wanna-be-april-mama's!

haha grappig ik ben ook een wannabe april hoor



al vraag ik me af of het haalbaar is als mijn cyclus zo blijft als die nu is… :shifty: geloof dat ik als mijn cyclus zo blijft een wannabe mei ben :cry:



als ik uitga van het gemiddelde kom ik uit op 30 april en mijn nod… 29 augustus



en idd Jose jij bent geen wannabe jij bent een echt :stuck_out_tongue: :wink:

@bianca81 wrote:

mwa ik ben de eerste op de lijst :shifty: :mrgreen:




ja idd, wij branden alvast een 20 dozijn kaarsjes :kaars:

:wink:

ik weet ook alles van lange cyclussen, kan varieren van 28 tot 60+ dagen ( :shock: )

vorige maand (eerste maand na het stoppen) was het 30 dagen (vrij netjes) ik heb deze cyclus dan ook maar op 30 gezet :think:

ik hoop dat alles een beetje regelmatig blijft, want als ik weer een paar maanden boven de 30 uitkom kan het zijn dat ik weer last heb van cystes en ik dus weer terug aan de pil moet :thumbdown:

Dusseeeeh, ik zal manlief de komende maand(en) heel vaak met zaadvragende oogjes gaan aankijken :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pfff, wat heb ik nu weer?

Schaam me beetje om het hier te vertellen, maar wil wel erg graag weten wat het te betekenen heeft en of iemand het ook al voorgehad heeft…

Het gaat over het volgende: vandaag ben ik zo plots veel waterig slijm verloren. Het was zoveel dat mijn slip er helemaal nat van was :oops: :oops: Ik dacht dat je alleen slijmverlies had tijdens de eisprong??? Ik heb vandaag ook wat krampjes en steekjes links onderaan in mijn buik. …

Normaal gezien heb ik mijn eisprong al gehad ( werd met pregnyl gestimuleerd tijdens de IUI ).

:think: Moet ik me zorgen maken?

Neeeeeeeeeeee geen zorgen maken… owww het kán passen bij een zw.schap… kán hoor hoeft niet. maar owwwwwwwwwwww lieverd hoop hoop hoop … :pray:

Zo het wordt al lekker gezellig hier.



Goed idee dat lijstje bellenblaasje. Kunnen we makkelijk zien op wie we moeten letten :mrgreen:



Bianca voor jou wordt het als eerste spannend. Duimen draaien voor je hoor :pray:



Ik kan de laatste 2 weken voor mijn NOD waarschijnlijk niet KOK-ken :frowning: Ik ben dan in Brazilie. Kom op de 19e terug en heb de 20e mijn NOD. Ik hoop dat ik in Brazilie ook even ongestoord kan KOK-ken.

Morgen mijn nod. Ik hoop dat het raak is dan wordt ik ook een april mama, maar heb deze maand weinig hoop, voel me namelijk niet anders dan anders zo rond de NOD.

goeie reis zeg! waauw ik wou dat ik met je meekon hehe is er nog plaats in je koffer :mrgreen:



ja het word stilaan gezellig hier, ben benieuwd hehe

Meiden allemaal veel succes de komende tijd - en leuk zo’n lijstje.



Ik vermoed dat mijn NOD wat op gaat schuiven maar ik geef wel een nieuwe data op als ik mijn eisprong gevoeld heb die daadwerkelijk wat opgeschoven lijkt.



Ik heb nog twee rondes de tijd om nog zwanger te raken op mijn 39 ste :shifty: Eind augustust wordt ik 40 namelijk.

Mag ik ook?

Ik heb 29 juli mijn NOD.

Ik reken nergens op (ben al te vaak teleurgesteld…), maar het zou wel errug leuk zijn!!



Liefs Esther :-*

hey jij hier welkommmmmmmmmm leuk meid… succes :thumbup: :dance:

Dank je wel lieverd!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



extra dokterskosten deze maand: blarenpijn van het duimen hier!!! :mrgreen:

Mijn NOD is maandag de 30e.



Grappig, ik schreef het al bij toekomstige maartmama’s (voor Bianca) dat je zo kunt duimen voor mensen die je nauwelijks kent! Ik wordt ook helemaal blij als iemand zwanger is.

Ik hoop dat er aan het einde van de maand hier ook weer flink wat gelukkigen foto’s komen showen van hun positieve testen.



Zelf voel ik eigenlijk niets byzonders. Ja m’n borsten zijn wel wat gespannen, maar vorige maand stonden ze rond deze dagen bijna in de fik, zo pijnlijk en toen was ik ook niet zwanger. Ik ben dus niet in zo’n positieve spanning als vorige maand.

Maar ja je weet maar nooit.



Succes hoor allemaal, en sterkte met die wachtdagen…

wat gezellig hier

mij nod is 28 juli

ik heb in mei een mk gehad ,was 8 weken zwanger

ik weet dat ik niet er niet te veel van moet verwachten maar blijf toch hopen. :pray:

groetjes deborah

hallo…



ik heb weer erge pijnklachten… gisteren begon het al opkomen… nu zet het door… ervaring heeft geleerd dat het de endo is…



dat beteend dus dat de kans op zw.sch nihil is… aangezien bij een zw.sch de klachten van endo niet opspelen of iig nauwelijks…



vrijdag is de dag dat mijn ongi kan komen… op korts lopende cycles gezien dan

Deborah voor lasse had ik ook twee maanden ervoor een mk met een week of 8 (in jan 2005 en in maart bleek ik weer zwanger) dus waarom zou het jou niet kunnen lukken. Er is een mythe dat je vruchtbaarder zou zijn na zwangerschap en na mk - maar daar zijn de meningen over verdeeld.



Bianca je kent je lichaam ws als geen ander - balen (ws een understatement) dat dat het tekenen van endo aangeeft en niet iets waaruit zou kunnen blijken dat er een zwangerschap gaande is.



Juf Essie - een bekende naam - volgens mij ken ik jouw naam van al weer een paar jaar geleden.



Nou het wordt een hele lijst geloof ik.

we zijn al met 12 :dance:



ik blijf toch hoop houden voor je bianca



en voor de rest ook natuurlijk



ik heb idd ook gehoord dat je vruchtbaarder zou zijn na mk of zw sch



BTW welkom heeft vandaag haar NOD

WELKOM hoe voel je je??? :pray: :thumbup: :kaars: :pray: :thumbup: :kaars:

ow goedemorgen schrijft welkom mee hier… pfjoe dan ben ik niet de eerste hiihih



Ik ben gisteren met kruik naar bed gegaan, onrustige nacht maar de pijn is te doen nu… moet nu zo werken



euhm nu dus :shifty: beetje laat ,



doei fijne dag laterz

@Luna1 wrote:



Ik kan de laatste 2 weken voor mijn NOD waarschijnlijk niet KOK-ken :frowning: Ik ben dan in Brazilie. Kom op de 19e terug en heb de 20e mijn NOD. Ik hoop dat ik in Brazilie ook even ongestoord kan KOK-ken.




Hier precies zo - ik heb NOD op 3 aug en dat is de dag dat ik terugkom van onze reis. Dus de spannende week daarvoor zal ik jullie steun moeten missen…



Bianca, hopen maar dat het niet doorzet… Maar de pijn is idd geen goed teken :frowning: