Wannabe augustus mama's

Morgenochtend 11.00 uur moet ik voor een echo. Ben zo bang voor wat we te zien krijgen, of beter gezegd niet te zien krijgen. Duimen jullie mee.?

waar is amy!?!?

En lieke natuurlijk duimen we heeel hard voor je!!! Wat dacht jij dan!

@lelle wrote:

waar is amy!?!?

En lieke natuurlijk duimen we heeel hard voor je!!! Wat dacht jij dan!

Ik vroeg het me net ook al af, waar Amy is. Ik hoop maar dat het goed is gegaan vandaag.

@bianca&? wrote:

@Krabje wrote:

@bianca&? wrote:
]tammy!! afstand nemen van het forum helpt niet met er veel mee bezig zijn geloof me je kan beter wel komen en het van je af praten voordat andere mensen gek van je worden zoals bv je vriend!!

en er mee bezig zijn belemmerd het zwanger worden niet!!

Bianca: Sorry, maar hier ben ik het dus echt niet mee eens. Je kunt niet in andermans hoofd en hart kijken. Als Tammy vindt dat zij afstand wil nemen van het forum moet je die keuze respecteren.
jeetje wat ben jij een piranja zeg!!!!
ik respecteer tammy's keuze ook hoor troela!!!!!

Wil er niet over uit wijden, want dat ben je absoluut niet waard. :hand: :hand: Maar je hebt een pb.

Bullie: GEFELICITEERD:dance: :dance: :dance: En nu lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Lelle: Gefeliciteerd met je ei :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb geen idee hoeveel het er precies zijn. Er zaten links en rechts een aantal follikels. Denk dat het morgen wel duidelijker is.

Lieke: ik :thumbup: :thumbup: morgen voor je. Hoe laat heb je de echo?

Amy: Hoe is het?

Verder alles goed met iedereen???

Liefs, Chantal.

Hallo!!!

Nou, ik heb mijn ei nog niet gezien… Alleen maar hele vage lijntje, die echt niet duidelijk zijn…

Toch ga ik manlief wel strikken om te klussen vanavond! :wink:

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden… Ga zo lekker een filmpie kijken met mijn hubbie.

Lelle, wat goed dat je je ei heb gevonden!!! :dance: :dance: :dance:

Bullie, :: :: gefeliciteerd :: :: !!!

jeetje wat een gezelligheid hiero :eh: :mrgreen:

lelle; gefeliciteerd met je ei!!

Bullie; gefeliciteerd!!! als het hier goed gaat ben ik denk ik ook 31 juli uitgerekend :inlove:

joehoeeeeeeeeee hier ben ik!! :mrgreen:

vanmorgen dus bij de gyn geweest. zoals verwacht was er nog niet veel te zien. gyn zei wel dat hij ‘iets’ zag :inlove: ook vanmorgen bloed laten prikken, uitslag vanmiddag ontvangen. had hcg waarde van 60, iets wat wel klopte zei hij, aangezien mijn test nog maar zo licht positief was en er ook nog bijna niks op de echo was te zien. volgende week woensdag weer een afspraak bij de gyn. wordt dus vervolgd!!

Amy: :dance: :dance: :dance: ooh spannend zeg. Ik ga deze week heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray:

Lautje: Klus ze!!!

Liefs, Chantal.

bleghhh ben vanmorgen dacht ik ongesteld geworden maar het is weer opgehouden…

Janine: :? ok nu weet je dus niks.

Nu maar hopen dat het hier bij blijft. Ik :thumbup: :thumbup: nog even verder voor je.

Liefs, Chantal.

Amy, spannend volgende week dan! Of kun je gewoon eigenlijk al zeggen dat je zwanger bent?

Janine, jammer maar omdat het weer gestopt is kan het natuurlijk altijd nog zijn dat je wel zwanger bent.

Ladies houden we het nog wel een beetje gezellig :wink:

Chantal ik duim voor je dat er heeeel wat eitjes aan het rijpen zijn!!

Ik spreek lautjes ei even aan: Hey, mevrouw ei, kom eens te voorschijn!!!

Amy werd tijd, volgende keer ons niet zo laten wachten hoor. Maarre dit is goed nieuws zeg. Hoe ver zou je nu zijn dan? En ga je nu nog testen of wacht je 'rustig’af op volgende week?

Janine, ik duim heeeeeel hard voor je dat het niet meer terug komt!! En je over 2 dagen een hele mooie positieve test in je handen hebt.

Nou ladies ik ga aan de klus!!

Enne geen ruzie maken als ik er niet ben he!

even een groepshug?!?!

Janine,

Nou laat die menstruatie dan maar lekker weg blijven :pray:

Amy,

Spannend meis! Hopelijk volgende week een nog veel mooiere echo met kloppend hartje :pray:

Chantal,

:lol: jouw avatar :lol:

tedski; ja kan het misschien wel zeggen, maar ben nog erg terughoudend gezien mijn ‘geschiedenis’ van dit jaar… ik wacht liever nog een week, en dan misschien nog wel een week voor ik het definitief ga zeggen… maak ook nog geen banner aan en ga me ook nog niet definitief opgeven voor de julimama’s hoewel ik daar wel al mee begin te schrijven…

lelle; tja kon het niet eerder laten weten, want ik werk overdag en heb dan geen internet :mrgreen: en mn vriendje heeft hyves ontdekt dus zit er dan eerst nog achter :mrgreen: en ik ga voorlopig nog geen nieuwe test doen. hcgwaarde is 60, dus dat lijntje komt toch wel tevoorschijn. ik wacht dus ‘rustig’ volgende week af :wink: denk dat ik nu ongeveer 4 weken ben…

die 4 weken is mooi een bruggetje voor purpled82, want denk volgende week nog geen kloppend hartje te zien, moet daar denk ik nog 2 weken voor wachten :pray:

Purpled: Ja mooi he? Van Cynthia gekregen :mrgreen: :mrgreen:

Lelle: Ik ben hardstikke gezellig :mrgreen: Ik hoop ook op mooie grotere eitjes morgen. We zullen zien.

Liefs, Chantal.

sorry hormonen!!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het echt heel fijn vind om herkenning te zien. Heel gek, maar sinds gisterenavond voel ik me echt stukken beter. Ben met mijn vriend mee geweest sporten, daarna zonnebank en daarna sauna, kwam er echt ontspannen uit. Hoop dat het nu zo blijft natuurlijk. Ben blij dat het tja hoe moet ik het noemen onrustige gevoel uit mijn lichaam en hoofd is. Tuurlijk denk ik nog wel aan zwanger worden, maar dat blijft toch krijg ik er ook niet uit. Hoop dat het zo blijft, heb eigenlijk nog nooit zoveel onrust en angst in mijn lijf gehad als afgelopen week. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes :-* :-

Amy: Spannend hoor!!! Ben hard voor je aan het duimen, maar heb wel gevoel dat wel goed komt!

Bianca: Vind fijn om te zien dat ondanks als je er druk mee bezig bent je ook zwanger kan raken. Het is gewoon het juiste moment en je lichaam moet er klaar voor zijn. Wou wel even iets zeggen over je reactie naar krabje toe. Denk niet dat zij het zo bedoelt heeft hoe jij het opvat :wink:

Lautje: Hoop echt voor je dat het misschien weer beter gaat worden :pray: :pray:. Lijkt me echt afschruwelijk om 1 kat weg te doen. Heb je al geprobeert van die theedoek wat iemand zei?? Is wel een idee misschien.

Krabje: :-

Bullie: Gefeliciteerd meid!!! Het is je van harte gegund. Geniet er lekker van! Hoe voel je je nu??

Lelle: Fijn dat je nu een duidelijke positieve ovulatietest hebt gehad!! Hoop dat de zwemmertjes hard gaan zwemmen na het eitje :wink:

Lieke: Spannend meis, ga hard voor je duimen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Janine: Spannend meid, wie weet :pray:

Fijne avond, misschien tot morgen :-*

Bianca: Zag je berichtje nu pas. Kan iedereen weleens gebeuren, dat je iets zegt waar je later van denkt had ik niet moeten doen. Vind wel goede stap, dat je even sorry zegt :wink:. Kan gebeuren toch, die hormonen zijn ook nieuw voor je he’

ja maar wil niet zeggen dat zei zich daarmee moet bemoeien ik ga mijn mening en daar heb je zelfs dank je wel voor gezegt.

en zei zegt dat ik jou niet respecteer en ja hormonen maken dat ik hard reageer!!

wel cool die foto van piranha meteen haha!!

op me werk noemen ze me al pittbull!!

@bianca&? wrote:

ja maar wil niet zeggen dat zei zich daarmee moet bemoeien ik ga mijn mening en daar heb je zelfs dank je wel voor gezegt.

en zei zegt dat ik jou niet respecteer en ja hormonen maken dat ik hard reageer!!

wel cool die foto van piranha meteen haha!!

op me werk noemen ze me al pittbull!!

Sorry, ik bemoei me er niet mee. Ik geef alleen mijn mening.

Jij hebt last van hormonen maar ik ook :mrgreen:

Verander je avatar dan in een pittbull :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En voor nu, zand erover.

Liefs, Chantal.