Whoeiiiiiiiiiiiiiii Coba jij stiekemerd :mrgreen: :mrgreen: ik duim mee dat je een aprilmama mag worden!
En natuurlijk hoop ik ook dat alle andere wannabe’s een aprilmama mogen worden.
Liefs Marieke
tja klinkt misschien een beetje raar maar ik wil echt nog niet testen voorlopig. Vorige keer had ik die heel licht positieve test en werd toen toch ongesteld. ik denk dat ik het liever niet meer wil weten als ik weer een vroege miskraam krijg. drie keer vind ik wel genoeg. (de laatste is uiteindelijk toch befestigt)
dus, ik wacht gewoon af. na mijn miskraam vorig jaar september ging ik drie weken over tijd. dus dat zou het best kunnen zijn.
maar geen angst: zooooooooo lang wacht ik heus niet met testen.
Iig tot zondag.
en coba: ik ben heel benieuwd hoe het bij jouw is!
hallo allemaal!
Ik ben zojuist nieuw geregistreerd hier en ben ook samen met mijn vriend druk aan het klussen voor een kindje!
Nu komt aankomend weekend mijn NOD eraan maar kreeg vanmiddag ineens kramp in mijn onderbuik ( ongi gevoel ), en benauwd,maar ben t nog niet geworden, en heb de laatste week ook veel meer last van pukkeltjes op mijn gezicht en vooral mijn borst. Vorige week had ik ook ineens een soort van uitslag op mijn slaap! Wat denken jullie zou ik misschien stilletjes kunnen gaan hopen?
We zijn nu ong 3/4 maanden bezig…
Hopelijk tot horens!
Liefs Sonja
Ps; Iedereen alvast gefeliciteerd met de April Baby’s!!!
hopen mag altijd
t’zou ook best kunnen :think:
en welkom op dit forum Sonja!!
laten we maar stiekem gaan hopen dan! :oops:
Stom is dat joh iedere keer als ik nu naar de wc ga hoop ik zo dat ik niets roods tegen kom! Iedere keer als ik ook denk iets te voelen storm ik gelijk naar de wc, wat een muts ben ik toch! :doh:
Dankjewel voor je welkom
oh ik ken dat wel. ben ook telkens benieuwd als ik naar het toilet ga.
:-*
heb de laatste maanden een cyclus van 24 dagen. Daar ben ik nu dus ook vanuit gegaan. Heb al meer dan een week dat ik van heel veel dingen misselijk wordt.
Een paar dagen ongigevoel gehad, maar die trok weer weg.
Nu heb ik alleen hele dagen een zeurderig gevoel in mijn liezen aan beide kanten en ben ik veel moe.
Deze verschijnselen had ik bij mijn andere zwangerschappen ook :?
Vlak voor mijn ongi heb ik normaal gesproken: opgezette buik, hoofdpijn, chagrijnig of depri gevoel. Dit alles heb ik nu dus niet.
Ik wordt ook gek van mezelf. Iedere keer naar het toilet en maar kijken of je niet wat roods ziet :? En wanneer nu testen? Als ik uitga van 24 dagen ben ik nu een dag overtijd. Als ik uitga van een “normale” cyclus van 28 dagen moet ik nog tot zondag wachten.
wat is het hier spannend ik ga voor jullie duimen :thumbup:
groetjes deborah
Nou, ik ga er maar vanuit dat het hier niks is deze maand.
Kreeg vanmiddag opeens toch echte ongikrampen
Heb net twee keer een tampontest gedaan en er zit echt wel wat aan te komen.
Snap alleen niet hoe ik aan al die zwangerschapstekens kwam en wordt nog steeds beroerd af en toe :?
Coba het kan heel goed zijn dat je wel bevrucht was en vandaar diverse tekenen maar dat het niet doorzet en overgaat in een ongi - heb ik al heel vaak gehad.
Heel veel bevruchtingen eindigen in een ongi maar dat wil niet zeggen dat je er niets van merkt dat je toch heel even zwanger bent geweest.
Tampon-test :? Laatst las ik ook al dat iemand dat schreef - nog nooit van gehoord.
kon me niet inhouden en werd gek van iedere keer naar de wc gegaan! Heb een dubbele predictor test gekocht. Die wordt dus eerst roze en dan trekt ie wit weg. Ik snapte maar niet waarom in het midden zo een lichtroze stipje bleef staan… Aaargh haha ik kan niet meer stoppen met lachen, de test was positief! Ben nog wel heel erg bang dat het niet klopte of het misschien fout zal gaan! Vooral mn vriend is er nog heel erg voorzichtig mee!! Die denkt dat er misschien wat inkt is blijven hangen in de test ofzo haha! Kan iemand me trouwens vertellen waar ik ergens ongeveer kan uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn!?
Volgende week wil ik trouwens nog een keer voor de zekerheid een test doen om te kijken of het wel echt is!
Bij mij zet het dus ook niet door en de ongikrampen zijn weg. :?
Bij de tampontest breng je dus een tampon in en ik heb hem ongeveer kwartiertje laten zitten. Dan zie je een tipje bloed zitten (vies praatje he? :oops: )
Maar goed, ik heb nog niet officieel getest en verwacht dat het vannacht doorzet. Of dit moet een zogenoemde “innestelingsbloeding” zijn.
Als ik morgenavond nog niet echt ongi ben ga ik denk ik een test kopen ofzo.
Sonja1985 gefeliciteerd! Als die positief is dan ben je echt zwanger hoor! Hij kan niet vals positief aangeven.
@sonja1985 wrote:
kon me niet inhouden en werd gek van iedere keer naar de wc gegaan! Heb een dubbele predictor test gekocht. Die wordt dus eerst roze en dan trekt ie wit weg. Ik snapte maar niet waarom in het midden zo een lichtroze stipje bleef staan… Aaargh haha ik kan niet meer stoppen met lachen, de test was positief! Ben nog wel heel erg bang dat het niet klopte of het misschien fout zal gaan! Vooral mn vriend is er nog heel erg voorzichtig mee!! Die denkt dat er misschien wat inkt is blijven hangen in de test ofzo haha! Kan iemand me trouwens vertellen waar ik ergens ongeveer kan uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn!?
Volgende week wil ik trouwens nog een keer voor de zekerheid een test doen om te kijken of het wel echt is!
Haha - gefeliciteerd met je stipje. Je uitgerekende datum hangt van de eerste dag van je laatste ongi en je cyclus.
Dankjewel!!!
mijn laatste eerste ongi dag was op 16 juli en mijn vorige cyclus duurde 33 dagen, de vorige 2 maanden ben ik vergeten op te schrijven maar lagen ook zo rond die koers…
Uitgaande van een cyclus van 33 dagen zou je dan 26 april uitgerekend zijn.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Coba ik voor je.
Liefs Marieke
hoi, ik ben denk ik ongesteld. ik heb flink bruinverlies. het zet nog niet echt door en ik heb nog niet echt krampen, maar laatste tijd heb ik wel vaker zo’n eerste dagje. behalve als het tot zondag nog steeds niet echt doorzet — dit was het dan: niet zwanger. :?
hoi diana
Heb je al een test gedaan? Ik duim voor je dat het gewoon wat verlies is en geen ongesteldheid! I’ll keep my fingers crossed
hey sonja, gefeliciteerd! maar ik wil nog niet testen. zeker niet nu ik bloedverlies heb. ik wacht het nog even af.
ik hoop voor je dat je volgende week een lekker duidelijk test hebt!
Als ik de volgend keer een test doe dan wil ik een dikke streep of geen streep. Ik heb een “trauma” van vage streepjes want dat is bij mij drie keer bijna direkt daarna een miskraam geworden. en dat wil ik niet meer weten.
sonja gefeliciteerd :dance:
diana en coba ik blijf duimen :thumbup:
groetjes deborah
Sonja gefeliciteerd.
Meiden hopelijk plussen jullie ook nog