Amy en Lieke: :hug:
Lieke en Amy veel sterkte :-*
pff nou ik ben inmiddels ‘gewoon’ ongi geworden… als ik die test niet had gedaan en afspraak bij de gyn niet had, was ik er ook gewoon vanuit gegaan dat dit mijn ongi was…
10e ei op springen, dan zou ik de 27e ongi moeten worden, en 28 dagen daarna was gisteren…
tja ik probeer het een beetje te relativeren, hoewel het kl*te blijft…
Amy het is zeker kl*te. Veel sterkte meis. :hug:
Amy en Lieke, :hug: :hug: :hug: heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
Ik weet eigenlijk niet veel erop te zeggen. Sterkte en ik denk aan jullie.
Heb gisteren weer een fm meting gehad. De gyn is niet tevreden over de groei van de follikels. Hij praat nu al over dat we bij een eventuele volgende poging de dosis clomid gaan verhogen.
Mijn ei links was nu 9 mm (donderdag nog 10 :? )en rechts was 12,5/13 mm. Morgen moet ik weer terug komen voor een fm.
Liefs, Chantal.
Chantal, hoe groot moet een follikel zijn dan voor een gyn er ‘tevreden’ mee is? Ik hoop voor je dat het toch goed raak is deze maand
Ik heb niet zo heel erg veel te melden. Ik moet afwachten tot vrijdag. Ik ben zo ongeloofelijk veel mee bezig dat is echt niet meer normaal. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed: ‘zou ik zwanger zijn?’.
Afgelopen vrijdag heel licht bruinverlies gehad maar echt ontzettend weinig. Eerst was het toiletpapiertje een beetje bruin en een paar uur later zaten er enkele sliertjes op het toiletpapier. Maar ja, alle eerste symptomen van een zwangerschap zijn gelijk aan een aankomende menstruatie, voor mij ten minste.
Tedski: Volgens mij nog min 5 a 6 mm groter. Normaal gesproken heb je met clomid een eisprong op dag 18/19. Ik zit nu op dag 18 en mijn eitjes zijn dus nog niet groot genoeg.
Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs, Chantal.
En hoe hard groeien ze per dag? Zou het kunnen dat ze morgen groot genoeg zijn? (of in elk geval 1 dan)
Amy,
:hug: :hug: Ik weet niet wat ik moet zeggen. Tis gewoon k*t!!!
Tedski,
Het kan ook een innesteling zijn geweest. Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is deze maand
Chantal,
Is je follikel gekrompen?? :think: Er is aan de andere kant in ieder geval wel het één en ander gegroeid dus gaat die kant straks vast springen. Ik dacht dat follikels minimaal 18 mm moeten zijn om te kunnen springen. Hopelijk gaan ze nu hard groeien en heb jij snel je eerste IUI
Hier nog weinig nieuws te melden. Ben nog steeds ongi dus moet nog wachten voor ik weer kan gaan klussen.
@Tedski wrote:
En hoe hard groeien ze per dag? Zou het kunnen dat ze morgen groot genoeg zijn? (of in elk geval 1 dan)
Follikels groeien ongeveer 2 mm per dag.
@purpled82 wrote:
@Tedski wrote:En hoe hard groeien ze per dag? Zou het kunnen dat ze morgen groot genoeg zijn? (of in elk geval 1 dan)
Behalve die van mij
@Krabje wrote:
@purpled82 wrote:@Tedski wrote:En hoe hard groeien ze per dag? Zou het kunnen dat ze morgen groot genoeg zijn? (of in elk geval 1 dan)
Behalve die van mij
Vast wel! Kan het niet ook zo zijn dat het over twee dagen springt? Dan kan het toch bijna 18mm zijn?? Blijf hoop houden meis :hug:
Ik doe mijn best. Maar ben soms al bang dat dze poging niet eens doorgaat. Zit ik hier voor niks te kletsen
@Krabje wrote:
Ik doe mijn best. Maar ben soms al bang dat dze poging niet eens doorgaat. Zit ik hier voor niks te kletsen
Je zit nooit voor niks hier te kletsen natuurlijk! En misschien gaat het wel gewoon door. MOET je perse op dag 17/18 een goeie follikel hebben of kan het ook later nog komen?
@Krabje wrote:
Die gaat vast wel door hoor! :hug: Ze waren nu aan de ene kant toch goed gegroeid sinds de vorige keer?! Soms duurt het gewoon wat langer voor ze de goede grootte hebben bereikt maar dat gebeurd vast wel hoor.
:dance: :dance: Jaaaaaaaaaa mijn ei is gegroeid!!! :dance: :dance:
De rechter follikel is nu 18 mm. Vanavond rond 18.00 uur de pregnylspuit laten zetten en woensdag de inseminatie!!!
Oooh ben even helemaal hyper!!!
tedski en purpled: bedankt voor jullie lieve opbeurende woordjes :-*
Liefs, Chantal.
Chantal,
:dance: :dance: Goed zeg! Het is ook maar net hoe ze meten volgens mij. Ga je de pregnylspuit zelf zetten?
Nee zeg :shock: :shock: :shock: dat durf ik niet :snooty: :snooty: Iig nu “nog” niet. Moet naar de eerste hulp toe om te laten zetten.
Oooh het wordt nu heel spannend
Hihi… ik moest het alle 5 keer zelf doen. Gelukkig viel het wel mee, maar op de momenten dat ik ze moest zetten ging ik bijna hyperventileren :shifty: Maar dat was meer omdat het een eng idee was en niet omdat het zeer deed :lol:
Maar spannend allemaal hoor! Ik ga heel hard voor je duimen dat het meteen raak is
Dank je wel.
Maar dan begrijp ik dus ook dat juj 5 iui pogingen hebt gehad??? Waarom moest jij zelf spuiten??
ik zou dat denk ik ook hebben dat ik zou gaan hyperventileren. Men ik ben al blij dar ik van de angst af ben voor spuiten en naalden. maar dan moeten ze niet gaan aankomen dat ik het zelf moet doen :lol: :lol: :lol: