Wannabe augustus mama's

Nou sorry dat het zo lang duurde, was ook erg druk met andere zaken :oops:

Maar hier ben ik weer en ik heb mijn eisprong dus al gehad, donderdag zag ik iets en dacht neen dat is veel te vroeg, vrijdag ook een beetje en dus gisteren heel erg en steekjes in mijn onderbuik! We hebben dan gisterenavond maar geklust, het is erg vroeg deze maand en ik hoop dat we toch nog een kansje hebben want we hebben maar één keer geklust en dat was dus gisteren :oops:

Uitgerekend zou ik mijn ongi moeten hebben nu tussen elf en veertien december!

Lieke, ik vind die van Matcare ook niet duidelijk hoor! Ik heb afgelopen maand de normale van CB gebruikt en die vond ik een stuk duidelijker! Daar mag je ook 's morgens mee testen en dat vind ik prettiger, kan echt niet 4 uur niet plassen overdag.

Terug van een weekendje weg… Was plezant! :smiley:

Ja, mijn eitje was dus gegroeid vrijdag, was intussen 16 mm dus ik zou mijn eisprong moeten gehad hebben tijdens ons relaxweekendje… :wink:

Femmieke: een keertje kan raak zijn hé. Wie weet …

Tedski & chris : Ik vind het heel erg spijtig voor jullie… :hug:

Lelle: Ik duim voor je…

hey ladies

Ik had toch op wel meer positief nieuws gerekend. Heel erg jammer. Dus een hele dikke, maar dan ook een hele dikke knuf voor Tedski en Chris

Ik vind die van Matcare ook niet zo heel duidelijk. Ik had wel een hele diudelijke teststreep, maar hij gaf elke dag een licht lijntje, en dat vind ik zo irritant.

Femmieke, 1 keer kan genoeg zijn! Maar waarom zou je vanavond ook nog niet een kansje wagen?

en hier is het nog steeds spannend. Maar ga morgen niet testen, ik wacht nog geduldig af. Moet zeggen dat dit na de negatieve test wel goed gaat. Gelukkig meldt manlief zich morgen ziek en is hij hierna 2 dagen vrij. Dus als ze komen, dan heb ik wel mijn ventje om me heen die me er weer even doorheen sleept.

Nou dat er maar snel positief nieuws mag komen hier in dit topic :pray: :pray: :pray: dat hebben we wel verdiend.

Ik ga ook duimen voor positief nieuws!!!

:pray: :pray: :pray:

xxx

Ik ga ook duimen voor positief nieuws, want er mogen nog wel een aantal augustus-mama’s bijkomen!!!

Linda stuur me even een paar hcg-tjes :wink: .

Ik heb al geplast, dus hier komt vandaag geen test. Ik hoop echt dat ik deze dag overleef, dat zou al heeel wat zijn. Maar ik heb weinig hoop. :frowning:

Tamara en Chantal hoe gaat t met jullie?

en Bren nog een weekje :lol:

Lautje wanneer verwacht jij je nod nu ongeveer, 12 december?

enne wilde dit jullie niet onthouden. Gisteren hebben we de dvd van Symphonica in rosso gekeken, ik was weer helemaal verliefd op die danser, hahaha.

Hier een filmpje, in dit nr is hij de enige mannelijke danser. Niet echt duidelijk, maar voor mij genoeg :inlove:

Ik laat mijn NOD gewoon nog maar even staan op 7 december. Maar ga voorlopig dus ook echt niet testen!

Ik voel ook helemaal niets, dus verwacht eigenlijk niet dat het raak is… :frowning:

x

Lieve schat, dat hoeft echt helemaal niets te zeggen hoor dat je niets voelt! Ik duim in ieder geval heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: moet toch wel een klein beetje helpen.

:-*

Je bent een schat!!!

x

djoesie; hopelijk leuk souvenirtje aan je relaxweekend :wink:

chris en tedski; balen, ongi :frowning: :hug:

lautje, ik duim voor je!!

ik heb weer eens een banner gemaakt, ga maar weer uit van 28 dagen… dus komend weekend klusweekend :dance: heb nog geen ovulatietesten gekocht. als ik nu weer ongi word, ga ik ze bestellen.

Dames, even een vraagje.

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan van matcare. Blijkbaar vinden jullie die dus ook niet allemaal even prettig. En nu een ini mini licht lijntje, maar een lijn is een lijn? Of hoop ik nu gewoon teveel? Zal over 3 dagen nog een keer testen met ochtendurine, dat zegt de bijsluiter en ik heb nog 1 test over, maar ik ben zo ongeduldig nu :shifty: Je moet echt heel goed kijken om het te zien, maar hij is er wel…

Wat denken jullie?

Tja ik zou zeggen een streep is een streep, had bij mijn mk ook een hele lichte streep en was dus wel zwanger.

Vorige maand alleen had ik een posi test van 5 minuten, had em op de foto gezet en echt duidelijke streep, alleen na 5 minuten was ie weg :think: heel raar.

maar als je een streep ziet die blijft zou ik zeggen gefeliciteerd!

Liefs Marieke

Mamalies, ik heb ook positieve ervaringen met lichtje streepjes op de matcare. Maar zou er niet teveel vanuit gaan, een test als de Kruidvat test of de digitale testen zijn betrouwbaarder in mijn beleving.

Succes :thumbup:

Nienke

Morgenochtend ga ik het nog een keer proberen en als het dan weer zo vaag is koop ik een andere. Nog eventjes onzeker dus, maar er is een kansje :slight_smile:

wij hadden het over de matcare ovulatietesten en niet de zwangerschapstesten :wink: . Maar een streep is een streep!!! alvast een kleine felicitatie. Het beste kun je een digitale cb halen. Altijd leuk om het woord: ZWANGER te zien :mrgreen:

Hier nog steeds geen ongi :dance:

Haaai meiden,

Wat is het hier rustig. :shock:

Nu was ik er zelf ook niet ivm nachtdiensten, maar jullie waren dus ook de hort op?

Allemaal een fijn weekend gehad?

Chantal, hoe gaat het, al andere ( positieve) klachtjes gekregen?

Femmieke, veel succes deze maand. :-

Tammy, hoe is het met jou?

Tedski en Chris! …Kl
te zeg! :hug: :hug:

Even copy paste:

Hier gaat alles z’n gangetje. Ben onwijs blij dat ik heerlijk 8 dagen vrij heb. :dance:

Ik moet zeggen dat ik dit keer zeer goede hoop heb. Heb zelfs sterk het gevoel dat ik toch pril zwanger ben geweest als de menstruatie volgende week doorbreekt. ( of is dat een rare gedachte? :shifty: ) Vorige maand had ik dat gevoel helemaal niet. Helaas weet ik dat mijn lichaam me flink in de zeik kan nemen( zeker die tijd dat ik een cyste bleek te hebben), maar nu voelt het toch anders dan anders. ( lekker vaag zo. :roll: ) :wink:

Sinds een paar dagen na de eisprong heb ik iedere dag wel wat in mijn onderbuik. Dan weer typische steekjes ( die best lang aanhouden), dan weer een spierpijnachtig gevoel.

Mijn borsten zijn iets gevoelig maar veel soepeler dan dat ik normaal in de cyclus heb. :think:

Mijn reuk is weer heel sterk, ik ben wat vergeetachtig, heb wat meer afscheiding en ik voel me gewoon wat anders.

Ik zal denk ik echt teleurgesteld zijn,mocht ik niet zwanger zijn… maar zoals ik me nu voel ga ik zelfs voor mijn NOD al testen. :shifty:

X Bren.

He hallo, hier was ik ook weer eens.

Lelle: En hoe gaat het? Heb je je nog steeds in kunnen houden om niet te testen???

Chris: Dikke :hug: :hug: voor jou.

Tedski: Ook voor jou een hele dikke :hug: :hug:

Lautje: En bij jou ook nog geen sporen van de :twisted: :twisted: ? Ik hoop dat ze wegblijven.

Amy: lekker hoor!!! Als jij naar Parijs gaat zit ik nog één dag in Oostenrijk. Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt daar.

Lieke: Ik ken precies hetzelfde verhaal met de ovutesten van de matcare en de digi CB. Ik vind die van de cb een stuke duidelijker, of een smiley of niet. Niks geen geouwehoer of de streppjes even donker zijn of niet. Maar voor het geld is de matcare toch beter. (doet mijn portomonee niet zo’n pijn :mrgreen: )

Mamalies: Ik ga je toch vast voorzictig feliciteren!!! Doe anders over een paar dagen nog een test.

Brendaatje: :think: :think: Hmmm heel herkenbaar die klachtjes van jou :think: :think: ik zou er bijna wat van gaan denken.

Ik heb ze zelf ook maar ik gooi nog steeds alles op de pregnyl.

Gisteren werd mijn jongste neefje gedoopt. Was erg leuk, na de dienst hebben hub en ik toch allebei even een kaarsje aangestoken. Kan nooit kwaad. Later bij mijn schoonzus thuis was ik de enige daar in huis die zo’n beetje het huit uit zweette :oops: :oops: Bah wat had ik het warm en verder had iedereen het koud.

En zo zijn er nog wel meer vage klachtjes, maar zoals ik al zei, dat komt door de pregnyl.

Voor iedereen die het nodig heeft: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs, Chantal.

Nee, nog geen :evil: te zien…

Toch voel ik niets meer, wel pijn in mijn rug gehad, maar dat was van het schrobben van mijn huis denk ik… :oops:

x

Dag lady’s even een berichtje van mijn kant. Heb even geen tijd om te reageren om iedereen, maar beloof dat snel te doen, misschien vanavond nog even, maar ligt eraan hoe laat visite weg gaat.

Met mij gaat het goed :D, hoop ook dat het zo blijft mocht ik ongesteld gaan worden. Ik weet echt niet wat ik op de NOD dag moetr gaan vewachten wel of geen rode duivels. Soms heb ik sterk gevoel ongesteld te gaan worden en soms juist dat ik misschien eventueel wel eens zwanger zou kunnen wezen. Zoals ik dus al vertelde had ik 2 dagen voor mijn eisprong wat onrustig gevoel in mijn onderbuik, dag voor en zelfde dag gespannen gevoel, eigenlijk voelde ik dus heel goed wanneer mijn eisprong plaats ging vind, had eigenlijk nog nooit eerder buikpijn of dan wel iets gevoel als mijn eisprong ging naderen. Dacht dat het na de eisprong wel over zou gaan, maar vrijdag dag na eisprong had ik nog steeds regelmatig last van wat steekjes en onrustig gevoel, zaterdag heb ik zeer weinig gevoel, zondag alleen in bed wat steekjes en menstruatie achtig gevoel, eigenlijk snap ik er vandaag niks meer van :?, heb eigenlijk hele dag al een soort licht aanhoudende menstruatieachtig gevole, heel af en toe is het weg, maar komt ook weer terug, af en toe heb ik het idee dat soort spierpijn is , heb het gevoel echt heel laag beneden zeg maar net boven schaambot, heb werkelijk geen idee wat ik ervan moet denken. Moet zeggen ben wel deze maand voor het eerst begonnen met ovulavit, daar zit teunisbloem en monikenpeper in, helpt voor best veel problemen. Ach we wachten het gewoon af, ga nog nergens van uit, maar begin wel te denken als ik hele dag met zo’n gevoel rond loop. Rond de 14de verwacht ik mijn menstruati, tenminste als luteale fase 14 is, vorige keer was deze 11, dus moet gewoon rustig afwachten. Zal wel leuk zijn. Nou krijg zo visite, dus geen tijd meer. Kom snel weer langs. Fijne avond allemaal :-*