Wannabe augustus mama's

Ik gebruik de testen van Sensitest…

x

Ben ik heel even snel.

Lautje: Ik heb ook getest met sensitest en had ook niet dat mijn streepje net zo donker was als de controlle streep, dus wie weet heb je hem wel gehad???

Brendaatje: Heb mijn NOD ergens halvewege december rond 15de.

Voel me vandaag nog steeds wel goed. Gelukkig :smiley:

Kom morgen weer terug, ga zo even babyboom kijken. :-*

@Tammy wrote:

Ben ik heel even snel.

Lautje: Ik heb ook getest met sensitest en had ook niet dat mijn streepje net zo donker was als de controlle streep, dus wie weet heb je hem wel gehad???

Kom morgen weer terug, ga zo even babyboom kijken. :-*

Daar twijfel ik dus ook aan…

We klussen om de dag, vanavond ga ik mijn hubbie weer verleiden…

Heb echt even zo´n dag dat ik me afvraag of het gaat lukken… :frowning: Weet dat ik positief moet blijven, maar hoorde dat een oude vriendin ook zwanger is… Een ongelukje, want ze zijn nog niet klaar voor kinderen zeggen ze dan doodleuk… Maar ja, weghalen willen ze ook maar niet.

Kan ik zo kwaad om worden! :x

Ik maar mijn best doen, hubbie verleiden terwijl hij soms eigenlijk te moe is of geen zin heeft, voorzichtig met drank enz enz enz en ik kan niet eens een positieve ovu test krijgen! :x

Sorry… Liet me even gaan… :oops:

Even een ego bericht hoor…

xxx

Sorry zeggen!!! Dat doe je niet meer hoor. Je gaat je hier niet verontschuldigen, ben jij gek.

Sommige mensen…Owh je zou ze wat.

Maar wel proberen positief te blijven hoor, al snap ik hoe moeilijk het is.

En ik weet er alles van, je hebt er alles voor over, laat alles er voor staan.

Stond vandaag in de plus, zag die lekkere fles wodka naar mij staren, en heb m toch weer netjes laten staan. 15 dec ga ik uit, ook dan zal ik dnek ik geen drup drinken. sterf van de pijn en neem geen pijnstillers. elke ochtend braaf me foliumzuur en teunisbloemolie. En een ander wordt per ongeluk zwanger :evil:

Meis je weet het he, je kunt me altijd mailen. btw je hebt mail, hihi. spijt me dat ik dit bericht niet eerder had gezien anders had ik dat natuurlijk ook in de mail gezet.

:-* :-* :-*

Ik breek even in om lautje even te ‘steunen’ :hug:

Meid, je gevoelens zijn heel herkenbaar! Ook ik heb al een vermogen aan foliumzuur op, en voor de zekerheid neem ik hem ook steeds weer, maar als ik ongesteld ben sla ik hem uit opstandigheid weleens over :wink:

En dat een ander dan perongeluk zwanger wordt is dan erg confronterend en voelt als ‘niet eerlijk’ :hug:

Vooral je gevoelens uiten hier, en inderdaad geen sorry zeggen, iedereen heeft toch weleens dat soort gevoelens?

:-*

Goedemorgen!!

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Het doet me echt ontzettend goed dat iedereen van die momenten heeft. :-*

We hebben gisteren trouwens een nieuw thuis gevonden voor Baco! Het is iemand van KoK geworden, en morgen gaan we haar wegbrengen.

Aan de ene kant ben ik zo ontzettend blij dat we een goed huis hebben gevonden ( Want ik heb echt een hele goed gevoel bij degene waar ze heen gaat :thumbup: ) en aan de andere kant vind ik het ook echt ontzettend moeilijk!!! :cry:

Ga vandaag dus heerlijk veel knuffelen!

Ben trouwens benieuwd wat mijn ovu test vanmiddag gaat zeggen… :think:

x

Lautje, veel sterkte vandaag dan! Zal niet makkelijk zijn om je kat weg te brengen ook al weet je dat het een goed thuis zal worden voor je kat.

En over die gevoelens: dat heb ik ook hoor! Hoorde laatst weer van iemand die bij de tweede ronde al zwanger was terwijl ze eigenlijk nog niet echt bezig waren. Wel al gestopt met de pil, maar eigenlijk wilden ze het liever pas over een paar maanden… ik gun het haar wel maar toch.

Hallo,

Ik kan weer hier met jullie meeschrijven helaas. Vannacht meer bloedverlies gehad en nu wel met buikpijn. Toch een miskraam dus. Moedeloos word ik ervan.

Lautje, ik voel het net zo hoor. Gaat het ooit nog lukken? Iedereen wordt “zomaar” zwanger. Zo oneerlijk.

lieke; meissie toch… helaas ken ik je gevoel op dit moment, heb ook buikpijn en bloedverlies… dus hier zit het ook niet ok… :frowning:

:hug:

Ah… . nee toch Amy.

Echt K***.

Het gaat ons nog wel een keer lukken… maar wanneer.

Knuffel :hug:

het is gewoon niet eerlijk… word wel steeds ‘makkelijk’ zwanger, maar het blijft gewoon niet zitten ofzo… :frowning:

@ Lieke en Amy. Wat balen zeg voor jullie, maar niet de hoop opgeven hoor! Ook bij jullie komt het goed, ook al zie je dat nu even niet zo :hug: :hug:

@ Lautje, succes met het wegbrengen van 1 van je katten. Is toch fijn en beter voor de kat dat er daar goed voor hem gezorgd gaat worden. :thumbup:

Heb net met mijn manneke afgesproken om het volgende week met Sinterklaas aan de directe familie te vertellen. In de vorm van een gedicht die mijn moeder en zijn moeder voor mogen lezen. We wachten nog even met het vertellen aan andere mensen tot oud en nieuw waarschijnlijk. Hoop alleen wel dat mijn en zijn nichtjes het zolang als een geheim kunnen bewaren :?

Amy en Lieke, wat ontzettend k*t voor jullie zeg. :hug: :hug: :hug:

Veel sterkte allebei.

Amy en lieke: :hug: :hug:

Even voor Amy en Lieke een dikke knuffel :hug: :hug: sterkte meiden!

thnx… :frowning: buikpijn is gelukkig inmiddels gestopt, maar nog wel bloedverlies…

oh ja en lelle; snap je nu waarom ik niet meer meteen als zwanger genoteerd wil staan op een lijstje? moet er toch weer af gehaald worden…

Lieve lieke en amy :hug: :hug: :hug: . wat een verdriet weer.

ik hoop dat jullie ook snel het geluk mogen blijven houden. Het is niet niets.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar jullie moeten weten dat ik aan jullie denk!

nogmaals een hele dikke knuf van mij

Amy en Lieke een dikke :hug: Hou jullie taai…

Amy en Lieke, potver… wat onwijs naar en verdrietig dit. :frowning:

Heel veel sterkte beide! :hug: :hug:

Tot Later. :-*

Amy en Lieke, heel veel sterkte! :: :hug: ::

Het is ook gewoon echt niet eerlijk!

x