Wannabe augustus mama's

Waaaaaaaa Chantal spannend!!! Ik duim voor je meid :pray: :-*

Vicky: Dank je :-* op naar een alcoholvrij carnaval :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Oh Chantal wat een super nieuws zeg!!!

Krijg je volgende keer alnog een hogere dosis of hoeft dit nu ook niet meer. Maar we gaan er natuurlijk van uit dat er geen volgende keer komt!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe is het met tedski, voor jou is het ook spannend??

Haihai,

Chantal… super! :thumbup: :mrgreen:

Veel succes de komende dagen.

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier gaat het heel goed. Ik had zaterdag een mooie positieve ovutest ( teststreep was donkerder dan de controlestreep). 2 x geklust dit weekend, dus we hebben de kansen denk ik optimaal benut.

Nu afwachten. :pray: :wink:

X Bren.

Gelukkig maar, Chantal. Nu veel succes gewenst. :pray: Ik duim voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik heb ondertussen ervaren wat ze met ochtendmisselijkheid bedoelen, vanmorgen 10 minuten boven de wc gehangen :sick: en toen werd het minder. Heerlijk gevoel, haha! :lol:

@Krabje wrote:

Dank je wel.

Maar dan begrijp ik dus ook dat juj 5 iui pogingen hebt gehad??? Waarom moest jij zelf spuiten??

ik zou dat denk ik ook hebben dat ik zou gaan hyperventileren. Men ik ben al blij dar ik van de angst af ben voor spuiten en naalden. maar dan moeten ze niet gaan aankomen dat ik het zelf moet doen :lol: :lol: :lol:

Ja wij waren bij de 5de poging zwanger van Emma. Ze zeiden daar dat iedereen het zelf deed en moest daar om te oefenen gelijk een spuit met zoutoplossing spuiten :shifty: Die viel wel mee, maar toen ik het helemaal alleen thuis moest doen was het wel wat anders. Een volgende keer zou ik het als het kon zeker in het zkh laten doen.

chantal; fijn joh!!! zal voor je duimen!!

hier wel alles ok, nog steeds bloedverlies, maar heb gelukkig geen buikpijn… dat ‘scheelt’ weer…

Oke, meiden, ik wordt gek…

Mijn ovu test geeft nu de duidelijkste streep die ik tot nu toe heb gehad!!!

Met andere woorden, Laura is vanavond aan de klus! En morgen ook voor de zekerheid…

Gisteren niet geklust, helaas!

xxx

Dat betekend wel dat ik een erg korte LF heb… :think: :think: :think:

Chantal, gefeliciteerd met je gegroeide follikel!! Echt goed dat het in 1 dag zo gegroeid is!!

Lautje, goed dat je je ei hebt gespot! Het kan natuurlijk zijn je LF erg kort is maar kan ook zijn dat je cyclus wat langer loopt.

Hier is alles goed hoor, inderdaad wel spannend, maar ik heb geen tekenen van een zwangerschap en ook niet van een aankomende menstruatie. De dingen die ik voel, voel ik al de afgelopen twee weken sinds mijn eisprong. Daarnaast ben ik een beetje grieperig. Ik weet nog niet wanneer we gaan testen als ik vrijdag niet ongesteld wordt. Mijn vriend wil liever bij een week overtijd testen, maar ik weet niet of ik dat volhoud. Hij wil dat omdat ik eerder al dacht zwanger te zijn, toen was ik er van overtuigd, was op een gegeven moment bijna 3 weken overtijd maar allemaal negatieve tests.

ja maar de laatste 2 cyclussen zijn ook netjes geweest. En na je eisprong hoor je toch echt na 2 weken ongi te worden. En als je dat niet bent, maar je heb ook geen positieve test dan is er dus van binnen wat aan de hand, bv een cyste. Of het duurt lang voordat die positief uitslaat dat kan ook, maar dat gebeurt niet zo heel vaak.

Dus als je zeker weet wanneer je je eisprong hebt gehad, zou ik 2 weken erna testen. Mannen praten altijd makkelijk.

Maar je moet natuuurlijk doen, waar jij je goed bij voelt.

Chantal hoe was de pregnylspuit? En wat wordt het nu spannend zeg.

Lautje we gaan er gewoon vanuit dat je cyclus wat langer is. En hup aan de klus!! vandaag ook he. en doe vandaag ook nog een ovutest.

Ja, ik ga hubbie vanavond weer verleiden! :wink: :mrgreen:

x

Lelle, je hebt gelijk hoor! Ik heb mijn eisprong gespot met de ovutests, dus ik zou dit weekend al kunnen testen. Ik weet alleen niet helemaal precies wanneer het was. Ik had op zaterdag en zondag een donkere streep, ervoor en erna absoluut niet. Heb ik dan precies mijn ei gehad, of heb ik het die maandag gehad? We gaan dit weekend een weekendje weg, dus misschien wil ik vrijdagmorgen wel testen, of anders in het hotel :smiley:

lautje: Veel klus plezier. Ga hopen dat het raak is voor je, ben al heel erg hard bezig :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Tedski: spannend :pray:

Amy: Vind echt heel erg voor je!! Hoop dat het bloeden snel stopt. :hug:

Lieke: Hoe gaat het met jou??

Krabje: Spannend hoor! Heb reactie bij aprilstoppers neergezet. :-

Verder weet ik het even niet meer! Met mij gaat het eigenlijk heel goed, voel me weer helemaal mezelf. We zijn hier hard aan de klus, want ook hier positieve ovulatietest. Hopelijk zwemmen de zwemmertjes hard genoeg. Nou dames fijne dag nog :-

Talulah: Ik zag dat je 2 dagen geleden je NOD had. En???

Hoi hier ben ik weer.

Ben gelukkig niet meer zo hyper als gisteren. Ga dus nu ook braaf :angel: op jullie reageren.

Lautje: En fijn geklust :lol: :lol: Veel plezier nog voor de kluspartij vandaag. :lol: :lol:

Tedski: Ik ha heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tammy: Dit moet toch goed gaan zo. Fijn dat het nu goed met je gaat :-*

Purpled: Moet je nu ook weer voor iui of proberen jullie het nog eerst zo (sorry heb je vast al gezegd maar weet het niet meer :oops: )

Hier zijn we weer gewoon over tot de orde van de dag. Denk dat ik vannacht niet zo heel goed ga slapen. Ben wel een beetje zenuwachtig. Maarre ik nu werken, vandaag mag ik weer eens de BSO doen :? :? Tot vanavond.

Liefs, Chantal.

Ja, gisteren hubbie mee de slaapkamer in getrokken, en hebben we even flink huisgehouden… :oops: :mrgreen: :oops:

Vanvond moet hij weer, maar zal hem echt moeten verleiden denk ik… :think: Hij stuurde net al een mailtje dat hij ontzettend moe is! :naughty:

Dus de kaarsjes gaan aan, sexy lingerie en misschien dat ik zelfs de jacuzzi aan ga zetten!!!

xxx

Ik weet het allemaal niet meer, ik heb alleen nog maar wat bruinverlies gehad en dat is alles. :roll:

Verder niets meer?

Durf je er een test tegenaan te gooien?

xx

Krabje: Werkse en kan me voorstellen dat je hie[er was gisteren. hoop echt zo, dat het eindelijk raak mag zijn!!!

Lautje: Zo te lezen hebben jullie lekker liggen rollebollen :oops:. Doe je best vanavond. Ik moet hier ook al iemand gaan verleiden, maar meestal is dat niet zo moeilijk.

Talulah: Heb je dat weleens vaker dat je alleen bruinverlies had?? Spannend hoor!! Misschien innestelling? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

ga even administratie doen :-*