Lieke,
:hug: Hopelijk is alles gewoon helemaal goed.
Amy,
:dance: Gefeliciteerd meis! Ik zie ook echt een streepje.
Hier gaan we door naar de volgende ronde. Gisterenavond had ik heeeel lichtroze slijm/bloedverlies. Vanochtend was mijn temp heel iets gedaald. Van 36,5 naar 36,3. Neem aan dat mijn ongi vandaag dan komt.
Ik ga dus door naar de 5de ronde. Hopelijk mag het dan dit keer raak zijn.
Liefs,
Daniëlle
@purpled82 wrote:
Lieke,
Amy,
Hier gaan we door naar de volgende ronde. Gisterenavond had ik heeeel lichtroze slijm/bloedverlies. Vanochtend was mijn temp heel iets gedaald. Van 36,5 naar 36,3. Neem aan dat mijn ongi vandaag dan komt.
Liefs,
Daniëlle
Wanneer zakt je temperatuur dan eigenlijk? Ik dacht vlak na de LH-piek.
Balen als het echt doorzet… :hug:
Amy, ik zie ook een streep!!! :: :dance: ::
x
Amy laat je ons echt zo lang wachten met een andere test?!?!?!
Lieke dat zijn nog 2 lange dagen. Hoe laat mag je donderdag?
Hier bijna geen streep meer te bekennen. Toch heb ik werkelijk geen idee hoe het nu gaat lopen. Heb sinds 2 dagen last van me liezen en gek gevoel in me buik. Denk telkens dat ik mn ei soms heb. Maar die is denk ik toch echt geweest. Het zal allemaal wel, we zullen wel weer zien waar dit op uit loopt, maar ik denk op niets.
Wat ben ik toch weer lekker positief :wall:
Breekt in…Lelle, je kunt ook steken voor of na je eisprong voelen, soms scheelt het wel een paar dagen, kun je dus eigenlijk niet vanuit gaan, succes!..breekt uit.
Nienke
Gisteren was mijn ovu test licht positief! Nog niet zo donker als de andere streep, maar wel echt duidelijk zichtbaar!
Denk dus dat mijn LH piek eraan komt!
Gisteren alleen wel slecht nieuws gekregen…
Zoals sommige van jullie weten heb ik twee schatten van poezen. Baco en Bailey zijn 3 jaar oud, en komen uit hetzelfde nestje( Hahahahaha, nee ik ben geen zuipschuit :lol: )
Nu had zijn we 4 maanden geleden verhuisd, van een appartement naar een grote eensgezinswoning. En konden die schatten eindelijk naar buiten!
Helaas is toen het hele gedoe begonnen. Baco en Bailey kunnen niet meer met elkaar door een deur… Met als gevolg dat Bailey het onderspit delft, en niet meer toegelaten wordt op de bak. ( Twee bakken hielp ook niet, Baco joeg haar bij beide bakken weg… ) Ze mag niet meer eten, en wordt constant aangevallen door Baco. Sinds ze buiten komen, ruiken ze anders, en probeert Baco haar territorium te verdedigen… :roll:
We hebben werkelijk van alles geprobeerd, en gisteren maar naar de dierenarts geweest. Bailey plast in huis, trekt haren uit haar rug van de stress en voelt zich nergens meer veilig. Ze knort niet meer, en zit maar heel zielig in een hoekje…
Conclusie van de dierenarts… Ze mogen niet samen in een ruimte zitten, ze moeten beide een eigen bak, eigen voer/water en een eigen slaapplek…
Maar ja, hoe doe je dat…? Bailey zit nu in de toekomstige kinderkamer, die ongeveer 25 vierkante meter is. Best behoorlijk dus, maar lang niet groot genoeg zodat ze echt de ruimte heeft.
Er zal er dus toch eentje weg moeten. Dit is zo zielig…
Ik weet echt niet wie ik moet kiezen, het zijn allebei schatten namelijk!
Baco reageert puur op instinct, en kan er dus niets aan doen…
Ik weet het diep in mijn hart wel , maar vind het zo zielig!!!
x
Goedemorgen dames,
Sorry, maar ga even op niemand reageren. Ik ben op het moment erg bezig met zwanger worden, zo erg dat ik gewoon gek van mezlf wordt :?. Heb voor mezelf na zitten denken hoe ik iets meer rust kan vinden inmezelf en denk dat het toch even beter is als ik wat afstand van het forum neem, hoe moeilijk ik dat ook vind. Ik heb het gevoel, dat als ik er op deze manier mee bezig ben, deze ronde dan helemaal geen kans maak. Zit pas op dag 10 en meestal cyclus van 34 dagen, dus moet nog wel even. Het is beter als ik even de computer uitzet en hem voorlopig even niet meer aanzet. Kom denk nog 1 keer per week ofzo even buurten op KOK, hoop dat me gaat lukken. Heb al eens eerder afstand genomen van KOK en dat hielp heel goed, dus hoop dat het me deze keer weer goed gaat doen. Nou dames fijne week en tot snel :-*
Lautje: Zag je berichtje nu pas, wilde je toch even een dikke knuffel geven :hug: :hug:. Wat een moeilijke keus joh!!! Sterkte ermee :hug:
lieve lautje!!
wat ontzettend rot!!
is het een idee om ze niet meer naar buiten te laten of is het daar al te laat voor??
en als ik moest kiezen hoe stom ook koos ik dat de gene die gepest werd bij mij mocht blijven!! raar maar dat zou ik doen als het echt moest ookal is het de ander zijn instinct!!
en als je er 1 weg moet doen kan je die dan naar vrienden ofzo doen??
tammy!! afstand nemen van het forum helpt niet met er veel mee bezig zijn geloof me je kan beter wel komen en het van je af praten voordat andere mensen gek van je worden zoals bv je vriend!!
en er mee bezig zijn belemmerd het zwanger worden niet!!
@bianca&? wrote:
lieve lautje!!
wat ontzettend rot!!
is het een idee om ze niet meer naar buiten te laten of is het daar al te laat voor??
en als ik moest kiezen hoe stom ook koos ik dat de gene die gepest werd bij mij mocht blijven!! raar maar dat zou ik doen als het echt moest ookal is het de ander zijn instinct!!
en als je er 1 weg moet doen kan je die dan naar vrienden ofzo doen??
Ze gaan al best veel naar buiten, dus dat hielp helaas ook niet...
Helaas ken ik helemaal niemand die mijn schatje in huis zou kunnen nemen, dan had ik dat meteen gedaan... Marktplaats heeft geen zin, daar staan 8000 katten op...
x
@Tedski wrote:
@purpled82 wrote:Lieke,
Amy,
Liefs,
Daniëlle
Wanneer zakt je temperatuur dan eigenlijk? Ik dacht vlak na de LH-piek.
Balen als het echt doorzet… :hug:
Direct na je eisprong gaat je temperatuur omhoog met minimaal 0,3 graden. De dag van je menstruatie gaat hij weer omlaag.
Lautje,
:hug: Dat lijkt me een onmogelijke beslissing. Ik heb zelf 3 katten en ik zou echt niet weten wie ik moest kiezen. Heel veel sterkte ermee!
Tammy,
Ik snap je helemaal. Ik denk echter ook niet dat het veel helpt om hier niet te komen. Je bent er hoe dan ook veel mee bezig. :hug:
Lautje… Wat ontzettend naar dit.
Is het niet een idee om eerst een kattengedragstherapeut in te schakelen? Die zijn er nml. Zie hier bv: http://www.kattengedrag112.nl/index112.htm
Of, de agressieve kat tijdelijk in een pension doen en dan nog 1 maal kijken of het contact verbetert?
Jee, meid… afschuwelijk.
We hebben inderdaad al gekeken voor een therapeut, en ook overleg gehad met de dierenarts. Die raad het niet aan, omdat de kosten erg hoog zijn, en ze het instinct van de kat niet kunnen veranderen. Het zal een machtsstrijd blijven tussen beide katten, en Bailey gaat daar aan onderdoor.
Ze zitten nu gescheiden van elkaar, en mogen langzaam aan weer aan elkaar gaan wennen… Maar toen Bailey gisteren thuis kwam, werd ze meteen weer geslagen door Baco…
Dus meiden, als jullie iemand weten die een schat van een beestje zoekt…
Dit is de schat!
Ben ik toch weer even. Kreeg smsje dat ik toch even moest gaan kijken, omdat er een paar erg meegaand waren, dus dacht ga even kijken.
Lautje: Als het van mijn vriend zou mogen had ik hem zo van je overgenomen, maar mijn vriend wil er geen meer bij :?. Er zijn ook gedkopere gedragsdeskundigen. Mijn collega had problemen met haar hond en heeft een bezoek van iemand gehad, daarnaast werd ze telefonisch begeleid en koste haar 120 euro, vond nog wel mee vallen. Sterkte ermee meis! :hug:
Bianca: Vind lief van je dat je dat zegt! Het klopt wel dat jik ermee bezig blijf ook al kom ik niet op KOK, maar dat geeft ook helemaal niet, want er niet mee bezig zijn lukt ook niet, maar wat minder zou wel fijn zijn. Nu voelt zwanger worden als een obsessie, ben er echt op moment heel erg mee bezig, vind geen rust en die wil ik terug vinden. Je hebt me wel even na laten denken, doordat je zij dat helemaal niet komen ook geen zin heeft, daar heb je ook wel weer gelijk in. ga wel wat afstand nemen, want dat hielp vorige keer ook, maar dan gewoon wat minder dus maximaal 1 keer per dag even bij komen lezen en alleen als kan niet dat ik me in allerlei bochten ga wringen. Ik denk dat ik dacht dat als ik niet meer kom mijn rust wel terug vind, maar dat is niet zo. Ik ga gewoon nog komen, want inderdaad het van je af praten helpt wel en ga straks even een schriftje kopen om elke dag even een stukje in te schrijven.
Purpled: Jullie hebben ook wel gelijk. Blijf gewoon komen, kom alleen wat minder max 1 keer per dag. Trouwens balen dat je temp gezakt is :hug:
Nou meiden tot morgen. Heb net even lekker zitten janken, dat helpt echt. Fijne dag :-*
Tammy… :hug:
Weet ongelofelijk goed hoe je je voelt, ook al zit ik nu in ronde 3.
In een eerdere lange relatie ben ik een jaar tevergeefs bezig geweest in verwachting te raken, maar ik wil in feite al 5 jaar dolgraag een kindje.( 5 jaar dat ik er echt serieus mee bezig ben) Er gaat geen dag voorbij of ik denk eraan. De ene dag meer dan de andere, maar het verlangen is altijd aanwezig.
Het is goed dat je het posten en kijken op het forum beperkt houd, maar ik, en ik denk de rest ook, zouden het wel leuk vinden als je hier blijft posten.
X Bren.
Tammy, jammer als je hier niet meer of minder gaat komen. Ik kan het me op zich goed voorstellen. Als ik naar mezelf kijk ben ik er ook wel veel mee bezig en ik zou willen dat het minder wordt. Maar ook voor mij geldt: ik ben er toch wel mee bezig, en afstand nemen van het forum heeft voor mij ook geen zin. Op zich wel fijn dat et voor jou wel helpt!
Lautje, echt vervelend van je katten. Lijkt me heel moeilijk om te kiezen… Sterkte met je beslissing in elk geval.
@lelle wrote:
Amy laat je ons echt zo lang wachten met een andere test?!?!?!
ik heb geen testen meer in huis :mrgreen: wil morgen eerst gyn afwachten... vorige keer is het in mijn eileider blijven zitten, had toen dus ook meerdere lichte positieve testen! dus dit zegt bij mij eigenlijk nog niet erg veel... eerst morgen afwachten!!
wat een timing, die afsraak met de gyn :mrgreen:
Spannend Amy!! Hoe laat moet je er zijn??
Je hebt het inderdaad goed gepland, die afspraak Als het nog in je eileiders zit, hoe kunnen ze dat dan zien?
@Tedski wrote:
Spannend Amy!! Hoe laat moet je er zijn??
Je hebt het inderdaad goed gepland, die afspraak Als het nog in je eileiders zit, hoe kunnen ze dat dan zien?
10 voor 9, dus lekker vroeg!! geen idee hoe ze dat kunnen zien, hij trekt de trukendoos maar open!! :mrgreen:
hahahaha, de trukendoos. Nou ik ben benieuwd hoor. Ik hoop echt van harte dat je iets moois te zien krijgt!!!
En Tamara lieverd we snappen je heel goed. Des noods reageer je maar niet meer op ons, maar schrijf je gewoon alles van je af!
hier verder weinig nieuws