Tedski ik zou dan zeggen dat je zondagavond je eisprong was. Omdat die in de herfst en wintermaanden meestal 's avonds springt.
Tamara wat fijn om te lezen dat het echt zo goed met je gaat!!
Chantal, logisch dat je zenuwachtig bent, dat zou iedereen zijn in dezelfde situatie.
Lautje jaccuzi!!! Ik kom eerst bij jou op visite hoor :lol:
Oh talulah laten we hopen dat het t begin is van iets heeeeeeeeeel moois. Wil je niet te veel hoop geven. Maarja ik hoop het zo voor je
Amy nog een :hug: vor jou.
dat was t volgens mij wel weer :-*
Hey meiden,
Lau, succes met het verleiden vanavond.:lol: Maar een dag voor de eisprong klussen is ook al heel effectief hoor. ( misschien wel het beste)
Tammy, goed dat je het rustige gevoel houdt. Das heel fijn. :thumbup:
Chantalā¦ wat spannend voor jullie zeg. Bijzondere dag voor jullie morgen, succes! :thumbup:
Tedske, nog een week wachten met testen? :shock: Gewoon doen wanneer je er zelf zin in hebt. Met mannen kun je het gevoel wat je hebt niet delen.
Als jij de hele week allerlei symptoompjes voelt en zo afwachtend en in spanning bent, dan kan je man niet van jou verlangen dat je zolang moet wachten.
Je man zal het ook wel spannend vinden, maar voelt niet wat jij allemaal voelt.
Talulahā¦ ik blijf nog even voor je duimen hoor.
Heeeeeeeeeellllp! Ik zit nu alweer in spanning voor mijn NOD, haha.
Jemig, moet bekant nog 2 weken wachten. :doh:
Ik begin alweer pijntjes in de (.) (.) te voelen, heb meer afscheiding en voel steekjes in de buik. Nu al. :shifty: :roll: :lol:
X Bren.
Dames, jullie hebben ook allemaal gelijk hoor! Ik dank dat ik aankomend weekend ga testen als ik niet ongesteld wordt. Ik neem ze gewoon mee naar dat weekendje weg. We hebben nog op zondagavond geklust (en op zaterdag) dus dat maakt onze kansen wel groter
Brenda, ik heb dat ook hoor! Als het raak kan zijn tot aan mijn NOD dat ik zenuwachtig ben. Dan duurt 14 dagen lang he?
Chantal, spannend hoor!! Ik duim voor je!
Taluah, waarom doe je niet gewoon een test
Dag Mede hopers (of zoiets),
Bloedverlies is hier gelukkig al snel gestopt. Ik heb weinig last gehad van buikpijn. Dus we gaan vol frisse moed door naar de volgende ronde. Hopelijk duurt het niet te lang voor mān cyclus zich heeft hersteld. Ik heb ook echt geen zin om eerst een menstruatie af te wachten. Donderdag moet ik toch nog voor een echo (i.o.v. verloskundige) om te zien of alles āschoonā is. Gelukkig mag ik, als ik weer zwanger ben snel voor een echo komen, want relaxed de eerste maanden doorkomen is er niet bij ben ik bang. Maar goed. zover is het voorlopig nog niet, eerst maar eens zwanger worden, dat kost al moeite genoeg, lees: bijna een jaar!!! .
Lieve meiden!!!
Moet even heel enthousiast zijn, heb een mega duidelijke ovu test in mijn handen!!! :dance:
Het streepje is donkerder dan die andere streep.
Vanavond dus klussen! :dance:
Alleen nu vraag ik me wel heel erg af of mijn LF niet te kort isā¦
Als ik namelijk uit ga van 28 dagen, zit het gewoon op het randje of er net onderā¦ :think:
x
Of je cyclus is weer wat langer! Maar goed dat je een posi test hebt!
@lautje84 wrote:
Lieve meiden!!!
Moet even heel enthousiast zijn, heb een mega duidelijke ovu test in mijn handen!!! :dance:
Het streepje is donkerder dan die andere streep.
Vanavond dus klussen! :dance:
Alleen nu vraag ik me wel heel erg af of mijn LF niet te kort isā¦
Als ik namelijk uit ga van 28 dagen, zit het gewoon op het randje of er net onderā¦ :think:
x
Wat goed Lautje! :dance: :dance: :mrgreen:
De komende 2 dagen (inclusief vandaag) klussen dus!
Succes!
Ik denk dat je nu weer een cyclus van 30, misschien wel 31/32 dagen hebt.
Op dag hoeveel van je cyclus zit je nu?
X Bren. :-*
Liekeā¦ toch fijn dat het bloeden al gestopt is nu.
Hopelijk heb je gauw weer een goede cyclus, of nog beterā¦ ben je direct weer zwanger.
Tedski, ben benieuwd! Jammer dat we tot maandag dan op de uitslag moeten wachten.
X Bren.
Lauā¦ het schijnt dat de eisprong tijdens de herftst/winter in de avond plaatsvindt.
Waarschijnlijk heb je dan morgenavond je eisprong. ( eisprong is 20 tot 36/40 uur na de start van de Lhpiek ( die meestal 3 uur 's nachts begint)
Wat een technisch verhaal, haha
X Bren.
Dus vanavond en morgenavond klussen?
Jeetje, hoop dat ik hubbie morgen ook zover krijg!!! :think:
Vanavond heeft hij geen keus!
Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclusā¦ Als ik dus morgen mijn eisprong heb, kan ik echt niet op dag 28 ongie worden, dan zou het veel te kort zijn!
xxx
lautje, kom op hoor hij MOET gewoon klussen, niets te willen
En als je idd op dag 28 ongi wordt, hup naar de gyn dan. Heb je ook wel slijmpjes?? Merk je aan je lichaam ook dat je een ei hebt?
Lieke wat fijn dat het weer iets beter gaat.
lautje, kom op hoor hij MOET gewoon klussen, niets te willen
En als je idd op dag 28 ongi wordt, hup naar de gyn dan. Heb je ook wel slijmpjes?? Merk je aan je lichaam ook dat je een ei hebt?
Lieke wat fijn dat het weer iets beter gaat.
@Brendaatje wrote:
Liekeā¦ toch fijn dat het bloeden al gestopt is nu.
Hopelijk heb je gauw weer een goede cyclus, of nog beterā¦ ben je direct weer zwanger.
Tedski, ben benieuwd! Jammer dat we tot maandag dan op de uitslag moeten wachten.
X Bren.
Tot zondag denk ik! We komen zondag al terug namelijk
Spannend lautje, huer vandaag ook een positieve test, dan hebben we dus bijna tegelijk onze NOD. Kunnen we samen aftellen
Lieke: Fijn dat het bloedverlies over is. Gelukkig heb je niet veel last gehad van buikpijn.
Brendaatje: Ik ken het gevoel, van in spanning zitten voor je NOD, dat ga ik denk nu ook weer krijgen.
Ik heb vandaag al de hele dag een rare buikpijn. Dit zou vandaag ook de dag van de innesteling zijn, voel je dat zo duidelijk?
Linda: Hoorde er pas wel een keer iemand over, die nu dus zwanger is. Spannend
lieke; fijn dat je bloedverlies is gestopt.
bij mij is het nog wel, maar gelukkig niet zo erg meer als zaterdag/zondag. ook geen buikpijn gehad na zaterdagochtend. ik heb morgenochtend weer echo, ben benieuwd of alles eruit isā¦
en ik kan me heel goed voorstellen dat je volgende maand heel bezorgde 1e 3 maanden gaat hebben. ik kan denk ik volgende keer bij positieve test niet eens blij zijn. klink misschien gek, maar heb dit jaar nu al 3x positief getest en telkens is het heel vroeg misgegaan. dus ja, een positieve test geloof ik nu niet meer. eerst echo met kloppend hartje zien, daarna kan ik misschien pas genietenā¦
@Tammy wrote:
Linda: Hoorde er pas wel een keer iemand over, die nu dus zwanger is. Spannend
Ik zal er maar niet teveel op hopen, maar het houdt me wel de hele dag bezig. K ga de rest van de dag maar even rustig aan doen. Het voelt een beetje zoals ongesteldheid, maar toch ook weer nietā¦ Tja, vaag iig! haha
Ik ben denk ik een beetje in de war, maar ik dacht dat je innesteling altijd 7-8 dagen na je eisprong plaatsvond?
Ik heb eigenlijk geen idee, maar heb op de site van Pr*dictor gekeken en daar stond dat de 27ste de innesteling zou zijn. Tja en dat geloof ik dan maarā¦ haha