Wannabe augustus mama's

stilte voor de storm!?!?

Tammy: ik heb inderdaad een gebroken been. Zit al vijf weken in het gips en ik heb er nog 3 voor de boeg. Daarna revalideren…

Bullie: hoeveel tests heb je thuis liggen? Misschien kun je morgenochtend nog eens testen??

Lelle: je zou ze moeten vergelijken met wat je al had. Ik weet nu pas dat ik pas echt een streep krijg als ik ovuleer. Als ik niet ovuleer komt er echt bijna geen streepje, nog minder dan jouw streepje. Vanmorgen was het namelijk, net als vrijdag, weer met een microscoop niet te zien terwijl gisteren echt een superduidelijke streep was.

En: we maken zwanger worden ingewikkeld. We willen zo graag liever gisteren dan vandaag zwanger zijn ;D

Brenda: het zou je eisprong kunnen zijn. Ik had zaterdag een soort van menstruatiepijn in mijn buik en onderrug dat was zondagochtend weer over. Volgens mij kunnen dit soort klachten bij elke vrouw anders zijn.

ik wou dat ik kon vergelijken. Maar kan ze nergens meer vinden. Ik kreeg visite zaterdag,dus had ze ergens anders neer gelegd. Maar waar…

@lelle wrote:

ik wou dat ik kon vergelijken. Maar kan ze nergens meer vinden. Ik kreeg visite zaterdag,dus had ze ergens anders neer gelegd. Maar waar…

Dat is jammer. Die kom je waarschijnlijk pas weer tegen als het te laat is… nou gewoon maar klussen dan… :mrgreen:

vandaag een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje lichtroze verloren… heb mijn afspraak bij de gyn idd laten staan komende woensdag, hopen dat ik niet alsnog nog ongi wordt :wink: of anders gezegd, dat het alsnog doorzet… ben wel onwijs moe, echt niet te geloven… denk dat ik het te druk heb op mijn werk ofzow… :eh:

bullie; spannend zeg!! ik duim voor je dat je oer een baar dagen positieve test heb!! :pray:

tedski; sterkte met je gebroken been! hoe ben je dat opgelopen? een of stom ongelukje ofzo? :frowning:

Even snel een berichtje van mij…net terug van een weekend weg. Was heerlijk!!!

Alleen van het klussen is niet heel veel terecht gekomen :? Vrienden lopen je slaapkamer gewoon op en af…dus dat durfden we niet zo goed aan. Inmiddels bij thuiskomst snel weer aan de klus gegaan, want een deze dagen komt mn ei en die wil ik niet missen :smiley: Verder heb ik nog niet bijgelezen ga ik vanavond wel eens even voor zitten en reageren!

Maar jullie kletsen lekker door in zo’n weekend… :thumbup:

HEEEEEEEELPP!!!

ik heb iets stoms gedaaan!!!

ik heb getest :oops: en ik zie dus een heeeeeeeeeeeeel licht streepje!!!

ga zo foto plaatsen…

@ Amy… heb je getest met romed?

Zoja, dan zou ik toch voorzichtig zijn. Ik lees regelmatig dat Romed een vals positieve uitslag kan geven.

Ik hoop natuurlijk van harte dat het positief is meid :pray: ( wat kan natuurlijk), maar ik moest het toch even schrijven.

Zie hier bv: http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0605/0746.html

Als ik jou was zou ik morgen een digitale test doen.

Amy,wanneer had je dat bloedonderzoek? Misschien is je cyclus anders dan je dacht en ben je nu pril zwanger?

Wat een apart gedoe toch met dat wel/niet zwanger zijn. :shock: :-*

We zijn lekker bezig met zn alle. Lekker hoor al dat vage gedoe!!

amy morgen maar even met een andere test doen. kruidvat, maar ik zou cbb-tje nemen. Ik hoop echt zo heel hard dat je iets leuks ziet overmorgen op de echo.

Chris…Hup aan de klus!!

dit was een matcare test! opzich voor mij betrouwbaar! in mei hier ook superpositief mee getest!

ik heb op 8 november bloed laten prikken, toen was hcg negatief! dus idd nog maar pril zwanger sowieso!!

spannend!!

mn vriend zegt dat we woensdag maar af moeten wachten ipv morgen andere test doen…!

Amy ik duim voor jou :pray: :pray:

Ik ben toch al een beetje over mn teleurstelling heen gekomen, vooral omdat ik echt denk dat er iets geweest moest zijn maar goed! Heel veel mensen ook in mijn omgeving zijn zwanger in ronde drie dus laten we duimen dat ik één van hen ben :mrgreen:

amy ik heb ook met matcare getest en mijn streepje was nog lichter dan de jouwe.

heb daarna positief getest met kruitvat en met cb!!

doe dat morgen dan weet je het zeker maar ik zeg ZWANGER!!! :dance:

kleine felicitatie!!

@Amy82 wrote:

dit was een matcare test! opzich voor mij betrouwbaar! in mei hier ook superpositief mee getest!

ik heb op 8 november bloed laten prikken, toen was hcg negatief! dus idd nog maar pril zwanger sowieso!!

spannend!!

mn vriend zegt dat we woensdag maar af moeten wachten ipv morgen andere test doen…!

He Amy, een voorzichige felicitatie!

Die Matcare testen vind ik bij nader inzien niet zo bijzonder. Ik gebruik ze ook, maar ik blijf ze vaag vinden, en het duurt lang voor de streep verschijnt. Met Clearblue was de Plusstreep toch een stuk duidelijker!

Ok matcare dus… dan heb ik niets gezegd. :wink:

Spannend hoor.Ik ga voor je duimen, alvast een kleine felicitatie! :thumbup:

X Bren.

Hallo,

Vandaag moest ik werken, dus ik kon niet eerder berichten. M’n echo staat gepland voor aanstaande donderdagmorgen. Het was niet urgent, dus donderdag was vroeg genoeg. Eerder is er waarschijnlijk toch niets te zien op de echo. Het is ook maar de vraag of er donderdag iets te zien zal zijn. Verder weinig nieuws. Ik houd er sterk rekening mee dat het niet goed zit. Ik heb nog steeds kleine beetjes bloedverlies, nu meer bruin trouwens. Ook heb ik vandaag af en toe een vlaag van lichte misselijkheid gehad, maar dat kan net zo goed tussen m’n oren zitten. Zucht… wat duurt wachten toch lang.

Amy alvast een voorzichtige felicitatie :**: Gefeliciteerd

lieke; blijf voor jou ook duimen hoor dat het goed zit!! woensdag zal bij mij ook niks te zien zijn. hoewel, ik hoop dat de gyn kan uitsluiten dat het weer in mijn eilijder is blijven zitten oid!! dan word ik echt gek :shock:

deze matcaretest duurde idd wel paar minuten voordat streepje verscheen, maar andere testen die negatief waren, daar verscheen ook echt geen streepje, en bij deze dus wel na ongeveer 3 a 4 minuten :dance:

Heey meiden,

sorry beetje druk met werk enzo… binnenkort meer

Amy ik zie ook een streepje. Dus ook van mij van een voorzichtige felicitatie :smiley:

Lieke, jammer dat je niet al eerder mocht, maar op zich wel logisch als er nog niks te zien zou zijn. Hopen dat het wel goed zit.

Iemand vroeg nog hoe ik mijn been heb gebroken: met hockey. Ik maakte een sliding (ik ben keeper) en dat ging niet goed…