Wannabe augustus mama's

Ik was dus in de war… Heb even weer gekeken. De 27ste was positieve bloedtest mogelijk en de 22ste was al de innesteling… Dus die 7-8 dagen kloppen wel… :roll: Hmn ok, het rare gevoel is dan dus niet de innesteling… Zal ik dan toch ongesteld gaan worden? Vorige keer had ik ook een cyclus van 26 dagen. Afwachten maar!

@Lindaaa wrote:

Ik was dus in de war… Heb even weer gekeken. De 27ste was positieve bloedtest mogelijk en de 22ste was al de innesteling… Dus die 7-8 dagen kloppen wel… :roll: Hmn ok, het rare gevoel is dan dus niet de innesteling… Zal ik dan toch ongesteld gaan worden? Vorige keer had ik ook een cyclus van 26 dagen. Afwachten maar!

Nee joh!!

@ Linda, spannen meid hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! :pray:

Hier steeds meer kwaaltjes, ik wil er niet te veel op te hopen maar voel ze wel. Pijnlijke borsten met veel aders, raar gevoel in mn onderbuik, misselijk vanmorgen, pukkels. Wou ik gewoon even met jullie delen. Als het allemaal erger word ga ik misschien zondag wel testen, en anders wacht ik netjes op mn NOD :smiley: succes iedereen met klussen, testen !!! :thumbup: :thumbup:

Liefs Christa

Voor degene die vroeg waarom ik niet gewoon een test doe…heb ik vanochtend ook gedaan :wink: natuurlijk harstikke negatief.

Ben benieuwd Chris!

Talulah, hoezo natuurlijk? Heb je zelf niet het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?

Hier is alles op zich rustig. Wel een vreemd gevoel in mijn onderbuik, heel laag, maar verder helemaal niks. Geen verschijnselen van zwangerschap of van aankomende menstruatie. Afwachten dus…

@Tedski wrote:

Ben benieuwd Chris!

Talulah, hoezo natuurlijk? Heb je zelf niet het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?

Nee had al een paar dagen een klein beetje bruinverlies, daarnaast had ik echt helemaaaal nergens last van.
Vanochtend is het rood doorgebroken :cry:

Talulah :hug: ,

Tedski, voor jou is het ook spannend :pray:

Ik weet niet meer wat ik allemaal voel, of graag wil voelen. Misschien ben ik er toch te veel mee bezig en wil ik het allemaal graag voelen :?

Dat hoor je tenslotte zo vaak. Zit hier wel met een :sick: bleh gevoel…misschien toch onbewust opgewekt.

Voor de dames die binnenkort moeten testen. Heel veel succes! Bij de augustusmama’s zijn we nu nog met zijn tweeën, zou leuk zijn als er een paar van jullie bij komen. :wink:

goede morgen allemaal!!!

Tedski blijft nog even spannend, ik hoop dat je zondagavond ons goed nieuws komt melden.

Christa, klinkt veel belovend!!!

Zo ook voor Linda, t kan nog echt je baarmoeder zijn. Volgens mij had ik ook last van mijn buik toen ik zwanger was van kian. Zo ongeveer 3 dagen voor me nod.

Talulah een hele hele dikke :hug: voor jou. Heb je de gyn al gebeld?

En Lau, is t gelukt :wink: .

Hier denkt man lief dat ik zwanger ben. En ik moet zeggen, bij Kian had hij het ook bij het juiste eind. Dus laten we hopen dat hij dat nu weer heeft.

Hahaha, mijn afgelopen twee nachten waren inderdaad erg kort… :oops: :lol: :mrgreen:

En vanvond ga ik het weer proberen… :angel:

x

@ Lelle, voel je ook al verschijnselen dan? Ben wel benieuwd of je wat voelt…je hebt al eerder een zwangerschap gehad dus…

Volgens de banner hebben we allebei nog 7 dagen tot aan de NOD. Zitten we samen in spanning!! :pray:

Het klinkt inderdaad wel veelbelovend wat ik allemaal voel…maar wil er nog maar niet te veel op hopen. Ik voel wel veel in mn onderbuik, maar de ene keer lijken het mn darmen en dan weer in de streek van de baarmoeder… :think:

@ Lautje, heb je nog wel tijd om bij te komen :wink: Succes vanavond!

pfff wat ik voel, ik voel eigenlijk niet zo veel, maar bij kian voelde ik ook niet zo veel.

T enige wat bekent voorkomt, is mn reukvermogen, en gister had ik trek in de Mac en trek in zoetigheid. Maarja dat zou ook gewoon toeval kunnen zijn. Al hoewel ik tegen de mac al maanden een afkeur heb en al weken niet gesnoept heb. Maar ik ben er weinig mee bezig, tis denk ik gewoon toeval.

Wanneer ga jij testen? Normaal gesproken zou ik maandag ongi moeten worden, heb een LF van 12 dagen. als ik maandag niets voel van een naderende ongi, ga ik misschien testen en anders dinsdag.

Ik heb waarschijnlijk volgende week woensdag mn NOD, als mn kwaaltjes erger worden ga ik misschien zondag al testen :think:

En anders wacht ik maar tot 5 December…kijken of Sint dan een leuk cadeautje voor ons heeft :pray:

Ik heb die m*t care testen, kun je 4 dagen voor je NOD mee testen staat er… :think:

Nou, moet wel zeggen dat ik na vandaag echt even een tot het weekend rust hou hoor… :shifty:

Heel erg leuk , super lekker natuurlijk, maar het vreet energie… :lol:

x

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ja je moet er wat voor over hebben, hahahaha. Maar die rust zal je hub ook wel nodig hebben.

zondag al testen!!! en ik dacht dat ik erg was.

Ik heb die supersonische testen, waar je al heel vroeg mee kan testen, maar ik wacht netjes, dat getuur naar streepjes daar heb ik t niet zo op. gelukkig heb ik maar 7 zwangerschapstesten liggen :oops: en nog een lading ovulatietesten, en die gaven bij mij ook vorige keer aan dat ik zwanger was. Ik hoop dat ik ze kan gebruiken, want de laatste ronde was dat nog eens nodig. werd ik snel ongi.

Haihai,

Meiden… ik begin al bijna te jubelen bij het idee dat er mogelijk weer wat zwangeren bij komen. :mrgreen: :dance:

Het klinkt veelbelovend, als ik het zo lees.

Haha die Lautje! Nou, je hebt in ieder geval echt je kansen benut nu. :wink: :mrgreen:

Ehm, ik heb weer wat vaags. Sinds gister heb ik continu een vol gevoel in mijn buik/maag/darmen whatever.

Je kent wel het gevoel dat je teveel gegeten hebt en je buik gewoon wat drukkend/stekend wordt?! Nou, dat heb ik dus continu nu. Ik eet minder, heb minder trek en ik ruik alles weer enorm sterk. :shifty: :think:

Het kan toch niet zo zijn dat je zulke klachten al 3 dagen na je eisprong hebt?

Is het uberhaupt een zwangerschapsverschijnsel? :think:

X Bren.

t zijn zwangerschapskwaaltjes, dat zeker. Of dat zo vroeg kan, weet ik niet. Maar vanaf de bevruchtig produceert het eitje hcg, misschien reageer jij er wel heeeel sterk op, dat kan. Maar ik denk dat je buik nu niet veel kan zeggen. Je reukvermogen zeker wel.

spannend… en het duurt nog zo lang, hihi

Ik heb ook steeds een gevoel dat alles vol zit in mn buik, opgeblazen etc. kan ook niet zo goed plaatsen waar ik het precies voel …

Op de site van KOK staat dat je innesteling 3 tot 4 dagen na de bevruchting al plaats kan vinden

http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/bevruchting_001.htm :think: dan zou je gevoel kunnen kloppen…

Hmmm… interessant. :think: Bedankt voor het meedenken. :-*

Ik heb net 2 broodjes op en het gevoel dat ik een hele koe heb opgegeten. :o

Hier staat ook wat: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=24030&sid=6d399ad77441773eb0776f0fe2a29273