Ik ben zwanger :dance:
Vandaag had ik een heuse plus :mrgreen:
altijd was bij mij bloedverlies einde verhaal maar dat was altijd op mijn NOD - en nu dan een innestelingsbloeding - wie had dat gedacht.
Ik ben erg dankbaar en blij dat het allemaal nog gebeurt op mijn 39e - laat mijn verjaardag nu maar komen over twee weken :mrgreen:
Bella, gefeliciteerd!!! Je schreef ook mee met de wanna-be-maart-mama’s 2008. Fijn voor je dat het nu gelukt is en je niet meer in onzekerheid zit. Succes met de zwangerschap!
gr. Nienke
bella gefeliciteerd echt super :dance: :dance:
groetjes deborah
Bella, gefeliciteerd!! :dance:
Joehoe… Bella…dus toch! Supergefeliciteerd en nu lekker genieten! :dance:
Hier zijn gisteren de :twisted: :twisted: :twisted: goed op bezoek gekomen
Dus voor mij geen april-mama meer…
Morgen begin ik met clomid… Als dat aanslaat misschien nog een mei-mama?
Dames, allemaal veel succes met zwanger worden en misschien tot ziens bij de wannabe mei-mama’s? Voor de zwangeren onder ons… lekker genieten!
Groetjes, Daantje
Proficiat bella!!! :-*
En trouwens ook proficiat aan alle andere meiden die eerder in de topic zwanger zijn geworden :-*
Bella, gefeliciteerd meid… :dance: :dance: :dance:
o daantje jammer zeg mischien de volgende ronde
groetjes deborah
joehoe bella wat ontzettend leuk!
Meiden erg bedankt voor de felicitaties.
Ik wel een beetje een rocky start - eerst al die innestelingsbloeding en gisteren ineens helder bloed verloren bij stevig moeten poepen. Maar het hield al snel weer op en nu niets meer en mijn gevoel is op zich ook heel goed. Bij mijn MK van twee jaar geleden voelde ik me heel gereserveerd tav zwangerschap en nu niet. Maar deze grappen mogen wel ophouden.
Wie zit hier nu nog in de race?? Nog een dag of tien de kans om April mama te worden.
Diana??
Maar al met al wel een vruchtbaar maandje geworden geloof ik :thumbup:
omdat je me persoonlijk vraagt bella. ik doe niet echt mee in de race want we hebben niet zo erg ons best gedaan. een keer, maar dat werd toch “voor het zingen kerk uit”. maar ja: het was toch ook wel op een heel vruchtbare dag, want ik dacht zelfs dat ik mijn ei had. Toch geloof ik niet zo in dat zwanger worden van voorvocht.
maar goed ik ben wel over tijd, he.
:think: :think: :think:
ik wacht nog even af. Ben vandaag wel moe en moet sinds gisteren meer plassen.
het gekste was nog dat ik wakker werd met een gezwollen ooglid. is nu gelukkig weg. het lijkt alleen meer op premenstruele ongemakken vind ik.
heb niet zo’n zin in al die zenuwen van vorige maand. zucht
ik lees hier trouwens wel mee vanaf het begin: iedereen gefeliciteerd die al zwanger is!
Spannend Diana, ik ga toch voor je duimen! Je weet maar nooit…
Vrienden van ons zijn op die manier ook zwanger geraakt van hun tweede kindje…
Liefs, Daantje
tja wie weet! als ik ongesteld word dan duurt het vast niet lang meer zo brak als ik me nu al voel!
heb gelukkig niet hoeven werken vandaag.
maar stel je voor, dat…
Diana, hoe voel je vandaag?
ik voel me brak. maar nog niet ongesteld.
gelukkig minder hoofdpijn.
maar ik drink nu zoveel en moet zo vaak plassen dat ik liever nog even wacht met testen. Zo zie ik toch niets.
Bovendien
ik zou er eigenlijk niet zo mee bezig zijn. :?
Spannend hoor Diana,
dat je het zolang vol houdt voor je gaat testen. Ik moet mezelf inhouden om vandaag nog niet een test te gaan kopen :shock:
Lastig om je ergens anders op te concentreren he?
Hopelijk test je snel positief
Bella, :dance: :dance:
Daantje, :hug:
Spannend Diana en Coba!
@Coba wrote:
Spannend hoor Diana,
dat je het zolang vol houdt voor je gaat testen. Ik moet mezelf inhouden om vandaag nog niet een test te gaan kopen :shock:
Lastig om je ergens anders op te concentreren he?
Hopelijk test je snel positief
Coba :shock: Wat zie ik nu - ik meende me al te herinneren van lang geleden dat jij er ooit nog een kindje bij wilde maar wist niet dat het nu aan de orde was.
Leuk als je bij de april-mama’s zou komen :mrgreen:
Spannend!
Nou Diana jij houdt het ook wel spannend.
Waarom niet morgen als eerste naar de wc lopen en gelijk testen.
Succes ermee iig!