wanna-be-april-mama's!

Welkom gefeliciteerd :dance: !!

Hoi Bullie.

Hoe gaat het met jullie?

Hier wel okee, maar ik voel helemaal niks raars. En dat terwijl ik altijd behoorlijke buikpijn heb als in ongesteld moet worden, en toen ik zwanger was was het helemaal kermis aan m’n lijf.

Ach ja misschien moet ik er maar van genieten!

Groetjes!

Joseetje en Welkom gefeliciteerd :dance:

hier nog geen menstruatie,. wel heel de nacht wakker gelegen omdat ikhet al verwacht had… immers dag 31… laatste paar keer was het 27 28 29 dgn dat ik begon met menstrueren. Is erg vroeg voor mijn doen hoor… en heb ook wel uitschieters gehad van 34 dgn ( is 2 keer voorgekomen )

Echt langste cycles is 32 dgn : morgen dus. Blijft een beetje spannend ms toch wel.

Testen doe ik nog niet en aub ook niet om vragen hoor. Dat zou ws dan dinsdag worden of ms zelfs woensdag… Liefs van hier… deze dame gaat aan de arbeid hele dag flink doorwerken … tot vanavond laat of heel ms tussen de middag als ik de hond even uitlaat .

Bedankt voor de felicitaties.

Bianca, ga al wel heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup:

Bullie, gezellig dat je mee komt kletsen.

Ik had mijn zwangerschap nog niet verwacht, want toen ik zwanger bleek van Bas had ik totaal andere klachten, dus het was toch nog een verrassing en het drinkt nog steeds niet echt door. Vanmorgen met hubbie nog een keer getest en het is echt positief (clear blue).

Hoi hoi!

Ik lees wel fanatiek mee hoor, nu nog wat fanatieker meeschrijven, haha! :lol:

Ik zit nu inmiddels op dag, eh… even rekenen…, 25 van mijn cyclus en hoop dat mijn eitje nu toch een keertje gaat sprinegen! :wink:

De vorige cyclus toen ik tempte was mijn eisprong rond dag 22 en werd ik op dag 33 ongi… :cry:

Die keren daarvoor had ik een cyclus van 38 dagen, dus het kan nu natuurlijk ook nog alle kanten op…

Wel al een aantal dagen wat meer afscheiding, vandaag nog wat meer… We wachten af! Mijn NOD zal dus waarschijnlijk wat later zijn, maar laat het nog maar even staan. Zal morgenvroeg toch even tempen om te zien of ik vandaag idd mijn ei heb gehad.

Verder alles goed hier, lekker van mijn vakantie en van mijn zoontje Robbin aan het genieten…

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Daantje xxx

hallo even heel kort van hier, ik ben ongesteld gewroden vrij hevig en veel pijn… ben nu net thuis andré komt zo met wendy

Even offtopic. Bianca ik baal zo voor je. Ik gun het jou zo he. Echt waar. Jij verdiend het.

Bellenblaasje wil je mijn NOD veranderen in 11 augustus. Ik heb naar alle waarschijnlijkheid vandaag mijn eisprong gehad.

En ik had een erg vreemde ongi vorige maand en ws hebben de eerste dagen niet als ongi geteld maar als beetje bruinverlies en hebben ws achteraf niet woensdag 11 juli als eerste dag moeten tellen.

Op zaterdag was het toen wat helder verlies en dat zou kunnen kloppen met vandaag precies twee weken later.

Donderdag nog werk ervan gemaakt :wink: Dus nu maar weer afwachten of er een goed ei voorlag 8)

Daantje welkom hier.

Bianca :hug: :hug: , dat is weer een flinke domper.

Bianca, NEE!!! Het is niet eerlijk!! Veel sterkte en ik blijf natuurlijk voor je duimen. Eens lukt het. maar jouw geduld wordt wel ongelooflijk op de proef gesteld…

Grappig Bella, dat jij je eisprong voelt. Hoe voelt dat dan?? Heb daar zelf nog nooit wat van gemerkt.

Fijn dat je het voelt, want dan kan je inderdaad meteen aan de slag.

Daantje, probeer jij niet ook al heel lang zwanger te worden? Succes hoor.

Welkom, heerlijk meid, genieten he. Voel je je wel OK? Je hebt natuurlijk nog een kindje om voor te zorgen dus zo’n tweede zwangerschap zal wel vemoeiender zijn dan een eerste.

Luna, Ikke en Bullie ook flink aan de slag?

8)

Zelf voel ik alsof m’n ongi elk moment door kan zetten. Vorige maand dacht ik vanaf het begin dat het raak zou zijn, deze maand juist dat het niet raak zal zijn. Dus waarschijnlijk ga ik voor de wannabe mei mama’s. (Op zich een mooie maand om te bevallen denk ik, maar ja, april ook he).

Ik meld later nog wel even of ik echt klaar ben voor deze maand.

Jullie succes!

Groetjes

zucht

Hier zijn de Russen ook weer gearriveerd…

Dat het nou nóóit eens wil lukken…

Na 3 en een half jaar en een MK…

Bianca, jij zit ook weer in hetzelfde schuitje las ik.

Meid , ik heb zó met je te doen.

Ik leef met je mee hoor!

We moeten maar weer duimen voor de volgende maand.

En voor de meiden die nog in dit lijstje staan voor deze maand natuurlijk!!

Liefs Esther :**:

Hoi Essie, :cry:

Ook jouw geduld wordt enorm op de proef gesteld he.

Ik vind het dapper en lief van je dat je voor de rest van dit cluppie wilt duimen, terwijl je zelf zo teleurgesteld bent.

Sterkte en groetjes,

Olivia

Hoi meiden

Ik wil ook wel meedoen 8) Mijn NOD is 7 augustus, en dat heb ik bepaald met ovulatietesten, aangezien mijn cyclus compleet onregelmatig is.

Meiden die ongesteld zijn geworden, een dikke knuf. En een extra knuffel voor Bianca en Essie, meiden ik hoop zo dat het jullie snel gegund is :hug: :-*

Bianca en Essie :hug:

bianca en essie heel veel sterkte :hug:

vicky,daantje en bullie gezellig dat jullie er ook bij zijn gekomen.

ja mooi groepje is het idd…

jullie allemaal succes en thnx voor de gelukwensen… ik typ niet echt meer mee dan hoor beetje flauw ws… maarwens jullie alle goeds en natuurlijk hoop ik iets moois als beloning…

Ik meld me wel weer tzt …

Essie :hug: , balen zeg.

Hier gaat het even wat minder, heeft gelukkig niks met zwangerschap te maken, maar waarschijnlijk een zenuw in mijn rug die in de knel zit, erg pijnlijk.

Inderdaad zal het wel zwaarder worden deze zwangerschap doordat Bas ook rond kruipt, hopelijk loopt hij snel los en dan wordt het veel minder tillen, ach we zien wel.

welkom gelukkig niks met de zwangerschap maar is wel vervelend

hoop voor je dat het snel weg trekt

Deborah, je bent een dag overtijd! Vertel eens?? :wink:

nog steeds niks maar durf nog niet te hopen

ik wacht nog een paar dagen af.

al word ik wel een beetje gek van die onzekerheid