Wannabe augustus mama's

Ja, dames nu is het klaar hoor! :wink:

vrede!!!

Duimen jullie voor mooie grote eitjes vandaag? Heb straks weer een fm.

Liefs, Chantal.

Ik duim voor een super ei! :pray: :pray: :pray:

x

Goedemorgen dames,

Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hij heeft bevestigd dat ik echt zwanger ben :inlove: Ga er nu echt van genieten! Ben dan vandaag precies 4 weken en ben dan 31 juli uitgerekend (tegelijk met Amy, want met Amy gaat het ook helemaal goedkomen :thumbup: :thumbup: :thumbup: )

Kwam echt met een big smile het kamertje bij de huisarts uitlopen en hij zei in de deuropening nog een keer “Geniet ervan” en ik zag al die mensen kijken van, zo die is blij als ze bij de huisarts is geweest, die zal wel zwanger zijn, haha. Zat wel een bekende van mijn moeder bij en die kent mij ook, maar ga er maar vanuit dat ze niks aan mijn moeder vraagt. We vertellen het namelijk nu nog niet, waarschijnlijk met de kerst :think: Hoop wel dat ik zo lang mijn mond erover kan houden :doh:

@ Amy, zoals ik hierboven al schreef, het komt goed. Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Janine, hopen dat dat niet het begin van je ongesteldheid is.

@ Bian, Hormonen, heb je die dan als je zwanger bent, :eh: ha,ha. Heb deze week ook al een keer fel op iemand gereageerd dat ik dacht van, huh, zo doe ik normaal nooit.

@ Lelle, rap aan de klus!

@Lautje, hoe gaat het nu met de katten

@ Tammy, ik ben er ook veel mee bezig geweest, zegt dus niet altijd dat het dan niet wil lukken.

@ Krabje, Wish you Big Eggs! :pray:

Bullie GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd Bullie!!! :smiley:

Met de katten gaat het nog niet goed…

Had nog een aantal trucjes geprobeerd, maar het wil niet helpen…

We zijn dus nu aan het kijken of we een heel leuk nieuw thuis kunnen vinden voor een van de schatten. Ze gaat echt niet naar een asiel, of zomaar weg, maar als we een goed nieuw baasje kunnen vinden gaat ze daarheen.

Dit is namelijk ook ontzettend zielig. Ze zitten allebei in een aparte kamer, ongeveer 15 uur per dag… ( Wij werken beide fulltime, en 's nachts mogen ze ook niet bij elkaar )

x

Dames ben blij te lezen dat alles weer koek en ei is :wink:

Lieke waar blijf je!?!?!?

Amy wil je dat ik achter je naam zwanger zet of ook nog niet?

Lautje, balen dat het nog niet goed gaat? Ik hoop dat je een mooi huisje kunt vinden. Al een ei gespot?

Chantal, vertel hoeveel waren het er? en zijn ze al meer gegroeid? ik hoop het van wel.

Nee, geen ei te zien hier… :think:

Ik hoop vanmiddag, want ik voel wel weer van alles… :roll:

Gisteren was het streepje bijna niet te zien, de dag daarvoor licht roze en de dag daar weer voor alleen een schaduw.

Heb ik hem nou gemist, nee toch?

Ik blijf gewoon testen hoor!

Enne, als ik vanmiddag nou een vette streep heb, en gisteren heb geklust, maak ik dan kans, of kan ik dan het beste ook vanavond nog klussen? Hubbie moet namelijk tot laat werken, en is dan gebroken…

xxx

Lieve schat dan moet je vanavond ook echt klussen. Als je gisteren heb geklust heb je wel een kleine kans.

Maar als je nu een streep heb, dan betekend dat binnen 24-36 uur je ei gaat springen. En dan zou gisteren een beetje laat zijn. Zolang je ei natuurlijk nog niet gesprongen is, maak je weinig kans. Dus ik zou manlief heeeeeeeeeeeel lief aankijken. En anders morgenochtend een optie? Dan zou je ook nog optijd zijn.

Ik heb m gisteren weer voelen springen, deed zelfs zeer. Een kwartiertje later moeten de zwemmers gearriveerd zijn, als ze goed hun best hebben gedaan.

Maar hier wordt vanmiddag ook nog voor de zekerheid geklust. ten slotte kan een ei 24 uur overleven.

Maar eerst een positieve ovutest!!

Inderdaad eerst een positieve test, en dan sleur ik hem gewoon mee naar boven!

x

:lol: :lol: :lol:

dat wil ik zien :lol:

btw je hebt pb

je had m al gezien. oke thanx

Ik ben zo snel! Hahahaha :-*

mail, haha

Bianca: Ik vond het ook lief dat je dat tegen me zei, want je zette me wel aan het denken en daardoor is mijn keus ook verandert om toch te blijven komen, maar minder. Denk alleen dat je reactie soms bij andere anders overkomt dan je hem zelf bedoelt. ik snapte hem overgens wel, maar misschien las krabje hem anders. Nogmaals ik wel lief van je :-

Weet dat je mee leeft en dat ej het goed bedoelt.

Karabje: duim heel hard voor :thumbup: :thumbdown: :thumbup:. Wanneer moet je voor echo toch?

Bullie: Nogmaals gefeliciteerd en fijn om te lezen dat je ook zwanger raakt ondanks dat je ermee bezig bent. Geniet er lekker van.

Lautje: :hug: :hug:. Het beste kun je klussen op het moment dat je ovulatietest positief is.

Lieke: Hoe is het gegaan.

Zo moet er hier nu snel vandoor, anders kom ik te laat op mijn werk. heb zo vergadering en kwam eigenlijk net binnen. Ben wezen sporten en daarna weer lekker in de sauna. kan eigenlijk wel zeggen, dat het onrustige gevoel bijna weg is. hoop dat zo blijft. Voel me echt stukken beter. Fijne dag en tot morgen :-

Tamara ben blij te lezen dat je meer rust hebt gevonden. Ik lees het zowat van je af :wink: . Nu houden zo!! :hug: :-*

Helaas niet veel wijzer geworden. Op de echo was alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies te zien van 7 mm wat zou kunnen wijzen op een hele prille zwangerschap, (nog) geen vruchtzakje dus. Aangezien ik dus 2 weken geleden een “menstruatie” heb behad (precies op de dag dat ik m’n ongi verwachtte) zou het kunnen zijn dat ik minder lang zwanger ben dan ik zelf dacht, en dat dat een innestelingsbloeding was. Het kan nog 2 kanten op gaan zei de echoscopiste. Over een week wordt er weer een echo gemaakt. Zelf verwacht ik helemaal niets, alle dingen die ik de afgelopen week heb meegemaakt zijn niet positief. De verloskundige was wederom zeer verbaast, met name toen ik vertelde dat de zwangerschapstest nog steeds positief is, ook vandaag nog.

Eerlijk gezegd, als ik mijn hele verhaal van iemand anders zou hebben gehoord en gelezen zou ik bij mezelf denken, ja ja… dat lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk allemaal. en nu overkomt het mezelf.

Lieke, jammer dat je nu nog niet veel wijzer bent. Nog een week in spanning dus. Sterkte komende week. :hug:

Tammy, ik wou dat ik het kon wat jij nu doet. Zou best wat minder aan zwanger worden willen denken. Ik kan alleen niet zo goed niet opzoeken wat ik zo graag wil.

Lautje, volgens mij is je kans dan inderdaad wel minder maar ik hoorde van een clubgenootje dat zij vier dagen voor haar eisprong heeft geklust en toch zwanger bleek te zijn. Ze had die maand al als verloren beschouwd en toen was het toch taak. Je kunt dus evengoed wel geluk hebben.

Bullie, ik hoop voor je dat die kennis het inderdaad niet tegen je moeder zegt!!