels te veel mee bezig. :doh: :wink: :oops:

Ik ga maar eens stofzuigen en dweilen. :lol:

Doeg, tot morgenavond! :-*

P.s: Ja, Tammy… ik heb ook al vanaf de eisprong vage klachtjes. Ook net als jij rare steekjes en een wat spierpijnachtig gevoel onderin de buik.

We wachten geduldig af. :liar: :wink:

Brendaatje: Lijkt me goed idee dat we met zijn allen zwanger zijn!! Daar duimen we voor, daar gaat die dan

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoop dat het geluk gaat brengen. Ben hier ook heel geduldig aan het wachten :liar: :naughty: :wink:

Chris: Je menstruatie kan ook 10 dagen na je eisprong komen. Je luteale fase, dus periode tussen eisprong en menstruatie moet minimaal 10 zijn, kan dus verschillen.

Spannend weer dat wachten… Maar wat duurt het WEER LANG.

Ik hoop zo dat we allemaal een positieve test hebben, en daarna lekker zwanger blijven !!! Deze maand zijn we al weer een jaar bezig… de tijd vliegt.

Oke thanks Tammy, ben ik weer wat wijzer!!

Ik blijf duimen voor jullie allemaal :pray: Ik wil wel naar de september wannabe’s maar hier is nog geen topic van…

Purpled: Ik heb geen idee waar dat bruinverlies van kan komen.

En jaloers omdat je buurvrouw zwanger is. Meid ik ken het helaas maar al te goed. Wij kregen vorig jaar met kerst te horen dat mijn schoonzus weer zwanger was van de 3e, ongepland. Heb toen even heel flink gebaald en een maand later vertelde een van mijn beste vriendinnen dat ze ook zwanger was. Dus jaloezie genoeg.

Je wil gewoon graag een kindje en ondanks dat je al een mooie meid hebt wil dat je dat nog eens meemaken. Ik ken het en je bent zeker niet alleen in je gevoel :-

Tedski: ook jij mag klagen hoor!!! :-
:-* Of je nu een half jaar bezig bent of zoals wij al 2,5 jaar, het gevoel wordt er niet anders van. Je kunt net zo intens verdrietig zijn als het weer niet is gelukt.

Brendaatje: Je gaat wel heel vroeg testen :shock: maar ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tammy: ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.

Chris: je lf kan ook korter zijn dan 14 dagen. De mijne zit tussen de 8 en 10 a 12 dagen. Te kort dus. Maar normaal is tussen de 12 en 14 dagen.

Lautje: We gaan gewoon allemaal naar dezelfde week met NOD.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik moet nu nog een week wachten maar als ik kijk naar mijn normale cyclus wordt ik zaterdag ongi. Ik ben benieuwd of ik het weekend doorkom. Ben in iedere geval bang dat deze poging niet gelukt is. Ik voel me zo normaal…

Liefs, Chantal.