Wannabe augustus mama's

djoesie; welkom en veel succes!!

tammy; nee dat hebben ze nog niet onderzocht

vandaag weekje parijs geboekt :dance:

Dames, ik ga toch vandaag niet testen. Ik heb echt het gevoel dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Ik wacht dus toch maar gewoon even af. Dalijk gaan we weg dus tot een keer! :wink:

Hai meiden, goedenmorgen.

Tammy… fijn dat je zo’n goed zicht heb op wanneer je ei hoogstwaarschijnlijk is gesprongen. En nu wachten… hoop dat je je hoofd koeler dan ik kan houden. ( ik ben niet zo relaxed in de wachtperiode :o )

Ik duim hard voor je hoor. :pray:

Welkom Djoesie! Dat het voor jou ook maar gauw raak mag zijn. :pray:

Lieke, wat raar zeg… nu al een ei. Naja, het belangrijkste is dat het goed groeit, kwalitatief goed is als het springt en de LF lang genoeg is.

Chris, nu al wat vroeger migraine… hmmmm, wie weet! Spannend voor je. :pray:

Lelle… was meer trek in zoetigheid geen eerder verschijnsel van je , toen je zwanger was?

Chantal, misschien wat vroeg… maar voel je al wat verschijnselen?

Linda, wat waren je klachten voordat je wist dat je zwanger was? Ik had al gelezen dat je een wat opgeblazen gevoel had, maar ik ben benieuwd naar evt andere klachten. :wink:

Tedski… :hug: Wie weet zet het niet door, er is nog hoop.

Even copy, paste:

Hier gaat het redelijk meiden. Ik moet zeggen dat ik het echt spannend vind. Gister kreeg ik in de ochtend met veel moeite 2 boterhammen weg. Ik had direct een heel erg opgeblazen gevoel. Later op de dag ging het wat beter, maar ik merk dat m’n maag toch wat van slag is. Ik heb sinds woensdag gewoon gauw een drukkend en soms zelfs stekend gevoel in de maag als ik gegeten heb. Hopelijk is het vandaag wat minder. ( of niet, als het een goed teken is. :wink: )

Meer afscheiding, geen pijnlijke (??) borsten. ( heb ik altijd rond deze tijd) en nu een continu drukkend gevoel in de onderbuik. :think: :think:

Ik voel zelfs af en toe steekjes links en rechts.

M’n lichaam maakt het me weer lekker makkelijk… NOT! :o

Het wordt/is wel spannend voor een hoop meiden hier.

Even wat duimpjessmileys planten:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Voor deze ene keer ben ik bijgelovig. 7 smileys in 7 rijen. :wink:

X Bren. :-*

Oja Amy… ik gebruik de sensitesten. Heel goedkoop en goed werkend. ( Ik krijg een duidelijke streep op het moment dat ik de lhpiek heb.)

Ik koop altijd een pakketje van 12 voor zo’n 13 euro. ( zonder verzendkosten)

Vanaf dag 9/10 test ik dan 2 x daags. Meer dan 1 pakket per maand heb ik nog niet nodig gehad.

Ik gebruik ook Sensitesten en ben ook heel tevreden!!!

xxx

Zo ladies wat is t stil hier vandaag!

Djoesie was je ei gegroeid?

Lieke wat een vaag gedoe allemaal. Als je met vragen zit gewoon bellen hoor. Maar dat ze een eitje zag is toch wel weer mooi. Dat wordt klussen de komende dagen.

Tedski ik duim echt dat je niet ongi wordt en dat je zondag toch een vette positieve test in je handen mag houden.

Amy weekje parijs!!! ik ben jaloers. hahaha

Hier zit manlief alleen maar te zeuren om wintersport, maar daar heb ik t niet zo op.

Toen ik zwanger was van Kian gingen er zakken cola flesjes en kersen van har*bo door heen, waren niet aan te slepen, hahaha.

en verder weet ik t echt niet wat deze dagen mij gaan brengen. Dan denk ik ik word ongi en 5 min later, krijg ik weer een positief gevoel. We zullen zien.

Ik gebruik de persona staafjes en matcare dipstick. Ik ben meer tevreden over de personastaafjes.

enne Bren, als dat geen geluk breng dan weet ik t ook niet meer.

Djoesie: Welkom hier. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Hoe groot was je ei vandaag???

Lelle: Wil je van mij eigenlijk ook gegevens hebben voor het lijstje?

Chris: En hoe gaat het met jou???

Lieke: Das wel heel snel dat er weer een ei groeit. Maar nu je het weet, klusze!!

Tedski:Mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: volop voor jou!!! Hoe gaat het???

Amy: oooh wat lekker een weekje Parijs. Erg gezellig. Wanneer ga je er heen??? Parijs is een mooie stad. Geniet ervan!!

Brendaatje: Al verschijnselen??? Jawel maar dat komt puur door de pregnyl (houdt ik me voor) , dus ik scheep alles af en neem niks serieus.

Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je lichaam gelijk heeft en dat ie je niet voor de gek houdt.

Tammy: Hoe is het met jou???

Lautje: Hoe gaat het met jou???

Ik ben zelf ook al een en al hormonen (met dank aan de pregnyl???). Vanmiddag op het werk, in welke groep ik ook kwam…Pffff wat een sauna zeg, ik had het heet!!! (mijn collega’s niet, zaten te zeuren op mijn groep dat het daar zo koud was.) En een jongentje sloeg/schopte heel hard tegen de boarding bij de ballenbak. Ik zag het niet maar hoorde alleen een hele harde knal. Schrok me helemaal wezenloos en begon bijna spontaan te huilen. :oops: :oops: Heelvreemd.

Liefs, Chantal.

Ja natuurlijk wil ik jou gegevens ook!!

En wat hormonen allemaal wel niet met je kunnen doen. Ik hoop dat het voor een goed doel is? Wat is je voorgevoel, of durf je dat niet te hebben?

pregnyl is gewoon troep.

Ik duim in iedergeval echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!!!

Hi hi!!!

Hier gaat alles lekker hoor!!! :mrgreen:

Ben ontzettend blij dat het weekend is, heb het echt nodig!

Kom meer omdat het de hele week heel druk is geweest… Overdag natuurlijk gewoon gewerkt en alle avonden weg geweest. Zondag natuurlijk de poes weggebracht, maandag op visite, dinsdag naar Ikea (niet echt naast de deur… Hoorn - Amsterdam :shifty: ), woensdag kwam een collega naar mijn huis kijken, gisteren naar Amsterdam om nou eindelijk de sfeerhaard te halen waar we verliefd op waren geworden en vanavond had ik eigenlijk naar de opening van een winkel gemoeten. Een oud collega van hubbie is voor zichzelf begonnen, maar ik had echt geen zin om mee te gaan. :naughty: :snooty:

Ga zo alvast boodschappen doen voor het weekend, want zondag komen mijn ouders, en gaat mijn vader de haard ophangen! :dance:

Verder voel ik helemaal niets… :snooty:

Maar ja, mijn ei is ook pas 3 dagen geleden gesprongen…

xxx

Lelle: wat mijn voorgevoel is??? Dat ik gewoon ongi wordt. Dat houdt ik me voor en ik ga uit dat het niet gelukt is. Heb het recept voor clomid ook al weer thuis liggen.

Ik ga je pb sturen.

Liefs, Chantal.

Wat blijft het hier rustig zeg. Niemand wat te melden?

Nou dan ik maar.

Ik heb vanmorgen getest met zo’n ultratest. En natuurlijk zo negatief als wat. Zelfs niet na een paar uur een inimini vaag lijntje. Dus ik denk dat mijn :twisted: gewoon gaan komen één dezer dagen. Al blijf ik een vaag gevoel in me buik houden, dus er is een heeeeeeeel klein beetje hoop. Maar ik reken er zeker niet op.

Ik hoop dat tedski ons beter nieuws kan vertellen morgen :pray:

Hier ook nog geen nieuws…heb nog steeds een soort van spierpijn gevoel in mn buik. Heb soms krampen wat lijkt op menstruatiekrampen. Verder nog wel wittige afscheiding :think:

Ik heb gisteren ook een testje gedaan, maar natuurlijk veel te vroeg en negatief. Nu wach ik gewoon braaf of mn menstruatie uitblijft. Ik ga niet eerder meer testen…maak me zelf anders helemaal gek.

Succes allemaal :pray:

Chris, het kan nog alle kanten op!

Ik ga duimen dat er weer een paar zwangeren bij zullen komen in augustus! :pray: :pray: :pray:

x

krabje; we gaan van 29 februari (een dag na mn verjaardag :mrgreen:) tot 5 maart!

lelle; balen van je negatieve test, misschien gewoon te vroeg getest??

Volgens mij heb ik de eerste sporen van :twisted: , heb ik toch geen regelmatige cyclus. Dan zou het nu dus 27 dagen zijn en hebben we dus weer op de verkeerde dagen geklust. Ik ging uit van een cyclus van 30 dagen. :cry:

Voelt nu ook echt als ongi in mn buik, vandaar ook mn migraine een aantal dagen geleden… Waarschijnlijk zal het wel doorzetten vannacht.

Chris, :hug: :hug: :hug:

Hoi meiden, ik heb even geen zin en tijd om op iedereen te reageren. Ik ben gisteren echt ongesteld geworden en heb wel even een traantje gelaten daarom. We gingen 's avonds weg maar wilde het liefst in de hotelkamer blijven om een flink potje te janken. Geen augustus mama dus.

Tedski, :: :: :hug: :: ::

Tedski en Chris… balen… :hug:

Joepie… gisteren positieve ovulatietest dus lekker aan de klus :lol:

Kan ik zelfs nog een augustusmama worden. Maar ik reken natuurlijk nergens op.

Oh Ja. Heb gisteren de Matcare ovutest gebruikt. Vond 'm voor de verandering niet zo duidelijk. De streepjes waren niet even dik, terwijl de digitale CB (waar ik er nog 2 van had liggen) wel een smiley gaf!!!

Wie gebruikt er nog meer Matcare ovutesten. Ik vind ze toch niet duidelijk genoeg… helaas. want ze zijn wel een stuk goedkoper.