Wannabe augustus mama's

Wauw Linda, super!!

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Chantal, uiteraard wordt er hier stevig voor je geduimd! :wink:

Amy, sterkte met wachten op de uitslag. Wel goed dat het uitgezocht wordt. Ovulatietestenā€¦ ik kan niet meer zonder. Een erg prettige handvat.

Fijne avond verder allemaal. :-*

JOEHOE LINDAAAAA GEFELICITEERD!!! EN DAT ER NOG MAAR VELE MOGEN VOLGEN!!!

Chantal, gelukkig is alles meegevallen. En dat is echt super dat t zaad van je mannetje pico bello in orde is. Dan heb je tenminste een goede kans. 3 weken zou ik ook niet volhouden hoor. En natuurlijk ga ik keihard voor je duimen. Kom maar op met dat mooie kerstkadootje.

Amy, fijn dat er verder naar gezocht wordt. De uitslag duurt wel lang, maar tis voor een goed doel.

nou ladies dat was t wel.

dikke knuf voor iedereen die m wil hebben!!!

joepie linda gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

brenda van welk merk gebruik jij ze? en hoeveel heb je er eigenlijk nodig per maand om je ei te spotten? ja ben echt een leek op dat gebied maar wil ze nu gaan gebruiken om geen maanden meer te hoeven missenā€¦ zwanger worden dat is bij ons geen probleem, dus als we dat meteen goed kunnen doen met eiā€¦ :wink:

testuitslag duurt idd lang, maar we hoeven niet 2 maanden te wachten gelukkig, kunnen ondertussen gewoon verder klussen :wink:

Linda gefeliciteeeeerd!! super joh!

Amy wat ontzettend balen zeg, een :hug: van mij voor jou!!

Linda!!!

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Ik wilde iedereen er nog op wijze als er veranderingen zijn, laat het me even weten dan verander ik t lijstje. Nieuwe nodā€™s graag. want ik wil dit topic gewoon open laten. Scheelt weer forumvervuiling, hihi.

Dat was t weer.

Bedankt voor alle felicitaties! Ik blijf duimen voor iedereen!

LINDA, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: Kom je nu ook meekletsen bij de augustusmamaā€™s? :smiley:

@ Amy :hug: :hug: :hug:

@ Chantal, mijn duimen draaien overuren :thumbup: :thumbup: :thumbup: Maar 3 weken wachten is idd wel langā€¦ Lijkt me ook lastig vol te houden als je weet dat je eigenlijk na 2 weken kunt testen.

Goedemorgen dames,

Dacht laat ik me maar weer eens laten zien, want zag dat ik dinsdag voor laatst geageerd had. Heb wel meegelezen, maar niet echt tijd om te reageren. Zal proberen op zoveel mogelijk mensen te reageren.

Vroeg me trouwens af, wie had er pas nou wat bruinig bloed verloren, paar dagen na de ovulatie?? Stond me bij dat iemand dat hier had gehad, maar wist niet meer wei.

Krabje: Spannend meid, ga echt heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:. Vroeg me trouwens wel iets af, is er bij jullie iets gevonden in de MM waarom het niet op natuurlijke manier wil lukken?? Bedoel met natuurlijk zonder de MM.

Linda: Kun je het al een beetje bevatten??

Brendaatje: Hoe voel je je nu?? Klinkt wel heel positief :pray:

Chris: Ook bij jou klinkt het erg positief. Hoe voel jij je nu?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Tedski: Jij had gisteren je NOD , zag ik. En??

Lelle: Ook voor jou wordt het spannend hƃĀ©. Voel je wat anders dan anders??

Amy: Laten we hopen dat er niks geks uit de chromosonenonderzoek komt. Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan blijft zitten. Hebben ze al eens onderzocht of je baarmoederslijm wel dik genoeg is om goed in te nestellen??

Lieke: Hoe gaat het met jou??

Volgens mij heb ik zo iedereen gehad. Hier was mijn tem lager dan andere dagen, dat betekent bij mij eigenlijk altijd dat mijn eisprong die dag plaats gaat vinden. Misschien mijn mannetje vanavond voor de zekerheid nog een keer verleiden, maar eigenlijk hebben we alle kansen die we hebben kwa klussen wel benut. Aan klussen kan het in ieder geval niet liggen. Sinds eergisteren is het wel begonnen met rommelen, dacht dat het mijn darmen waren. maar gisteren had ik soms steken links en rechts en een menstruatieachtig gevoel, ook vandaag voelt het daar onder tja hoe moet ik het zeggen krampachtig aan, dus hij staat echt op springen. Maar heb dit eigenlijk echt nooit eerder gevoelt, voel eigenlijk nooit mijn eisprong ook niet iets de dagen ervoor :think:. Nou dames ga even mijn huis doen en dan moet ik naar mijn werk. heb een lang dagje voor de boeg van half 2 tot half 11. :-*

@Tammy wrote:

Krabje: Spannend meid, ga echt heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:. Vroeg me trouwens wel iets af, is er bij jullie iets gevonden in de MM waarom het niet op natuurlijke manier wil lukken?? Bedoel met natuurlijk zonder de MM.

Ja ze hebben wel een paar dingen gevonden die niet helemaal goed zijn. Ik heb een veel te korte LF. Dat kan een reden zijn dat het zwanger worden niet wil.

En de kwaliteit van het zaad van hub is niet echt goed.

Daarom waren we gisteren ook zo blij dat er zoveel zwemmers in zaten en dat de gyn het superzaad noemde. Nu maar afwachten of het gaat lukken met iuiā€¦anders gaan we over een half jaar toch door voor ivf.

Werk ze vandaag!!!

Liefs, Chantal.

@ Tammy, hier alles goedā€¦voel nog steeds van alles. Werd vanmorgen heel beroerd wakker. Migraine :x , heb ik eigenlijk nooit last van behalve met menstruatie en rond de eisprong. Schommeling van hormonen zeg maar. Dus wie weetā€¦ :pray:

Viel me vandaag ook op dat ik overal ā€˜rareā€™ luchtjes ruik :sick:ā€¦

Ik weet het echt niet, ik zal echt nog even moeten wachtenā€¦

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik lees al een tijdje mee maar kreeg zin om met jullie mee te kletsenā€¦ Eerst en vooral PROFICIAT aan wie zwanger is. :clap: :clap:

Krabje: HƃĀ©ĆƒĀ©l veel succes! Ik duim voor je :thumbup: :thumbup:

Tammy: Ik verwacht mijn eisprong ook vandaag of morgen. Morgen heb ik bij de gyn een follikelmeting dus dan zal ik meer weten. Laat ons duimen dat het deze keer raak is. (ook hier duurt het al veel te lang naar mā€™n zin)

Gezellig dat je mee komt kletsen, als je Lelle even pbt, dan zet ze je op het lijstje. Als ik het goed begrijp zit je in de MM. Wordt je al geholpen bij het zwanger worden of kijken ze alleen de follikel na?? Zijn jullie al erg lang bezig??

@Amy82 wrote:

l

we zijn trouwens wel van plan om nu ovulatietesten te gaan gebruiken zodat we mijn ei kunnen traceren. willen nu elke kans benutten die we krijgen. zwanger worden is ons probleem niet (3x in 7 maanden), zwanger blijven, daar gaat het misā€¦!

ff snel binnenspringen ā€¦ ik heb dat probleem ook (is duidelijk aan mijn banner te zien). Bij mij word er door mijn lichaam niet genoeg progesteroon aangemaakt, en die moet ik dus extra slikken tot Ā± 16 weken. sterkte! :pray:

Tamara nu ook proberen om rustig te blijven he!!

:wink:

Oh chantal wat is t toch spannend!!!

Chris migraine komt inderdaad wel eens voor bij zwangerschap, dus laten we t hopen. Ik had juist helemaal geen hoofdpijn meer, 9 maanden lang.

Djoesie WELKOM!!! Stuur me idd ff een pb.

Tedski heb je de testen nog kunnen laten liggen?

En eigenlijk voel ik weinig verder. trek in meer zoetigheid, en thatā€™s it. We wachten rustig afā€¦

Ik ben gestopt in januari met de pil dus dat is toch al een tijdjeā€¦ :frowning:

Ja, de MM is al wat gestartā€¦ Ik heb een cyste gehad (gelukkig was dit snel opgelost) Ik heb ook last van ā€˜langeā€™ cyclus (36, 39, 50!!) dagen. De gyn volgt me nu al een tijdje op om te zien wanneer een eisprong kwam en of er wel een komt. Indien niet staat er clomid op het programma. Ik nam intussen duphaston om mijn cyclus regelmatig te krijgen. Nu om de zoveel dagen bij de gyn langs om te zien wanneer er een eisprong kan komen. Gisteren zag het er goed uit :dance: (eitje was 13 mm), morgen moet ik opnieuw langs gaan. Hopelijk blijft het goed. We krijgen dus hulp om te weten wanneer ā€˜het momentā€™ is en om alles wat regelmatig te krijgenā€¦ Hopelijk lukt het nu zo anders moeten we nog een stapje verder gaanā€¦ :frowning:

Het kan met momenten toch frustrerend zijnā€¦ en dat terwijl je er niet teveel mag mee bezig zijnā€¦ Probeer dat maar eens als je om de 2 dagen bij de gyn langs moetā€¦ :?

Krabje: Had niet gezien dat je al gerageerd had. Wat fijn dat deze keer het kwaliteit van het zaad wel goed was, kan me voorstellen dat je dan wel beetje hoop krijgt. ben hard voor je aan het duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Chris: Spannend hoor. Het zijn wel verschijnselen, dus wie weet.

Lelle: Spannenddd :pray:

Djoesie: Ik snap jou gevoel heel goed, zit zelf ook in ronde 9. In februari dus een jaar bezig. Kan me voorstellen, dat als je bij de gyn loopt het nog lastiger is om er niet mee bezig te zijn. Sterkte ermee, laten we hopen dat het deze ronde gewoon raak is.

Ga nu naar mijn werk :-*

Hallo allemaal.

Vanmorgen voor een controle-echo geweest en daar werd in mā€™n linker eierstok een follikel gezien, m.a.w. er zit al weer een eisprong aan te komen :shock: :shock: De echoscopiste vond dit wel vreemd, aangezien ik dit weekend nog een heel lichte positieve zwangerschapstest heb gehad en natuurlijk het bloedverlies.

Nou snap ik er helemaal niks meer van!! Lijkt me wel vroeg om nu al weer een eisprong te hebben. Je zou haast denken, ben ik wel zwanger geweest. Maar gezien de vele positieve zwangerschapstesten ben ik het toch echt wel geweest.

RAAR. Nou jaā€¦ maakt niet uitā€¦ als ik maar weer zwanger word. :smiley:

Tammy, ik heb morgen mijn NOD, maar ik denk dat ik toch gewoon ongesteld ga worden. Mijn voelt zoals het altijd voelt als ik ongesteld moet worden. Daarnaast heb ik vandaag twee keer een lichte verkleuring op mijn toiletpapier gehad. Echt heel minimaal hoor, maar op het moment gaat bijna elk gebruikt toiletpapiertje onder de loep :wink:

Lelle: nog even afwachten maar toch al super spannend :smiley: succes

Lieke: ja, het is toch wel heel vreemd allemaal. Konden ze je niet wat meer uitleg geven toen de echo werd afgenomen? Toch wel vervelend als je dan thuis komt en een pak vragen hebtā€¦ Zeker met die positieve test en het bloedverlies die je hadā€¦ Raarā€¦ succes.

Tammy: Neen, we mogen zeker de moed niet verliezen, ook al duurt het wat langerā€¦ Misschien is deze maand wel eens heel vruchtbaar hƃĀ© :pray: