wanna-be-april-mama's!

Lieve meiden,



Ik heb vnaochtend weer getest en na een minuut was de digitale klaar en gaf en oordeel;





ZWANGER!!!



Ik ga nu een topicje openenen bij de 9-maanden mama’s en aan het eind van deze maand hoop ik jullie daar allemaal terug te zien :pray:



:-* voor jullie allemaal! :-*

Superrrrrr meid ! Nogmaals gefeliciteerd ! :dance:

Wauw, gefeliciteerd meid!!

Geweldig nieuws!!!



Bella, het kan wel kloppen dat je mijn naam kent.

Ik zit hier al sinds februari 2004.

In het begin vrij fanatiek, maar de laatste tijd nog maar in een aantal topics.

Heb vanaf dat ik lid ben op KOK 1 MK gehad maar verder nog niet weer zwanger geweest.

We wachten nog steeds.



Liefs Esther

Jose: gefeliciteerd :dance:

Hey Es… ja ik ken jenog goed hoor… je schreef ook mee met brennie en euhm euhm nu ja het andere topic … die ook sticky staatnog steeds…



Hoe is het verder met je, want idd… ik las al weinig van je. Vondt het drm des te leuker je naam hier te lezen… :dance:





Joseetje nogmaals gefeliciteerd,nu maar voor het echie dan hé ?



Alle goeds en ms tot daar in zwanger zijn

Ben ik weer even, ben geen fanatieke schrijver overal, maar lees wel veel mee.



Joseetje gefelciteerd met je zwangerschap.



Inderdaad zou het mijn nod zijn, maar nog niets te zien. Helaas afgelopen cyclessen ook allemaal wat later gehad. Morgen testen, maar verwacht weer negatief resultaat.



Meiden allemaal heel veel succes en vooral de meiden die al zo ontzettend lang wachten op een wondertje. Ik heb er een en prijs me er ontzettend gelukkig mee.

joseetje gefeliciteeeeeerd!!! :dance: :dance: :dance:



ik wist het! haha

Ik word een april mama :dance: :dance:

HOERA!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jij veranderd het lijstje ook snel :wink:

hehe, ik vind het gewoon leuk voor je :mrgreen:

jose en welkom gefeliciteerd :dance: :dance:



bianca ik blijf voor je duimen



groetjes deborah

Dat gaat snel… Joseetje en Welkom, supergefeliciteerd! :dance:

We hopen dat we ons allemaal heel gauw bij de aprilmama’s mogen komen melden! :wink:

Liefs, Daantje xxx

Welkom gefeliciteerd :dance:

Jeeej welkom wat leuk!!! :dance:

Joseetje en Welkom gefeliciteerd.



Ik las eerst het berichtje waarin Welkom zegt er niet veel van te verwachten deze ronde en even later viel mijn oog op haar banner :think: Toch zwanger blijkbaar :mrgreen:



Nou ik snap wel waarom een tweede soms langer op zich laat wachten. Wij werken sowieso al allebei in de hulpverlening en met komst lasse is het een heel geplan die roosters van ons. En als je man dan net in de nachtdienst zit tijdens je vruchtbare dagen en ik hondsmoe van een kindje wat momenteel onrustig slaapt en me opbreekt - dan is het een hele klus om te klussen :?



Lasse ging maar niet slapen vanavond en ik dacht volgens mij wil jij gewoon geen broertje of zusje :wink:

Gefeliciteerd Welkom !

Welkom meid jong, wat goed hé ?



Gefelicteerd en alle goeds… jemig weer een zwangere er bij …



helemaal goed zo…

Hallo allemaal,



Lijkt me erg leuk om hier ook mee te schrijven, als dat van jullie mag tenminste, haha. Mijn NOD is op woensdag 1 augustus en ben dus ook een wannabe april mama. We gaan voor onze eerste en daarom vind ik het erg leuk om op dit forum te snuffelen en nieuwe dingen te weten te komen over zwangerschappen.

Hallo Bullie welkom op het forum en natuurlijk mag je meekletsen. Juist gezellig en je wordt hier goed ontvangen hoor…



Klets maar lekker mee, vraag maar raak en deel wat je delen wilt…



Succes met zwanger raken… heel veel goeds en tot typs…



groeten bianca