Noortje :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: !!!
Ik duim voor je voor een volgende ronde…
En tante Soesa, Gefeliciteerd!! :inlove:
Te gek!!
Groetjes,
OliviaMay
Noortje :hug: :-*
Tante Soesa, super! Gefeliciteerd!
Hoi meiden,
Tante Soesa, gefeliciteerd meid! :dance:
Ik heb gisteren zo’n gigabuikpijn gehad, dat het me deed denken aan mijn mk’s… Nu gaat het wel weer, maar ik heb echt het gevoel dat ik er deze keer niet ver vanaf zat… Ooit zal het lukken!
Liefs,
Noortje
Tante Soesa gefeliciteerd :dance:
noortje jammer zeg :hug:
tante soesa gefeliciteerd :dance:
groetjes deborah
Nou ik ben vandaag ineens vier dagen te vroeg ongi :?
Had de laatste dagen het al een beetje gehad met het hele circus van de afgelopen vijf maanden en heb nu zoiets van eerst maar eens een maandje rust op alle fronten - even geen gedoe en dan zie ik wel wanneer ik de draad weer oppak.
Helaas niet meer zwanger voor mijn veertigste maar ja het had ws niet zo moeten wezen.
In sept gaan we op vakantie en dan eens kijken of ik zin heb om een wannabe juni mama te worden ofzo.
Mei had me nog wel een leuke maand geleken maar ik pas even.
Noortje :hug: balen meid
@Tante Soesa wrote:
Effe snel voor ik ga werken, testje gedaan met ochtendplasje en… positief! Jim krijgt dus half april een brusje!
Ik klim weer op mijn wolk tot vanavond!
gefeliciteerd !!! En alle goeds :thumbup: :dance:
Belaa balen zeg, was anders een leuk verjaardagskado geweest :hug:
Jammer Bella! :hug: (rot :evil: )
Maar je laat je toch niet tegenhouden door dat getalletje 40 he. Veel succes en ik hoop dat misschien je vakantie z’n vruchten afwerpt
Groetjes, OliviaMay
Bellenblaasje, jij bent de volgende! Maar je moet nog wel even geduld hebben zie ik…
bella jammer zeg :hug:
HE DAMES,
IK ZIT OOK NOG OP HET WACHTBANKJE
Verwacht er niet te veel van omdat ik waarschijnlijk weer een late ( of geen… ) eisprong heb gehad en niet echt last heb van kwaaltjes, maar het zou wel super zijn!
Vandaag alweer dag 37 van mijn cyclus
We wachten gewoon af, misschien dit weekend nog een keertje testen en anders na mijn ongi toch maar beginnen met clomid.
Wie doen er hier eigenlijk nog mee voor de wannabe-aprilmama’s? Een heleboel zijn al een echte geworden!
Liefs, Daantje xxx
Oh, Sorry Daantje… :oops: , maar volgens het lijstje op pag 1 ben je dan al flink overtijd, he! Dat is wel een goed teken!
Natuurlijk duim ik ook voor jou.
Ik kom gauw weer kijken of je al een testje hebt gedaan…
Heel veel succes!!
Groetjes,
OliviaMay
:oops: ik kom hier erg weinig :oops:
komt omdat ik een beetje afstand probeer te nemen van alles omdat ik niet teveel “hoop” wil hebben / teveel erop gefixeerd wil zijn
maar voor iedereen die zwanger is super gefeliciteerd
en degene die ongi geworden zijn :twisted: hopelijk is het de volgende ronde wel raak :hug:
Mijn NOD is 2 september, dus april-mama redt ik zowieso niet meer volgens mij. Dan maar een mei-mama . Heb er maar gelijk een topic over gemaakt :lol: .
daantje hoe gaat het met je?
ga je van het weekend een test doen?
ik ga voor je duimen :thumbup:
groetjes deborah
Nou hier is het weer lekker vaag, zoals wel vaker de laatste maanden. Vier dagen eerder ongi heb ik nog nooit meegemaakt en het was ook niet echt ongi maar heel verdund waterig.
Verder heb ik momenteel nog de nodige verschijnselen zoals erg moe en af en toe dagen best misselijk.
Dus ik denk toch dat morgen mijn NOD is (14 dagen na eisprong) en ik iets van een innestelbloeding gehad heb ofzo want daarvoer heb ik gelezen dat dit vaak een aantal dagen voor je NOD komt.
Wat niet wegneemt dat het nog steeds mis kan zijn.
Maar ik kijk het de komende dagen nog even aan iig.
En als het almetal niet goed raak is neem ik toch een maandje vrij - dit is best een zware aanslag zo al vijf maanden van dit soort gedoe :roll:
bella ik hoop voor je dat het innestelings bloed is geweest ook voor jou ga ik duimen :thumbup:
groetjes deborah