Wannabe augustus mama's

Hai meiden,

Poehee, hoop dat ik niemand vergeet. :wink:

Tammy, fijn dat je wat meer rust hebt gevonden, houden zo.:-

Lelle, je GEWELDIGE EI GESPOT!!! :mrgreen: :lol:

Hoop dat het raak is deze maand.

Bullieā€¦ :: :: GEFELICITEERD! ] :: ::

Chantal, hoe is het gegaan? ( of had je het al bericht? :think: )

Lieke, verdorrie nog een week in spanning. Ik vind het knap dat je het nog redelijk nuchter kunt benaderen. Moeilijke, maar vooral ook spannende situatie voor je. :pray:

Lautjeā€¦wat naar dat de truckjes niet geholpen hebben. :frowning:

Hoop echt dat je een fijn, warm thuis voor 1 van de beestjes kunt vinden.

Enneā€¦ hopelijk maakt die ei eens zijn intocht. :evil:

Ehm, vergeet ik iemand? :think:

Hier gaat het zo,zo. Had vandaag een toets, die ik niet echt super gemaakt heb. :doh:

Verder beleef ik hier behoorlijk veel slijmpjes, maar nog geen positieve ovutest. :think: :shifty:

Straks maar weer even een testje ertegenaan gooien.

Morgen heb ik een controleechoā€¦ ben ergens best bang dat die akelige cyste er nog zit. :? We wachten af.

Fijne avond. :-

X Bren.

lieke; balen dus, nog weekje afwachten :pray: :hug:

bullie; definitief gefeliciteerd!! :inlove: hopelijk hebben we allebei op 31 juli een mooi beebje!! :inlove:

lelle; nee zet me nog maar even niet op het lijstje als zwangerā€¦ ik wil eerst goeie echo hebben en volgende week afwachten snap jeā€¦ wil niet voor een 3e keer van een lijst gehaald moeten wordenā€¦ :eh:

bullie nu echt GEFELICITEERD!!!

genieten gaat bij mij nog moeilijk je hoort zoveel verhalen over geen kloppend hartje ik ben als de dood dat ik dat straks te horen krijg nou dan kan je me opvegen!!

tammy dank je!!

krabje sorry ik bedoelde het niet zo!!!

lelle je ei :dance: of had ik dat al gezegt??

vergeetachtig niet normaal!!!

lautje ik heb ook niet op de dag van me eigeklust maar de dag ervoor!!

kan allemaal!!

ben ik iemand vergeten??

oja het belangrijkste bijna!! lieke ik hoop echt voor je dat het goed zit en je gewoon zwanger bent dikke knufeel van mij!!

en voor alle dames die nog niet zwanger zijnā€¦

ffffffffffffffffffff :o (Blaas)

HCG HORMOON hier komt ie

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

ik ga morgen weekend weg dus ben er dinsdag pas weer!!

kussie

Hoi hier ben ik weer. Had gisteteren geen tijd en zin om achter de pc te zitten.

Mijn eitjes waren nog niet zo hard gegroeid. Maandag waren ze links en rechts 8mm. Gisteren was links 10 mm en rechts 11mm. Het baarmoederslijmvlies zag er wel heel goed uit. Ik mag dus morgen alweer terugkomen voor een fm. Dus verhaal wordt vervolgd.

Bianca: Is al goed meis. Veel plezier dit weekend!

Brendaatje: Wat voor een toets moest je maken? Ik :thumbup: voor je dat die cyste weg is en niet meer te zien is.

Lieke: Hmm, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: toch verder voor je.

Tammy: Das fijn dat je rust weer wat meer terugkomt.

Liefs, Chantal.

Bren, succes vandaag!!!

Laat je het snel weten???

xxx

Ik twijfel trouwens over mijn eiā€¦

Ik heb nog geen positieve ovu test gehad, maar mijn slijmpies heb ik wel gehad de afgelopen 4 dagenā€¦

Nu zijn mijn slijmpies dan ook helemaal wegā€¦

Zou ik mijn ei hebben gemist?

Nee toch??? :think:

x

@ Lautje, ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Heb tot nu toe steeds geen positieve ovutest gehad, steeds een licht streepje. Maar als het goed is heb ik rond woensdag mn ei gehad. Ik twijfel nu ook heel erg of we wel op de goede dagen geklust hebben, want ik had afgelopen weekend mn slijmpjesā€¦ :think: Weet jij hoe dat zit met die slijmpjes, hoeveel dagen voor je eisprong heb je dat???

@ Krabje, Succes morgen!

@ Bianca, Fijn weekend!

@ Lieke, ik duim voor je dat je volgende echo wel wat te zien is!! :thumbup:

Verder iedereen succes met klussen!!

Nee, ik begrijp er werkelijk niets vanā€¦ :think:

Stom lichaam ook! :x

x

Gewoon door blijven klussen dusā€¦ :wink:

Ja, eigenlijk wel!!!

xxx

Joehoeeeeeeeeeā€¦ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geweldig nieuws, mā€™n dag kan niet meer stuk!

DE CYSTE in mijn rechtereierstok IS WEG! :thumbup:

Ze heeft direct naar mijn baarmoeder en baarmoederslijmvlies gekeken en ook dat ziet er prima uit.

In de linkereierstok zit een eitje te groeien ( 14 mm). Volgens de echoscopiste zal deze over 3 dagen springen! :inlove:

Alles is dus prima in orde, en ik ben zoooooo opgelucht en blij nu. :inlove:

De ei zal dus op dag 14 van mijn cyclus springen, wat betekent dat ik een perfecte cyclus heb. :mrgreen:

Ok, ik reageer zo op de rest hoorā€¦ moest het even kwijt. :wink:

X Bren.

Wat fijn Brenda!!!

Kun je gericht gaan klussen :dance: Succes!!!

xxx Christa

@ Lautjeā€¦ bij mij zegt de afscheiding helemaal niets.

Vorige cyclus had ik nauwelijks slijmpjes en nu al ruim voor de eisprong.

Wel een geluk bij een ongeluk die cyste. Dankzij de echo van vandaag weet ik nu dus helemaal perfect hoe mijn cyclus verloopt. De afscheiding van de afgelopen dagen heb ik nu dus best ver voor de eisprong al, en die vage buikpijn die ik bij mijn eierstok had ( 5 dagen terug ofzo) zegt dus niets. :eh:

Je kunt je dus nergens op vastpinnen. Een paar keer per week klussen is gewoon het beste denk ik.

Lauā€¦ het kan dus heel goed zo zijn dat je ei nog moet springen. Meer afscheiding kan dus ook een week voor de eisprong voorkomen. ( en tijdens natuurlijk)

Zo terugā€¦

Dank je Chris. :mrgreen:

Krabjeā€¦ ik hoop dat de eitjes voorspoedig verder groeien. :pray:

Mijn toets ging over het herkennen van afwijkingen ( infarct etc) op een hartfilmpje ( ecg), cardiale ziektebeelden en nog het 1 en ander. Ik volg de Intensive care opleiding. Het was een rottoets. :x

Biancaā€¦ thanks voor de HCG! ( * gevangen en in mijn zak gestopt voor komend klusweekend. ) :smiley:

Ik blijf flink voor Amy en Lieke duimen en hopen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Tammy, hoe gaat het vandaag, wanneer heb je eigenlijk je NOD?

Wie heeft als eerste nu de NOD?

X Bren.

@Brendaatje wrote:

@ Lautjeā€¦ bij mij zegt de afscheiding helemaal niets.

Vorige cyclus had ik nauwelijks slijmpjes en nu al ruim voor de eisprong.

Wel een geluk bij een ongeluk die cyste. Dankzij de echo van vandaag weet ik nu dus helemaal perfect hoe mijn cyclus verloopt. De afscheiding van de afgelopen dagen heb ik nu dus best ver voor de eisprong al, en die vage buikpijn die ik bij mijn eierstok had ( 5 dagen terug ofzo) zegt dus niets. :eh:

Je kunt je dus nergens op vastpinnen. Een paar keer per week klussen is gewoon het beste denk ik.

Lauā€¦ het kan dus heel goed zo zijn dat je ei nog moet springen. Meer afscheiding kan dus ook een week voor de eisprong voorkomen. ( en tijdens natuurlijk)

Zo terugā€¦

Ik ben benieuwd wat de test zegt vanmiddag!

Toch ga ik hoe dan ook klussen vanavondā€¦ Wil gewoon in ieder geval om de dag, en dan maar duimen dat de zaadjes de weg weten!

xxx

PS Ben zo blij voor je Bren!!! :-*

Dank je Lautje. :-*

Veel sterkte trouwens, ik vind het echt heel rot dat je 1 van de poezen weg moet doen! :hug: :frowning:

Brenda, Gefeliciteerd dat je cyste weg is! En ook erg fijn dat je nu zekerheid hebt over je ei :smiley:

Ik denk dat ik de eerste ben met mijn NOD, maar weet het niet zeker. De mijne is volgende week. Vanmorgen had ik wat bruine sliertjes op een toiletpapiertje, maar dat was maar een keer.

brenda; wat fijn dat die cyste weg is, en super dat je ei binnenkort gaat springen!! :mrgreen:

hier was het vanmorgen even schrikken, had wat rozig verlies, tampon in gedaan dus vanmorgenā€¦ dacht even datā€¦ maar gelukkig was tampon verder schoonā€¦ :eh:

Hi meiden,

Vandaag weer geen positieve ovu testā€¦ :roll: :think:

Snap er niets meer van eigenlijkā€¦

Ook geen slijmpies meer.

Als ik hem deze maand niet traceer, weet ik niet of ik volgende maand doorga met die testen hoor! :snooty:

Misschien dat ik hem wel al heb gehad, want ik heb wel twee dagen echt een roze tweede streepje gezien. Maar volgens de beschrijving moet je dat niet zien als positiefā€¦

xxx

Lautje nog steeds geen positieve ovutest :think: Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je een korte lutheale fase heb. En dan is het gelijk ook nog niet zo gek dat je niet zwanger bent geweest. Bij mij waren de slijmpjes er ook vorige week en toen weer even weg en daarna kwamen ze weer terug.

Er is natuurlijk ook een kans dat je hem heb gemist, maar dat lijkt mij sterk. welke ovutesten gebruik je?

En wat zwaar balen dat het toch niet met je 2 liefjes samen gaat. Ik duim dat er iemand heeeel liefs erop reageert waarbij je gelijk een goed gevoel heb. :hug: :hug:

Bren wat een super nieuws zeg!!! :dance: Dat de cyste weg is is fantastisch, maar dat er ook nog een mooi eitje aan het rijpen is, is natuurlijk nog mooier!! Hup aan de klus!!

Lieke :hug: wat een moeilijke en spannende situatie, nog steeds geen duidelijkhied. Ik blijf voor je duimen.

Chantal de grootte van je eitjes vallen een beetje tegen. Op welke dag van je cyclus zit je? en welke dosis clomid krijg je? Doet deze wel zijn werk? Laten we hopen dat ze een groeispeurt maken!!

Ik hoop dat ik niemand vergeet, heb t idee van welā€¦ sorry dan!!

Ik moet zeggen dat het mij de afgelopen dagen allemaal erg goed afgaat. Ben er niet zoveel mee bezig. Wil graag weten hoe het met de andere gaat, maar zelf let ik niet zoveel op mezelf. Ik hoop dat ik dat de andere 10 dagen kan volhouden.

Dikke knuf voor jullie allemaal!!