wanna-be-april-mama's!

hehe, naar aanleiding van het maart-mama-topic open ik maar even voor de gein dit topicje…



ik heb mijn nod op 19 augustus… en als het raak is, uitgerekend op 25 april 2008 (wat loop ik toch vooruit hehe)



het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die hun nod ook rond deze datum hebben (en dus uitgerekend zullen zijn in april)



:mrgreen:



NAAM NOD





Welkom 26 Juli


> ZWANGER!!!
Deborah 28 Juli
> ZWANGER!!!

Bianca81 29 Juli
Juf_Essie 29 Juli
OliviaMay 30 Juli
> ZWANGER!!!

Bullie 1 Augustus
Ikke 3 Augustus
TanteSoesa 4 Augustus
> ZWANGER!!!

Daantje_77 5 Augustus
Vicky 7 Augustus
> ZWANGER!!!

NoortjeP 7 Augustus
Bella 8 Augustus
> ZWANGER!!!

Bellenblaasje 19 Augustus
Luna1 20 Augustus
Angel&Luna 29 Augustus

als de kruidvat testen kloppen ben ik een april mama to be, maar ik durf nog geen topic te openen :shifty:



Ik hoop voor mezelf dat de testen kloppen en ik hoop voor jou dat je je bij de april mama’'s mag aansluiten :-*

Ik heb, zoals je in mijn onderschrift kunt zien, de derde IUI achter de rug. De eerste wachtweek is nu bijna voorbij. Ik hoop ook echt april - mama te worden.

Ik wil hier dus ook wel graag mee aftellen

Joseetje, ik heb in het andere toppic je testen gezien en volgens mij is het BINGO :dance:

ik wil ook ** zucht** zal vandaag niet mee typen heb niet mijn dag :shifty: P.s Ikke nav andere topic en pb THNX GIRL !!!

leuk zeg het word nog een gezellig cluppie hier :mrgreen:



en bianca als je wil praten mijn pb staat altijd open voor je :-*

dikke knuf nog :hug:



en voor de anderen duim duim duim

He Joseetje wegwezen hier :naughty: Jij bent geen wannabe aprilmama, jij wordt een echte :mrgreen:



Ik meld me ook aan voor dit topic. Leuk! Ik heb mijn NOD op 20 augustus en zal dus ook nog in april uitgerekend zijn.

spannend zeg luna we lopen bijna gelijk!



eneeh joseetje… ik hoop van harte dat je hier niet mag blijven! hehe wat klinkt dat gemeen zeg! :think: :wink: :wink: :wink:

O leuk ik doe weer mee. Ik ben “uitgerekend” op 9 april ( :mrgreen: ) als het raak is maar ik heb ernstige twijfels dit keer. O ja en het wordt een … meisje ( :inlove: ) volgens de chinese conceptiekalender. (maar de vorige zou een jongen worden en die is echt over de top meisje-meisje :think: ).



Succes allemaal!

Ik kom ook weer gezellig mee doen hoor - vond het wel leuk vorige maand.



Ik zou nu in mijn vruchtbare dagen moeten zitten, maar ik twijfel een beetje. Normaal heb ik dan extra zin in seks maar nu niet zo. Maar ik ben ook meer dan een week met ongi bezig geweest (vier dagen druppeltjes, paar dagen heel heftig, en nog dagen navloeien en pas afgelopen vrijdag was het echt over en geen buikpijn meer enzo - ik vermoed een ieniemini mk-tje) Begon op een woe dus morgen twee weken geleden maar het zou me niets verbazen als me cyclus iets zou opschuiven.



Ik zit dus nog in de klusdagen :mrgreen: maar ga voor een NOD ergens rond 8 augustus en een babie op 18 april :wink:

goedemorgen … en weer een gezellie clpje op komst dus :dance:



Ik ben er ook, deze dag zal vast beter zijn als gisteren , het weer is iig goed en dat werkt toch deels ook echt op mijn humeur…





nog 4 dgn dan mijn nod… nog 6 eer ik ga testen… nog minder dan een week…



Wachten duurt lang… ik ben uitgegeaan van mijn langste cycles… en ik voel nu al vanalles… ben bang dat ik morgen toch ongesteld ga worden…



drm ws ook chagrijnig de laatste dgn.,



nu ik ga even ontbijten. tot typs bianca

Hier ook wannabe… :pray:



NOD rond 7 augustus…





Bellenblaasje, kun je niet kort een lijstje maken in je eerste berichtje?

Kunnen we elkaar een beetje steunen…





Liefs,

Noortje

@bianca81 wrote:

goedemorgen … en weer een gezellie clpje op komst dus :dance:



Ik ben er ook, deze dag zal vast beter zijn als gisteren , het weer is iig goed en dat werkt toch deels ook echt op mijn humeur…





nog 4 dgn dan mijn nod… nog 6 eer ik ga testen… nog minder dan een week…



Wachten duurt lang… ik ben uitgegeaan van mijn langste cycles… en ik voel nu al vanalles… ben bang dat ik morgen toch ongesteld ga worden…



drm ws ook chagrijnig de laatste dgn.,



nu ik ga even ontbijten. tot typs bianca




:-* :-* :-* :-*

@joseetje wrote:

als de kruidvat testen kloppen ben ik een april mama to be, maar ik durf nog geen topic te openen :shifty:



Ik hoop voor mezelf dat de testen kloppen en ik hoop voor jou dat je je bij de april mama’'s mag aansluiten :-*




o joseetje, wat spannend!!!

He hallo dames,



Hier ook een wannabe- april mama…

Met mijn onregelmatige cyclus is het voor mij een beetje lastig mijn vruchtbare dagen uit te rekenen, maar als ik uitga van mijn vorige cyclus van 33 dagen, dan zou ik een dezer dagen mijn eisprong moeten hebben…

We zijn wel goed aan het oefenen hoor…

Stel dat ik dit keer zwanger zou worden, dan ben ik half april uitgerekend, zo ongveer 16 april.

Heb ook meegekletst met de toekomstige maart-mama’s, maar werd toen netjes ongesteld helaas. Heb nu een beetje vage pijntjes in de rug en de laatste dagen wat meer afscheiding, maar nog niet slijmerig genoeg. Haha!

De vorige cyclus moest ik van de gyn tempen en dat heb ik netjes gedaan. Volgende week do moet ik naar het zh om de temp-lijst te bekijken en de uitslag vh bloedonderzoek te horen. Spannend!



Joseetje… whaaaaaaa, zwanger… super de super! Ben je er nu al wat zekerder van?



Ik ga even wat drinken met manlief.

Dames, tot gauw!



Liefs, Daantje xxx



Oh ja, mijn NOD is dan 5 augustus ongeveer, als mijn ei nog even op zich laat wachten, dus later…

Houd jullie op de hoogte!

lijstje is gemaakt, hopelijk vinden jullie het wat :think:

ben niet zo handig met die dingen hoor



Oliviamay van jou heb ik nog geen NOD



Komop meiden het lijstje kan nog langer!!! :dance:

Ziet er goed uit… :-*





Spannend! :pray:

ja vind ik ook hoor!



enneeeuh… joseetje staat er niet op, die is volgens mij gewoon zwanger :wink: :mrgreen:

:mrgreen: vind ik een prima reden om er niet op staan :-*

mwa ik ben de eerste op de lijst :shifty: :mrgreen: