Wannabe augustus mama's

Lautje wat een rotsituatie !!!

Ik heb hier zelf drie katten rondlopen en ik zou er kapot van zijn om ééntje te moeten herplaatsen :cry: :cry:

Heb je trouwens Feliway stekker al geprobeerd of Bach bloesem therapie??

Feliway schijnt echt te helpen voor stress tussen dieren!

lautje ik bedoel ze allebei binnen houden want toen ging het wel goed toch??

en welke doe je nu weg?? als het zover komt??

tammy ik begrijp heel goed hoe je je voelt ik had het al en was nog maar net bezig en weet dan ben je zwanger net als ik en geloof je het niet en lees je verhalen over bbm zwangerschap en geen kloppend hartje das ook echt killing!!!

kan niet wachten tot ik over een maand echo heb en al helemaal niet tot kindje in me armen heb!!

Feliway gebruiken we al een tijdje ja.

Ik moet zeggen dat het vandaag aardig ging… Bailey heeft lekker haar eigen kamer, en als ik thuis ben, zijn ze gewoon beide in de woonkamer. Het gaat nu dus in ieder geval goed… Bailey geeft zelf aan als ze haar kamer weer in wil, dus dat is ook wel fijn.

Voorlopig kunnen we het nog zo doen, we hebben die kamer toch nog niet nodig.

Ik blijf duimen… :pray:

x

Weer even een snel berichtje van mij…

@ Amy, spannend zeg wat de gyn zal gaan zien! Laat je ons het gelijk weten als je meer weet?

@Tammy goed dat je toch nog 1 per dag komt kijken op het forum, maar ik merk ook al aan mezelf dat ik veel te vaak achter de pc zit te KOK-en…daar zie je dan weer allemaal nieuwe dingen en verhalen van anderen. Kan soms frustrerend werken en dan ben ik nog maar in de 2e ronde. Maar je moet inderdaad wel lekker van je af blijven schrijven hier, dat is nooit verkeerd. Succes :pray:

@Lautje ik hoop dat je katten het op deze manier nog met elkaar kunnen blijven vinden en wie weet veranderen ze door deze situatie nog… Ik zou ook niet tussen mijn schatten van katten kunnen kiezen :cry:

Verder heb ik zelf weinig te melden, we zitten nog in de klusdagen. Ben met de ovulaltietesten bezig geweest maar die kloppen voor geen meter. De ene dag wel een streepje en dan de andere dag weer niks.En de dag erna wel weer… :think: Zal wel teveel gedronken hebben ofzo. Ik weet het niet. Volgens de ovulatiecalculator heb ik morgen mn ei en ik denk dat dat wel klopt want had vanavond alweer migraine. Heb ik vaak last van als mn ei komt of mn menstruatie komt :pray: en vaak voel ik hem wel. We zullen zien over 2 weken of we resultaat hebben… :pray:

Succes iedereen!!

Gaat er al bijna iemand testen??? Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbup:

Hallo, heb weer even tijd en zal nu eens even gaan reageren. Jullie kletsen wel veel. Moet op een extra pagina kok erbij opene om alles terug te kunnen lezen om te reageren.

Amy: Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: Vandaag heb de afspraak bij de gyn. Ik hoop dat er idd wat te zien is voor een goed zwangerschap.

Brendaatje: Bedankt voor je welkom. Ik hoop dat het nu voor je goed gaat. En je niet weer zo’n lange cyclus hebt.

Lautje: :shock: Zo’n cdrommetje van je sm??? Hmm zou daar ook niet zo blij mee zijn.

Ooh wat sneu zeg met je katten. Even een dikke :hug: :hug: voor jou. Ik hoop dat je snel een goed oplossing vind waar je mee kunt leven. Ik hoop vooral dat je ellbei de katten kunt houden.

Tammy: Dan is het goed dat je niet bang wordt.

Ik lees verder ook nog dat je eigenlijk afstand wil nemen van het forum omdat je teveel met zwanger worden bezig bent. Ik kan alleen maar zeggen, als JIJ denkt dat die rust goed voor JOU is, moet je dat doen. Laat je dan niet door een ander overhalen omdat zij zeggen dat je zo de rust niet krijgt en dat je er dan nog veel mee bezig bent.

Tuurlijk je wilt graag zwanger worden en tuurlijk ben je daar mee bezig. Wie is dat niet??? Ik heb dat zelf ook wel gehad en toen ook heel bewust de keuze gemaakt om niet teveel op het forum te komen. Het heeft voor mij heel veel rust in mijn hoofd gebracht. En nu doe ik dat ook wel. Ik heb ook wel internetloze dagen (heel bewust) en dat bevalt mij heel goed. Ik heb ook wel momenten dat ik er veel mee bezig ben maar ik kan voor mezelf weer snel een knop omzetten en relativeren.

Meid, doe wat JIJ wil en niet wat een ander wil. :-* :-* :-* Ik denk aan je!!

En als je van je af wilt schrijven dan weet je ons te vinden.

Bullie: Spannend zeg! Ik :thumbup: voor je dat de test morgen positief is.

Lieke: ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: voor je voor een goede echo morgen.

Purpled: Ooh das balen. Nu maar hopen dat dit je laatste ongi is.

@bianca&? wrote:

]tammy!! afstand nemen van het forum helpt niet met er veel mee bezig zijn geloof me je kan beter wel komen en het van je af praten voordat andere mensen gek van je worden zoals bv je vriend!!

en er mee bezig zijn belemmerd het zwanger worden niet!!

Bianca: Sorry, maar hier ben ik het dus echt niet mee eens. Je kunt niet in andermans hoofd en hart kijken. Als Tammy vindt dat zij afstand wil nemen van het forum moet je die keuze respecteren.

Verder heb ik weinig te melden. Heb maandag de 1e fm gehad en aan allebei de kanten groeien er eitjes. Ze zijn alleen nog niet groot genoeg, de grootste is zo’n 8 mm. Dus ik mag morgen weer komen voor een nieuwe fm.

Liefs, Chantal.

Goedemorgen,

Heb vanmorgen een test gedaan en hij was positief! Is nog geen dikke, vette, streep, maar je ziet hem wel, zelfs mijn manneke zag hem :lol:

Ben dus zwanger en wil het van de daken schreeuwen, maar daar wachten we nog maar ff mee. Vind het helemaal geweldig :inlove:

Ik heb morgenvroeg een afspraak bij de huisarts, ben benieuwd wat hij zegt, is toch een soort bevestiging :smiley:

@ Lautje, succes met je katten

@ Amy, sterkte bij de gynaecoloog

Bullie de felicitatie wordt steeds een beetje groter. Ik hoop dat je snel een vette positieve test hebt en dat ik je een hele grote felicitatie mag geven. Wanneer zou je nu uitgerekend zijn?

Chantal ik hoop dat je eitjes snel wat gaan groeien? Hoeveel waren het er ongeveer?

Bullie,

Gefeliciteerd :dance:

Hier heeft de menstruatie vanochtend pas echt doorgezet. Gisteren geen bloed te bekennen. Op zich niet zo’n ramp… ik wou alleen dat ik er niet zo’n koppijn bij had. Nu ga ik maar hard hopen dat het de volgende keer raak is :pray:

Ik baal als een stekker hier, volgens mij heb ik mn ei al gehad :cry: Ik heb gewerkt me de

ovulatietesten maar die gaf alleen zaterdag een lichter streepje aan en daarna helemaal niet meer :think:

Ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb normaal een cyclus van 30 dagen, dus dan zou ik vandaag mn ei moeten hebben.

Als ik eerder mn ei heb gehad hebben we waarschijnlijk niet op de juiste dagen geklust :frowning:

Hebben meer van jullie van die vage ovutesten gehad???

Oh en Bullie :**: Gefeliciteerd (voorzichtig)

jammer puprled :hug: :hug: :hug: . en balen van die koppijn. Ik hoop en duim echt dat je de volgende ronde meer geluk heb!!

Lelle, ik zou dan 31 juli uitgerekend zijn!

Christa ik heb ook vage ovutesten gehad. het zou natuurlijk kunnen zijnn dat je cyclus korter is. Maar kan ook nog zijn dat die moet komen. Ik had vorige week vage en nu een duidelijke.

Meiden moet het er even uitgillen:

IK HEB ME EI TE PAKKEN

Jeetje mina wat ben ik blij. Me cyclus is een stuk langer weer, maar goed heb wel weer een kans. Al die vage ovutesten. Maar nu 3 :oops: die toch echt een hele hele duidelijke streep laten zien. Wat ben ik blij dat ik gisteren geklust heb. En dat gedoe in me liezen dan toch me ei weer is. Pfffff :dance: :dance: :dance:

enne voor degene die het willen weten:

Ik heb mijn persona staafje uit elkaar gehaald en door midden geknipt. en hij gaf precies hetzelfde resultaat als degene die ik niet door midden had geknipt. Dit betekent dus 8x2=16 staafjes voor 14 euro. Scheelt weer een hoop centjes.

Tammy, ik ben het trouwens met Chantal eens hoor! Je moet vooral doen wat voor jou goed voelt :smiley:

Bullie, ook hier GEFELICITEERD!!!

Purpled, toch jammer. Op naar de volgende ronde! Zou je dan nog steeds een augustus mama worden?

Chris, ik zou toch nog even doorgaan hoor! je weet maar nooit. :hug: (met klussen bedoel ik)

Lelle, goed dat jebent doorgegaan met die tests! Nu heb je het zeker goed gedaan. En dat van die persona staafjes, dat had ik wel eens eerder gehoord ergens op dit forum. Scheelt zeker een boel geld!

Hier niks te melden. Ik heb steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar ja kan eigenlijk niks zijn aangezien een eventuele innesteling pas vrijdag zou plaatsvinden.

@Krabje wrote:

@bianca&? wrote:
]tammy!! afstand nemen van het forum helpt niet met er veel mee bezig zijn geloof me je kan beter wel komen en het van je af praten voordat andere mensen gek van je worden zoals bv je vriend!!

en er mee bezig zijn belemmerd het zwanger worden niet!!

Bianca: Sorry, maar hier ben ik het dus echt niet mee eens. Je kunt niet in andermans hoofd en hart kijken. Als Tammy vindt dat zij afstand wil nemen van het forum moet je die keuze respecteren.

Quote:

jeetje wat ben jij een piranja zeg!!!!
ik respecteer tammy's keuze ook hoor troela!!!!!

bullie gefeliciteerd meid!! geniet ervan het is je gegunt!!!

lelle,

:dance: Hoeraaa een ei!! :wink: :lol: Nou hopen dat hij ook nog bevrucht wordt deze maand :pray:

Tedski,

Ja ik zou nog een augustus mama kunnen worden. Vervelend dat zeurderige gevoel… misschien wel een goed teken?!

@purpled82 wrote:

Tedski,

Ja ik zou nog een augustus mama kunnen worden. Vervelend dat zeurderige gevoel… misschien wel een goed teken?!

Ik hoop dat het een goed teken is. Ook voor jou hopen dat het raak is deze maand!!