Wannabe augustus mama's

Sorry kan maar heel even kort reageren want ik zit op mijn werk. Ik heb echt sterk de neiging om nu al te testen, kan bijna niet wachten. Misschien dat ik het ook gewoon maar doe ook…

Hier ook nog steeds het ‘rare’ gevoel in mijn buik. T is net of ik teveel gegeten heb,spierpijn in buik en/of rug heb, ongesteld moet worden of gewoon heel erg opgeblazen ben, maar toch is het niks van alles. Ik heb ook een sterke neiging te gaan testen. Heb een zwangerschapstest liggen, maar denk niet dat mijn vriend het leuk vind wanneer ik alleen ga testen, maar heb ook nog ovulatietesten liggen die ik wel stiekem kan gaan gebruiken natuurlijk… hihi (of ik haal vanmiddag nieuwe testen) Wat zal ik doen?

Heb getest met een ovulatietest, die geeft twee strepen aan. Is een ovulatietest betrouwbaar om te testen of je zwanger bent??

:pray:

Ik wist eigenlijk helemaal niet dat dat kon…met ovulatietesten testen :think:

Dus ik kan je verder geen raad geven, ik hoop het voor je :pray:

Ik denk dat een zwangerschapstest betrouwbaarder is… :?

@ Tedski, heb je al getest? je maakt ons nieuwsschierig :lol:

@Lindaaa wrote:

Heb getest met een ovulatietest, die geeft twee strepen aan. Is een ovulatietest betrouwbaar om te testen of je zwanger bent??

:pray:

Ehm, het schijnt voor te komen… een positieve ovutest bij een zwangerschap.

Is de streep even donker als de controlestreep?

Ik zou zeggen… koop nog even gauw een zwangerschaptest. :wink:

Donkerder dan de controlestreep…

Heb nog wel een zwangerschapstest liggen, maar ik wacht maar even op mijn vriend…

@Lindaaa wrote:

Donkerder dan de controlestreep…

Heb nog wel een zwangerschapstest liggen, maar ik wacht maar even op mijn vriend…

Ok!

Spannend hoor. ;):pray:

Toen ik net thuis kwam dacht ik: ik ga het doen! Totdat ik me bedacht dat mijn vriend het toch echt niet leuk zou vinden als ik alleen ging testen. Dus heb het niet gedaan. Ik moet gewoon wachten tot vrijdag of zaterdag. Ik heb overigens nu ook weer het idee dat ik gewoon ongesteld word… heb pijn linksonderin mijn buik zoals het ook voelt als ik ongesteld word.

Linda, ik denk dat je beter een zwangerschapstest kunt doen maar ik heb ook gehoord dat een ovutest positief aangeeft bij een zwangerschap. Heb jij trouwens 4 uur niet geplast? Of het gewoon gedaan?

Meiden, ik duim voor jullie!!!

Mijn ovu test was vandaag negatief, dus ik heb inderdaad gisteren mijn ei gehad!

En olaten we nou net maandag en gisteren hebben geklust… :mrgreen: :wink: :lol:

En vanavond ga ik kijken of mijn mannetje nog te verleiden is!

xxx

Ff een snel berichtje van mij… Heb positief getest. We zagen een licht streepje en besloten snel naar de drogist te gaan om nog een test te halen voor morgenvroeg, bij terugkomst een heldere/duidelijke streep… Morgenvroeg test ik weer en dan horen jullie het wel weer! (duim nog even door aub!)

Een streep is een streep hoor Linda!!

Alvast een voorzichtige felicitatie van mij! :smiley:

lindaa spannend! ik duim voor je, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

zoals verwacht is het dus weer fout gegaan. we hebben allebei bloed laten prikken vanochtend voor een chromosonenonderzoek. want misschien zit daar iets mis dat het helemaal in het begin niet goed gaat met verdelen van de celletjes, aangezien het steeds in het begin misgaat… we krijgen over 2 maanden daarvan de uitslag. we mogen wel gewoon zwanger worden, daar is niks mis mee.

als er dus iets is met die chromosonen, helaas kan daar niets aangedaan worden… dan is het gewoon elke keer afwachten of het dan wel goed gaat of niet…

we zijn trouwens wel van plan om nu ovulatietesten te gaan gebruiken zodat we mijn ei kunnen traceren. willen nu elke kans benutten die we krijgen. zwanger worden is ons probleem niet (3x in 7 maanden), zwanger blijven, daar gaat het mis…!

Amy, :hug: balen dat het nu zeker weer mis is gegaan. En wat duurt de uitslag van zo’n chromosoomtest lang zeg!!

DIGITALE TEST IS OOK POSITIEF!!!

:: Gefeliciteerd :: meid!!! Super joh!! Geniet er lekker van!!

Gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD LINDA!!! :**: Geniet er lekker van

Lindaaa: Gefeliciteerd!!!

Amy: Dikke :hug: :hug: . Ik hoop dat er niks schokkends uit het chromosomen onderzoek komt.

Tedski; Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Voor de rest weet ik niet meer zo goed wat er geschreven is. Sorry :oops: :oops:

Zo de eerste inseminatie is een feit. Was wel even zenuwachtig voor die tijd maar dat is nu helemaal weg. Zaad van hub was heel goed, er zaten in dat kleine buisje 11 miljoen zwemmers :inlove: :inlove: :inlove: Volgens de gyn was het superzaad. Dus dat was een pak van ons hart.

Inseminatie viel wel mee, t was zo gepiepd. Alleen dat als ze de baarmoeder ingaan is niet zo heel fijn gevoel. Maar tis voor een heel goed doel. En nu maar hopen dat de zwemmers van hub en mijn eitje elkaar erg lief vinden :inlove: :inlove: :inlove:

De gyn zei ook nog doodleuk, als ik over 3 weken :shock: :shock: nog niet ongesteld ben dat ik dan mag gaan testen. mag wel met 2 weken maar als ik langer zou wachten weet ik het zeker. We zullen zien of we dat volhouden. Maar eerst eens zorgen dat ik overtijd ga…

Meiden het grote en lange wachten is begonnen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: jullie met me mee???

Liefs, Chantal.

Spannend krabje!! Ik duim voor je hoor! :thumbup: :pray: