Wannabe augustus mama's

@Lieke74 wrote:

Ja… zeker, al 2 keer vandaag, een matcare en een CB. Positief dus.

Maar het zit me niet lekker aangezien ik toch 10 dagen geleden ongesteld ben geweest, 4 dagen.

Sorry, ik dacht dat wat je in je andere post had gezet van iemand anders was. Dat je dat van iemand anders hebt gelezen, maar het gaat dus over jezelf.

Jammer dat het nu vrijdagavond is, want anders zou je even de verloskundige kunnen bellen. Misschien moet je dat maandag gewoon doen, wel balen het twee dagen wachten is. Zij kunnen je vast vertellen hoe het kan.

Lieke,

Was je menstruatie heftig/ veel?, had je buikkrampen en was het bruin of rood?

Misschien was het toch geen menstruatie, maar een innesteling?! Of… je was zwanger van een tweeling , maar hebt 1 vrucht ’ verloren’?!

Tja… het kan ook nog wat hcg van een miskraam zijn, zoals je zelf al schreef. Moeilijk hoor! :eh:

Ik weet dat ovulatietesten positief kunnen uitvallen wanneer je daadwerkelijk zwanger bent. Je krijgt dan een soort 'kruis’reactie. ( Weet niet hoe dat exact zit, maar heb het gelezen.)

Als ik jou was dan zou ik morgen een digitale zwangerschapstest doen van CB en je voor de zekerheid wel zwanger gedragen. ( geen alcohol, rauwe kazen etc.)

Je zal niet de 1e zijn die zwanger blijkt te zijn terwijl er een bloeding rond de NOD plaatsvond.

Sowieso even de HA of verloskundige bellen maandag.

Succes!

X Bren.

@Brendaatje wrote:

Lieke,

Was je menstruatie heftig/ veel?, had je buikkrampen en was het bruin of rood?

Misschien was het toch geen menstruatie, maar een innesteling?! Of… je was zwanger van een tweeling , maar hebt 1 vrucht ’ verloren’?!

Tja… het kan ook nog wat hcg van een miskraam zijn, zoals je zelf al schreef. Moeilijk hoor! :eh:

Ik weet dat ovulatietesten positief kunnen uitvallen wanneer je daadwerkelijk zwanger bent. Je krijgt dan een soort 'kruis’reactie. ( Weet niet hoe dat exact zit, maar heb het gelezen.)

Als ik jou was dan zou ik morgen een digitale zwangerschapstest doen van CB en je voor de zekerheid wel zwanger gedragen. ( geen alcohol, rauwe kazen etc.)

Je zal niet de 1e zijn die zwanger blijkt te zijn terwijl er een bloeding rond de NOD plaatsvond.

Sowieso even de HA of verloskundige bellen maandag.

Succes!

X Bren.

Normale menstruatie met rood bloedverlies. Maar wat wel opviel was dat ik minder last had van buikkrampen, bijna niet, terwijl ik daar normaal gesproken wel wat last van heb.

Ik wacht maar af, weet het ook niet. Als de testen positief blijven, dan ga ik maandag zeker contact opnemen met de verloskundige.

lieke: Jeetje kan me voorstellen, dat je hier onzeker van wordt!! Ik zou als ik jou was, a.s maandag de huisarts bellen, die kunnen je wel adviseren wat nu te doen. Is je temp nog steeds laag of wel wat lager dan normaal?? Het klopt wat iemand zij, dat je niet de eerste zal zijn die gewoon ongesteld wordt, maar toch zwanger is. Spannend hoor, zal hard voor je duimen, dat je gewoon zwanger bent :pray:

Hier weer even baal moment. Gister even een bang moment, nadat iemand vertelde zwanger te zijn, dat zakt snel weer af. Nu kreeg ik vandaag te horen van iemand dat een oude vriend van ons vader gaat worden, was ongelukje. Lijkt dan net of iedereen om ons heen zwanger aan het raken is. :?

Ga zo lekker mijn bedje opzoeken, slapen kan soms veel goed doen.

:-*

Lieke: Wat ik trouwens nog wel even wou zeggen, was dat toen ik een zeer vroege miskraam had gehad, eigenlijk na mijn ongesteldheid geen hcg hormoon meer in mijn lichaam had. De arts zei dat het hcg hormoon bij een vroege miskraam al na aantal dagen uit je lijf is :think:. Geef de moed dus niet op, maar houid wel in je achter hoofd dat misschien niet goed zit.

vanmorgen nogmaals een Clearblue gedaan, Nu duidelijk positief.

Maar ook vannacht klein beetje bloed verloren :frowning: (misschien door ons geklus van de week?).

Ik verwacht niets. Het klopt allemaal sowieso niet. Nu een lang weekend wachten en hopen dat het goed gaat. en dan maandag bellen.

Lieke als die echt vet positief was, ben je eigenlijk gewoon zwanger.

Anders was het streepje aan het lichter worden, omdat je hcg minder wordt. Ik hoop dat alles goed blijft gaan :pray:

lieke ik zou idd gewoon naar de ha gaan!!

Lieke, waarom ga je niet naar de SEH? Heb ik toen ook gedaan in het weekend, prikken ze gelijk bloed.

Je weet dan toch waar je aan toe bent.

En ik wil niet vervelend doen ofzo, maar stel je voor dat het buiten baarmoedelijk is… alles kan…

Heel veel succes en ik denk aan je!

Wat vreemd allemaal Lieke. Zou inderdaad naar de huisartsenpost gaan, anders duren die twee dagen wel heel lang. Wens je in ieder geval veel sterkte en hopelijk vertel je ons snel een positief bericht :wink:

Goedenmorgen,

Dacht het al wel, maar ergens is het ‘fijn’ te lezen dat meer meiden het gevoel hebben dat ze niet makkelijk zwanger kunnen worden. Geeft een punt van herkenning.

Het is ook weer niet zo dat het gevoel me down maakt, maar het is geen lekker gevoel.

Waarschijnlijk hebben de meesten dit wel… althans de vrouwen die voor een 1e kindje gaan. Het is ook zo onwerkelijk en wonderbaarlijk… echt een kindje krijgen! :wink:

Lieke… het stelt niet gerust natuurlijk, maar een buitenbaarm. zw. is inderdaad ook niet uitgesloten.http://www.freya.nl/web_folders/folder19.php.

Het gaat uiteindelijk altijd gepaard met klachten, maar een echo kan het uitsluiten. Bel anders de huisartsenpost eventjes.

Sterkte!

Hier gaat het matig. Ik ben moe, misselijk, slap en mijn tepels zijn gevoelig. Ik ben bijna geneigd alsnog een test te doen, maar dat is onzin.

:think: :evil:

Waarschijnlijk heb ik gewoon wat onder de leden, maar blij word ik er niet van.

Fijn weekend allen. :-*

X Bren.

Hoi mag ik ook met jullie meekletsen???

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou doen maar ik doe het toch. Zal me eerst eens voorstellen. Ik ben Chantal en ben 31 jaar en al sinds juli 2005 gestopt met de pil. Helaas nog niet zwanger maar we zitten nu in de mm. Als het goed is heb ik binnen 1,5 mijn 1e iui poging. DAt is wel onwerwachts maar we zijn er blij mee. Vandaar dat we nu ook een normale goede kans krijgen om zwanger te mogen worden :pray:

Ik ga me even inlezen en reageer er verder dit weekend nog wel even op.

Als jullie vragen hebben, stel ze gerust!

Liefs, Chantal.

Chantal natuurlijk mag je lekker met ons mee kletsen. Laten we hopen dat je dmv iui snel zwanger bent.

Lieke hap zou ik denk ik ook doen. Een weekend duurt dan wel heeel lang.

Ladies ik heb even jullie hulp nodig.

maandag negatieve ovutest

donderdag een heeeel licht streepje

vrijdagochtend een donkerder streepje maar nog niet zoals de controlestreep

vrijdag avond haast geen streep, maar ook te veel gedronken misschien

zaterdag heeeeeel lichtstreepje.

ik doe ze allemaal rond een uur of 12, heeel weinig drinken.

Wanneer zou ik nou me ei hebben gehad? Kan me niet voorstellen dat hij nog moet komen dan had dat lijntje echt wel donkerder geweest nu.

volgende keer voor mij gewoon de persona staafjes, daar heb ik meer vertouwen in.

Chantal: ook welkom. Vervelend dat je al zo lang bezig bent maar wel positief dat je nu iui gaat doen. Succes in elk geval!

Lelle: ik denk dat je gisteren je eisprong hebt gehad. Ik heb wel eens van meiden in andere topics gehoord dat het teststreepje nooit zo donker wordt als het controlestreepje, laat staan donkerder.

Ik heb de test vanmorgen niet goed uitgevoerd :S Maar gisteren een super licht streepje, moest het bijna met een vergrootglas bekijken. Kan me niet voorstellen dat ik dan vandaag ineens mijn eisprong heb. Misschien heb ik hem wel gemist. Aan de andere kant, ik heb ook nog helemaal geen slijmpjes gehad. Lelle, heb jij dat wel gehad?

Ja ik heb duidelijk ook me slijmpjes gehad de afgelopen dagen. Ik kijk manlief wel heeeel lief aan, misschien blijven we nog wel aan de klus.

Miss dat ik er vanaaf nog 1 doe.

Tedski doe anders vanavond nog een test. en anders gewoon morgenochtend nog 1.

Ik doe het morgenochtend wel, ik hou het echt niet vol om vier uur lang niet te plassen :lol: Ik beschouw deze maand toch als verloren.

Hebben jullie gisteren nog geklust? Dan zou je goed moeten zitten namelijk.

We hebben dinsdag donderdag en gister geklust. Dus ik hoop het wel. Maar wil vanavond voor de zekerheid ook nog.

Enne een ‘ongelukje’ zit in een klein hoekje. Je weet maar nooit. Je hebt er maar 1 verdwaalde zwemmer voor nodig. En ze kunnen aardig lang overleven. ik snap wel dat je hem als verloren beschouwd, maar het hoeft niet.

Hebben misschien andere ladies ook het probleem bij de ovutesten dat de streep niet zo donker wordt als de controle streep. Dit is nieuw voor mij omdat je bij de persona nooit een controlestreep heeft.

lelle je hebt ook gelijk hoor! Vanmorgen voor het eerst sinds mijn gebroken been weer geklust. Ging best wel moet ik zeggen. Maar nu een vraag. Ik heb daarnet ineens slijm, ik kon er lange draden van trekken en het was doorzichtig en helder. Kan dat mijn eisprong aanduiden of zou het van het klussen kunnen zijn? Ik weet niet of het misschien nog sperma is dat afgescheiden wordt.

Oooo wat ik ben ik blij dat ik dit hier gewoon kan posten, hoewel ik me toch ook een beetje geneer :wink:

hahaha kan beide zijn. van het klussen, maar ook van een ei. Als het van een ei is, dan is er morgenochtend ook nog wel het een en ander te vinden.

Ik wilde net poste dat ik nu niets gevoeld had, geen sprong, niets bij me liezen. en wat zul je denken…krijg ik er ineens last van. Dus hier nog even door klussen voor de zekerheid.

Enne lekker alles blijven vertellen en vragen. daar is t forum voor.

Lieke: Hoe gaat het meis??? Ben je nog bij de huisartsenpraktijk geweest ofzo??

Brendaatje: Ook ik vond fijn om te lezen dat meer meiden dat gevoel hebben. Was soms bang dat mijn gevoel gelijk zou krijgen, maar om nu te horen dat de meeste dat hebben bij een eerste is wel een opluchting. Onze tijd gaat vast nog komen. Ik herken de gevoelens van misselijk, moe zijn, pijnlijke borsten, heb je soms gewoon gevoel dat je zwanger bent. Erg iritant :twisted:. Die hormonen soms he. Heb in overleg met mijn partner vanmorgen wel een test gedaan gewoon voor de zekerheid, wist wel dat hij negatief ging uitvallen, maar ga ik me geen dingen in mijn hoofd halen. Komt ook beetje door verhaal van Lieke.

Krabje: Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Spannend zo’n eerste IUI poging. Mag ik vragen wat de reden is dat jullie niet zonder de MM zwanger kunnen worden of dat er een kleinere kans is?? Als je vervelend vind dat ik het vraag, moet je het gewoon zeggen.

Lelle: Bij mij is het teststreepje ook niet net zo donker of donkerder als de controlle streep. Je had dus een positieve test op vrijdagochtend, dan heb je je eisprong vandaag of morgen. Spannend :pray:

Tot morgen, heb vanavond verjaardag van mijn oma, dus kom niet nog even buurten. Fijne avond allemaal :-*